מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל בתולה

מיוחד לשנת 2013: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לאהבה אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...

מאת
הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל בתולה הורוסקופ שנתי לאהבה 2013 מזל בתולה

ינואר עד אפריל:
תחילת תקופה: הכוכבים מפתים אתכם להתרפק על העבר, כמו גם על מי שאתם רוויים בגעגועים אליו. הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם. זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל. יש ביכולתכם להשתחרר מאזיקי ההיסטוריה, אך כדי שזה יקרה – תצטרכו להחליט ולחתוך. נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים. על מנת לחדור אל עומקם של הדברים אתם מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: זו תקופה רוויה באנרגיות תזזיות והרפתקניות שמובילות אל מעין יצר של נדודים. אתם עשויים לחוש שאם לא תצאו למסע שידוכים, אתם עלולים להיתקע עם תסכולים ועם תחושת החמצה. אתם מושפעים עכשיו מיסוד המים הנחשב ליסוד רגיש, רומנטי ואינטואיטיבי. הדברים מתחילים לזוז עם מחזרים שהיו לכם איתם אין ספור המראות ונפילות. עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים.

מאי עד אוגוסט:
תחילת תקופה: מפת השמיים מצביעה על שילוב בין יסודות המים והאדמה. נוצרת עיסה נפלאה ורומנטית המשלבת בין יסוד המים הרגשן והנשי, לבין יסוד האדמה החומרני והגברי. צפוי מצב אשר לפיו אדם רב פעלים מתנדב לשדך לכם. זה הזמן להסתייע בקשרים שנרקמו בעבר. למזל ולברכה ענדו תכשיטי כסף והיצמדו אל קמע שאבן הירח משובצת בו. הזמן להרחיב בנושא ולזכות במידע פרטני יותר בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: עלולה להופיע נטייה להסתגרות והתבודדות, צאו מזה. מפת השמיים מבשרת על פתיחתה של תקופה חדשה בחייכם. הכוכבים מכריזים על התחדשות רומנטית. אפיקים שלא הבאתם בחשבון עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. נראה כי המציאות עולה על מה שפרגנתם לעצמם בדמיונכם. האווירה מעודדת אתכם ליטול יוזמה בחוויה הרומנטית, ולא לשבת רגל על רגל ולצפות לניסים.

ספטמבר עד דצמבר:
תחילת תקופה: מישהו לוטש עיניים אל השייך לכם, ובכלל זה גם אל תכנים השייכים לתחום הרגשי-אישי, אתם יודעים. לא צריך לתפוס רגליים קרות, אבל כדאי להיות עם האצבע על הדופק. גם אם יש לכם התחייבויות חומריות דוחקות ובוערות, עדיין כדאי שתפרגנו לעצמכם גלישות אל אתרי היכרויות או אפילו סתם שוטטות בנתיבים של שידוכים. נושאים אלה ואחרים יורחבו ויפורטו למענכם בסיוע ותמיכת אנשי מקצוע רוחניים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם.

סיום תקופה: כוכב מרקורי בצירוף נומרולוגיה תקופתית קובע כי צפויים לכם אושר גדול ושמחה אדירה. תעבדו על תחושות הבטן, על הרגש על האמוציות ולא על הרציו. זה זמן טוב להשקיע באהבה. צפויה לכם הצלחה רגשית שלא מהעולם הזה. אם תאמינו, זה יקרה. אתם קרובים להתאהב באדם המשדר איתכם על גל אחד. במקביל, אתם מתקשים לאהוב מישהו אחר שהחברה החליטה שהוא הבחירה המוצלחת בחייכם.

לב העניינים: הבוסתן הרומנטי של שנת 2013 רומז כי הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם. זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל. יש ביכולתכם להשתחרר מאזיקי ההיסטוריה, אך כדי שזה יקרה – תצטרכו להחליט ולחתוך. במקביל נראה כי הדברים מתחילים לזוז עם מחזרים שהיו לכם איתם אין ספור המראות ונפילות. עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים. בנושאים אלה ואחרים תוכלו לזכות בייעוץ רומנטי ואינטימי של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל בתולה, מזל בתולה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה 2013, הורוסקופ שנתי לאהבה 2013, הורוסקופ לאהבה 2013, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2013 מזל בתולה, מזל בתולה

דרג תוכן עמוד זה

1.00