מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל מאזניים

מיוחד לשנת 2013: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לאהבה אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...

מאת
הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל מאזניים הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל מאזניים

ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: מצב כוכבים בשילוב עם תנאים קוסמיים מכניסים לפרופורציות את הקטעים שבינו לבינה כדי למנוע אכזבות בעתיד. כך הם פני הדברים גם אם בימים אלה נדמה לכם שאתם עלולים להחמיץ משהו. אם עד עתה נקלעתם למצבים אינטימיים אשר בהם נאלצתם לחבוש מסיכה כלשהי או להעמיד פנים בקטעים שלא ממש דיברו אל ליבכם, הרי שמכאן ואילך תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: האנרגיה הקוסמית רומזת על הצלחות בשידוכים והיכרויות עבור אלה מביניכם שאינם חוששים לבצע מהפך והתחדשות במסלול הרומנטי וליטול סיכונים. הרקיע שופע אופטימיות ומעודד אתכם לקבל החלטות מכריעות בתחום זה. במקביל, לא מומלץ לקשור את החלטותיכם אל מצבו של אדם אשר הקשר ביניכם תם ונשלם.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: אלת האהבה ממשיכה להרעיף עליכם מטובה ומסייעת לדברים הטובים להתרחש, גם אם נדמה לכם שאתם פועלים בניגוד לכל הסיכויים. אתם הרי יודעים כי מצליח זה שמוכן להסתכן. את שעות הפנאי כדאי לכם להקדיש לאנשים הרוצים בטובתכם ולהימנע מנוכחותם של אלה אשר במסווה של צדקנות מטרפדים לכם קשרים רומנטיים. זה הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: מה שהיה – היה, ועתה האנרגיה הקוסמית רומזת על הצורך להאט ולרסן את הדהירה אל פגישות לא מבוקרות או ספונטאניות יתר על המידה. זה הזמן לבחון דברים על בסיס של עובדות. אנרגיה ממוזלת שורה על הבית השביעי (בית הזוגיות) במפה האסטרולוגית שלכם, ומעודדת אתכם לבחון מחדש קשר מן העבר שנותק באורח מפתיע ומוזר.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: נראה כי מפת השמיים עדיין סולדת מפני הרפתקאות מוטרפות אך מחייכת אל אנשים הששים ליטול אחריות על צו ליבם. יחד עם כל אלה, זה הזמן לבחון את הקשרים הרומנטיים על בסיס תכליתי. רבים מכם יהיו מוכנים להישבע שדווקא עכשיו הם מצאו את בן זוגם האולטימטיבי אך כדאי להעניק הרהור נוסף לסיפור הזה. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: כוכב ששמו ונוס מעודד אתכם להישיר מבט ולברר לאן נודדים היחסים שבינו לבינה. זה הזמן לסגור קצוות מבלי לטחון דברים שכבר נטחנו בעבר. נתיב הגורל מזמין עכשיו פרשיות המושתתות על שיקולים של היגיון ותכליתיות, וזה אומר שצריך להימנע מאלו המושפעות מרגשנות יתירה וסנטימנטים בכייניים.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי אם עד עתה נקלעתם למצבים אינטימיים אשר בהם נאלצתם לחבוש מסיכה כלשהי או להעמיד פנים בקטעים שלא ממש דיברו אל ליבכם, הרי שמכאן ואילך תוכלו לחזור להתנהגותכם הטבעית. אלת האהבה תמשיך להרעיף עליכם מטובה ותסייע לדברים הטובים להתרחש, גם אם נדמה לכם שאתם פועלים בניגוד לכל הסיכויים. רבים מכם יהיו מוכנים להישבע שדווקא עכשיו הם מצאו את בן זוגם האולטימטיבי אך כדאי להעניק הרהור נוסף לסיפור הזה. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל מאזניים, מזל מאזניים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל מאזניים, מזל מאזניים

דרג תוכן עמוד זה

0