מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל גדי

מיוחד לשנת 2013: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לאהבה אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...

מאת
הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל גדי הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל גדי

ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: השקעה מרובה בנתיב הרומנטי תוביל אל תוצאות מיוחלות. אז נכון שצריך להאמין במזל הטוב, אך יש לעשות משהו על מנת לעזור לו. התמדה היא שם המשחק בימים אלה. שום דבר טוב לא עשוי לצוץ אם יושבים בחיבוק ידיים. אם אתם ניצבים על פרשת דרכים ומתלבטים בין שני אפיקים רגשיים, אל תנסו ליהנות משני העולמות. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: נראה כי למרות הכל אתם מחליטים ללכת על פרשייה רומנטית בלתי אפשרית. אם זה מה שאתם עושים, קחו בחשבון כי אנשים ידונו אתכם לכף חובה, וזה אומר שאתם לא ממש חייבים לספר להם. אם הלב שלכם עולה על גדותיו ונגמרו לכם המילים, עשו את אשר אתם מדמיינים בחלומותיכם. האהבה אינה רגש שצריך להתבייש בו. אם כבר, אז להיפך.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: מפת השמיים מצביעה על שילוב בין יסודות האדמה והמים. הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת מן המספר 4 המזרים אושר אל חיק המשפחה ואל זוגות נשואים. אם שקלתם להציע נישואין או מיסוד של קשר רומנטי, אתם במקום הנכון. אתם בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה משום שגם זו שותפות. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: קופידון מחולל עתה מצבים של הארה והתעוררות. זה פרק זמן נפלא למתפכחים מאשליות. הרקיע מפיג הזיות, עוקף הבטחות ללא כיסוי, מייצב ומקבע, שמרן, מעשי ושונא ספונטאניות מוטרפת. התרחשויות הקשורות לחיי האהבה שלכם גורמות לכם לבחון קשר שלא ממש מרתק אתכם אבל נראה שהוא חיוני לסגירת חשבון עם העבר.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: הנומרולוגיה הרומנטית מושפעת מן המספר 3 ומעודדת אתכם ליצור קשר עם אהוב לב אשר עד כה התביישתם לשוחח עימו. אל תהססו להכות בברזל בעודו חם. מפת השמיים מצביעה על שילוב בין יסודות האוויר והאש, שהוא שילוב מהמם לטובה. האוויר מלבה את האש. עכשיו אפשר לקטוף את הפירות. גם אם אתם מסתכנים בניתוק, כדאי שתלחצו על הצד השני. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: קשרים רומנטיים שאתם רוצים בהם ממשיכים להישאר סתומים ומעורפלים. ייתכן כי תצטרכו ללכת על קטעים בזוגיות שאינכם מורגלים בהם. אם סבלתם ממחסור או מחסך באהבה, זה הזמן למלא מצברים. התחום האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו. אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 קובע כי אם אתם ניצבים על פרשת דרכים ומתלבטים בין שני אפיקים רגשיים, אל לכם לנסות ליהנות משני העולמות. במקביל ואם הלב שלכם עולה על גדותיו ונגמרו לכם המילים, עשו את אשר אתם מדמיינים בחלומותיכם. האהבה אינה רגש שצריך להתבייש בו. התרחשויות הקשורות לחיי האהבה שלכם תגרומנה לכם לבחון קשר שלא ממש מרתק אתכם אבל נראה שהוא חיוני לסגירת חשבון עם העבר. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל גדי, מזל גדי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל גדי, מזל גדי

דרג תוכן עמוד זה

0