מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל דגים

מיוחד לשנת 2013: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לאהבה אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...

מאת
הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל דגים הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל דגים

ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: תגענה בשורות רומנטיות הפותחות בפניכם אופקים חדשים. צפויות הבטחות שייחלתם להן. האור מפציע בקצה המנהרה. נראה כי יתייצבו בדרככם טיפוסים בעלי אנרגיות שליליות אך איש אינו מפריע לכם להיפטר מהם. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם ובין אנשים שאתם אוהבים. מותר לחלוק זה על זו ולהיפך, מבלי לראות בזה פגיעה בכבוד. אין לנהוג במלאכותיות ואין סיבה להלחיץ את הצד השני. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: בימים אלה אתם מתחילים להתחבר עם האמת הפנימית שלכם. זמן רב מדי הנחתם לרגשותיכם להישאר בתרדמה. עשו את אשר אתם יודעים לעשות ולא את אשר נדמה לכם שאנשים יאהבו. לכו עם הראש הרומנטי שלכם. אל תדאגו, הסובבים כבר יצטרפו אליכם. הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת מן המספר 7 וקוראת לכם להתבונן בעיני אהוביכם, ולשוחח עימם על אודות משקעים שהודחקו עד כה אל מתחת השטיח.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: אלה ימים בהם ראשכם נסחף אחרי ליבכם. הדמיון עובד שעות נוספות. נימפות בנות יסוד המים משמיעות את קולן. ליבכם מחסיר פעימות. דמכם גועש בעורקים. זה תור האהבה. כל משבר הוא רמז להתחלה חדשה או התחלה מחדש. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר. הבוסתן הרומנטי צופן מזל וברכה אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: אתם תצליחו לבסס קשר רומנטי אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיות רומנטיות קוטביות שחלקן שמרניות וחלקן הרפתקניות. הנתיב שבינו לבינה צופן לכם מעין זריקת עידוד. מישהו שעד עתה התייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו גם אם נתוני הפתיחה אינם מבשרים טובות. יש לעקוף ויכוחים הקשורים לחילוקי דעות מן העבר.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים הרומנטיים ביניכם לבין ילידי המזלות דלי, תאומים ועקרב. אל תמהרו לגבש דעה שלילית על מחזרים בעלי התנהגות מוטרפת, גם אם ממבט ראשון הם מותירים רושם הזוי קמעה. שיקלו היטב עד כמה אתם מעוניינים להדק את הקשרים עם אדם אשר נעזרתם בו כדי לשפוך את הלב. הרפתקן המשקיף מן הצד ינסה לפתות אתכם לפרשייה חסרת יציבות. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: תופעה קוסמית מזרימה אנרגיות יציבות אל תוך חייכם הרומנטיים ומבשרת טובות עבור אלה מכם אשר תרים אחר התמסדות. הדירו רגליכם מפרשיות עם מחזרים מבטיחי הבטחות חסרות שחר. אתם מקבלים הצעות רומנטיות שגם אם הן לא ממש מובילות אל מדרגות הרבנות, הרי אפשר לראות בהן מעין קצה חוט שכדאי להמר עליו.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי ייתכנו חילוקי דעות ביניכם ובין אנשים שאתם אוהבים. ייתכן כי זמן רב מדי הנחתם לרגשותיכם להישאר בתרדמה. כך או אחרת אתם תצליחו לבסס קשר רומנטי אשר רבים ניבאו כי תכשלו בו. הכוכבים יזרימו אליכם אנרגיות רומנטיות קוטביות שחלקן שמרניות וחלקן הרפתקניות. מישהו שנהג להתייחס אל הזוגיות כאל מסגרת כובלת, יהיה מוכן לשקול מחדש את עמדתו גם אם נתוני הפתיחה אינם מבשרים טובות. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל דגים, מזל דגים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל דגים, מזל דגים

דרג תוכן עמוד זה

1.00