מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל קשת

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: כוכב יופיטר (השולט בכם) מתנדנד ומתלבט בין האנרגיות של המזלות טלה ושור. אל תרגישו אי נעימות אם האירועים שנופלים עליכם תופסים אופי הפכפך. קחו בחשבון כי כלל לא בטוח שיציבות מביאה עימה אושר, כשם שכלל לא ברור כי הפכפכות אינה יכולה להביא עימה ברכה. חומר למחשבה.

4 במרץ – 17 באפריל: מה שנראה בתחילה כמו עוד קשר שאינו מוביל אל משהו ראוי ואיכותי מתחיל להראות סימנים של רצינות. נראה כי הצד השני אפילו מוכן לשקול את מיסוד הקשר בדרך זו או אחרת. הצעה מקורית מתחילה לכבוש מקום בליבכם, גם אם היא לא ממש תואמת את אשר ייחלתם לו. בהתחלה אתם לא יודעים כיצד לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה כמו גדולים.

18 באפריל – 21 במאי: כוכב האהבה ששמו ונוס מחולל גלים שקצפם נוטף על שוליו של בית הזוגיות שלכם – הבית השביעי. למרות חששותיכם מפגישה עם דמות מדהימה שלא פגשתם זה עידן ועידנים, נראה כי היא זוכרת לכם את אשר חרטתם בליבה.

25 במאי – 20 ביוני: אל תופתעו אם אתם ואותה דמות שפגשתם בתקופה שחלפה מעדיפים להתמקד בזיכרונות הטובים, תוך כדי שאתם מתעלמים מן המשקעים הכאובים והמאכזבים.

22 ביוני – 28 ביוני: אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות הזורמות אליכם מכוכב מחשמל ששמו אוראנוס. אין פלא כי הדברים בבוסתן הרומנטי גועשים בקצב סוער ותזזי, ייתכן כי בחברת פרטנר אשר זה עתה נחלץ מפרשייה מביכה. כל זה הוא טוב ויפה, כל עוד אינכם מתנדבים לתפקד על תקן של היועצים או המטפלים שלו. אתם לא.

7 ביולי – 16 באוגוסט: אתם גולשים עתה על האנרגיות של כוכב חלומי ששמו ונוס. הדברים טובים הרבה מכפי שאתם מוכנים להודות. אין סיבה להרגיש נחותים מול מתחרים בנתיב הרומנטי השואפים לגזול מכם את השייך לכם. על רקע דברים אלה אתם מציעים הצעה שאי אפשר לסרב לה. הנומרולוגיה צופה לכם הצלחות בחברת מחזרים ופרטנרים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם במספר 8.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

19 באוגוסט – 19 בספטמבר: כוכבכם יופיטר משגר אנרגיות אל בית הזוגיות, הבית השביעי אשר במפת הלידה שלכם. מישהו שאתם כמהים לזכות ממנו בהצעה רומנטית יוצר קשר וסוגר מעגל שנפתח לפני המון זמן.

20 באוקטובר – 30 באוקטובר: הרקיע מציג ריקוד קוסמי שמתחולל עתה בין השמש לבין כוכב יופיטר, השולט במזל קשת. התופעה רומזת על זינוק כלפי מעלה במניות החברתיות שלכם.

1 בנובמבר – 17 בנובמבר: טיפוס שלילי שנהג לדרוך על הביטחון העצמי שלכם נעלם כלא היה. נראה כי לא מעט דברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתאלצו לפגוע ברגשותיו של מישהו. במקביל, צץ אדם שלא שבע רצון מן הקשרים הרומנטיים שאתם רוקמים. כדאי שתסבירו לו כי זו הבעיה שלו - לא שלכם.

18 בנובמבר 2 בדצמבר: אתם ממשיכים להתענג על האנרגיות של השמש, אשר רומזת לכם כי רק גישה בטוחה ודעתנית עשויה להביא לכם את הפרי המיוחל. מכאן והלאה השמיים הם הגבול. היקום יעניק לכם את אשר אתם עצמכם סבורים כי אתם ראויים לו.

3 בדצמבר – 30 בדצמבר: באופייכם אתם אנשים שמילים כגון מרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש – מדברות אל ליבכם. בימים אלה תהיה לכם הזדמנות לחבר בין המילים לבין המתרחש במציאות.

סיכום שנתי וטיפים: מה שנראה בתחילה כמו עוד קשר שאינו מוביל אל משהו ראוי ואיכותי מתחיל להראות סימנים של קשר שאפשר לטפח תקוות לגביו. כוכב האהבה ונוס מחולל גלים שקצפם נוטף על שוליו של בית הזוגיות שלכם, הבית השביעי שבמפה האסטרולוגית שלכם. אתם גולשים על האנרגיות של כוכב חלומי ששמו ונוס. הדברים טובים בהרבה מכפי שאתם מוכנים להודות. הנומרולוגיה צופה לכם הצלחות בחברת מחזרים ופרטנרים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם במספר 8.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0