מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל דלי

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: אתם תופסים סחרחורת הודות [או בגלל, עניין של טעם] לכוכבכם אוראנוס, המתנדנד על האנרגיות שמפרידות בין המזלות טלה ודגים. טלה הוא מזל סוער ורוגש, ואילו דגים הינו מזל שרמנטי ורומנטי. הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך מפלים מבעבעים של התלהטות חושים. נראה כי לפתע אתם מוכנים לבחון מצבים ואפשרויות שעד עתה נרתעתם מפניהם.

19 במרץ – 29 במרץ: הכוכבים אוראנוס ומרקורי מחוללים גלים באוקיאנוס החברתי אשר במפה האסטרולוגית שלכם. אוקיאנוס זה אחראי על המתרחש ביניכם לבין אנשים שאתם פוגשים בדרככם בחיי היומיום. צפויים לכם ימים קסומים בחברת טיפוסים ייחודיים. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים בעלי אופי לא שגרתי. מקוריות תביא לכם מזל והצלחה, ואילו שמרנות תעכב ותבלום אתכם.

19 באפריל – 30 באפריל: כוכבכם אוראנוס מפלרטט עם האנרגיות של כוכב ונוס, הנחשב לכוכב של יופי ושל אהבה. ימים אלה מקנים חשיבות רבה לתדרים שאתם משדרים בשעה שאתם חושבים. כלומר: לחשיבה נודעת עתה משמעות רבה מן הרגיל. הפירוש המעשי של הדברים הוא ביצירת קשר טלפאתי עם דמות נכספת שברצונכם לפגוש.

8 במאי – 29 במאי: צפויה זרימה של אנרגיה מגנטית וחושנית ביניכם לבין דמות אשר רבים חולמים על קשר איתה. ימים אלה דורשים פרטיות ודיסקרטיות.

1 ביוני – 15 ביוני: היחסים בין כוכבכם אוראנוס לבין כוכב ונוס השולט במזלות שור ומאזניים, מדרבנים אתכם לפעול בהתנדבות למען זולתכם. מכאן ואילך צפויה שרשרת של אירועים מפתיעים שמנחילים לכם ברכה במישור הרומנטי, הודות לפעולות שאתם מבצעים. גם הפעם אל לכם לנסות להבין את ההיגיון הפנימי שבין תכנים שלכאורה אין קשר ביניהם.

16 ביוני – 27 ביוני: בהשפעת אירועים מן התקופה שחלפה, אין פלא כי הסמל שלכם הוא דמות יוצקת מים משני כדים, אשר מייצגת את נטייתכם להעניק לאחרים. כך היה בעבר וכך גם בימים אלה, שיוצרים תקופה ממוזלת רצופה בהצלחות רומנטיות שכאילו נופלות עליכם משומקום.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

17 ביולי – 4 באוגוסט: כוכבכם אוראנוס נושק עתה לאנרגיות של הכוכבים מרקורי ויופיטר. בימים אלה אתם חומקים מקשר לפיו הצד השני מעדיף אירועים מופרעים ונטולי אחריות. אל תצטערו, כל מכשול הינו הזדמנות בתחפושת.

5 באוגוסט – 26 באוגוסט: צפוי מהפך חיובי באורח חשיבתכם. גם ההרפתקנים שביניכם יחושו במשב רוח שייקח אותם אל התרחשויות רומנטיות בעלות ניחוח מכובד ויוקרתי. לפתע אתם קולטים כי הגיע הזמן להתייצב ולהתמסד, גם אם העונג עצמו [נטו] טמון בקטעים חסרי תכלית ונטולי מסגרת.

27 באוגוסט – 5 בספטמבר: אתם ממוקדים באנרגיות הרומנטיות של כוכב ונוס, שזורמות הישר אל כוכבכם אוראנוס. שנים רבות מדי הסכמתם להתפשר על תכנים שהיו יקרים לליבכם. הגיע הזמן לארגן לעצמכם מקום במחוזות שעושים לכם טוב, מבלי לייחס חשיבות לעצות מתחסדות שממילא אינן מדברות אל ליבכם.

10 בספטמבר – 25 בספטמבר: קטעים רומנטיים שאתם מתענגים עליהם צפויים להגיע אליכם בחברת אנשים הנחשבים לאנשי העולם הגדול. תוכלו לראות בהם אות וסימן לצפוי לכם בהמשך.

5 בנובמבר – 22 בדצמבר: אתם מוצפים באושר מן היחסים שרקמתם במהלך השנה שחלפה. דמות מן העבר שלא השביעה אתכם נחת מציעה לכם את מה שנראה כמו חוויה מתקנת. השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא עד כמה אתם מוכנים לבטוח בהצהרותיה. מכל מקום, חפשו את מקורן של אותן הצהרות בהשפעתו של גורם שלישי שלא נחשף עד עתה לעיניכם. בהשפעתו של כוכב מארס על בית החלומות שלכם אתם יוצאים לכבוש את מי שרבים וטובים גילו כלפיו ספקנות רבה. ייתכן שהם האמינו כי אתם מנסים לנגוס ביותר מאשר תצליחו לבלוע. זה הזמן לחשוף את ליבכם בפני אדם נחשק, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי.

סיכום שנתי וטיפים: הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך מפלים מבעבעים של התלהטות חושים. נראה כי לפתע אתם מוכנים לבחון מצבים ואפשרויות שעד עתה נרתעתם מפניהם. צפויים לכם ימים קסומים בחברת טיפוסים ייחודיים. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים בעלי אופי לא שגרתי. מקוריות תביא לכם מזל והצלחה, ואילו שמרנות תעכב ותבלום אתכם. צפויה שרשרת של אירועים מפתיעים שמנחילים לכם ברכה במישור הרומנטי, זאת הודות לפעולות שאתם מבצעים.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0