מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל עקרב

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012 תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012

הימים שסביב ינואר פברואר: כוכב פלוטו השולט במזלכם מקיים קשרים מרתקים עם כוכב מרקורי. כוכב מרקורי שולט במזלות תאומים ובתולה, ולכן לא פלא כי הולכים ומתהדקים יחסיכם עם ילידי מזלות אלה. קחו בחשבון כי אינכם זקוקים למתווכים או ליועצים כדי לנהל את חייכם הרומנטיים. חבל על הזמן שאתם מבזבזים על יועצים ומאמנים שאינם יכולים לתרום לכם דבר. 

4 במרץ – 30 במרץ: אתם מתבוננים בבית הזוגיות, הבית השביעי אשר במפה האסטרולוגית שלכם, ומוצאים בו השפעות ממוזלות של כוכבים הרמוניים. מישהו מצפה שתעברו לשפה ברורה כדי להסיר את הערפל מן היחסים שביניכם לבינו. נראה כי הוא עצמו אינו חוסך מאמצים בכיוון. מישהו אחר בפוזה של שדכן או מגשר 'מצליח' רק לקלקל לכם. ייתכן שתצטרכו לשקול מחדש את הבסיס ליחסים שלכם איתו.

10 באפריל– 17 ביוני: אתם זוכים באנרגיות מופלאות המורעפות עליכם הישר מגזרת מזל בתולה. התופעה הקוסמית תורמת להידוק יחסיכם עם ילידי מזל זה. במקביל, נראה כי תצטרכו להוציא מראשכם ומליבכם דמות ערמומית, שלא זו בלבד שלא תורמת לכם דבר, אלא אף עלולה לקלקל לכם.

19 ביוני – 5 ביולי: אתם פוגשים באנרגיות ממוזלות החודרות עתה אל הבית השמיני אשר במפת הלידה שלכם, הבית האחראי על החושניות האינטימית. אתם משקיעים נשמה ואנרגיה בקשר שהחלטתם לטפח. כל זה הוא טוב ויפה, אך בתנאי שהצד השני מעריך את אשר אתם עושים לטובת הקשר.

7 ביולי– 27 ביולי: הכוכבים פלוטו ואוראנוס מקיימים ביניהם עתה מערכת מאתגרת של יחסים קוסמיים, ואתם מוצאים את עצמכם מפרגנים לעצמכם קטעים רומנטיים מוטרפים, שבעבר נשמרתם שלא לדרוך בהם. התופעה מלמדת אתכם דבר מה חשוב על אודות עצמכם. צפוי חיבור אל הלא נודע שבפנימיותכם.

1 באוגוסט – 15 באוגוסט: צפויה לכם הצלחה רומנטית. שימו לב למחזר אובססיבי שתובע מכם השקעה ענקית בקשר שביניכם, אך נמנע מלמקד את הפוקוס על אודות תמורה כלשהי שאמורה לבוא מצידו.

17 באוגוסט- 30 באוגוסט: כוכב ששמו מארס תורם לכם אנרגיה שופעת חיים ומרץ. התופעה נפלאה עבור אלה מכם אשר מגבלות פיזיות מנעו או עיכבו הישגים והצלחות בנתיב שבינו לבינה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

5 בספטמבר – 14 בספטמבר: אם אתם יודעים מה עשוי להזניק את המתרחש איתכם בבוסתן הרומנטי, כדאי שתנפנפו מעליכם את כל אותם אלה שמבלבלים אתכם בעצותיהם המתנשאות.

20 בנובמבר – 14 בדצמבר: כוכבכם פלוטו מתמוגג מנחת הודות לקשרים חדשים הנרקמים בינו לבין כוכבים השולטים במזלות אריה, בתולה, תאומים ודגים. אתם זורמים עם שותפות רומנטית שהיא מעין סוד ביניכם לבין מי שאתם חולקים אותה איתו. קחו בחשבון כי כך היא גם צריכה להישאר.  אל תנסו ללכת ראש בראש מול עקרונותיו של אדם שאתם חפצים בחברתו. על מנת לקבל ממנו יחס תצטרכו גם להעניק לו יחס.

סיכום שנתי וטיפים: מישהו מצפה שתעברו לשפה ברורה כדי להסיר את הערפל מן היחסים שביניכם לבינו. נראה כי הוא עצמו אינו חוסך מאמצים בכיוון. קחו בחשבון כי אינכם זקוקים למתווכים או ליועצים כדי לנהל את חייכם הרומנטיים. אתם מוצאים את עצמכם מפרגנים לעצמכם קטעים רומנטיים מוטרפים שבעבר נשמרתם שלא לדרוך בהם. התופעה מלמדת אתכם דבר מה חשוב על אודות עצמכם. צפוי חיבור אל הלא נודע שבפנימיותכם. אתם זורמים עם שותפות רומנטית שהיא מעין סוד ביניכם לבין מי שאתם חולקים אותה איתו.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0