מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל מאזניים

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: כוכב ונוס שעושה טוב למזלכם מקיים קשרים חלומיים עם כוכב ששמו סטורן. כוכב סטורן רומז כי צפויה לכם אנרגיה קוסמית יציבה ואיתנה, מה שעשוי לבשר על פרץ של חתונות אצל ילידי מזלכם ואצלכם. אנשים שתמיד שמחים לפרגן לכם מצטרפים אל תחושת האופוריה שאתם חווים עתה. יהיו ביניהם גם כאלה שרק עתה התחילו להבין את הראש שלכם.

5 במרץ – 2 באפריל: אתם גולשים על אנרגיות רומנטיות שזורמות אליכם הישר מכוכב נפטון, שהוא הכוכב השולט במזל דגים. אין סיבה להרים גבה על כך שזורמים אליכם קשרים חלומיים עם מחזרים ממזל ענוג זה. יהיה מי שינסה לצבור נקודות בליבכם בעזרת התנהגות שלא ממש הולמת אותו. אתם מבהירים לו שהכי טוב עבורו זה לנהוג בטבעיות. בוסתן האהבה מפגיש אתכם עם מקום אקזוטי. כאשר הסיפור הזה קופץ עליכם אל תנסו לגרור אותו אל מדרגות הרבנות. הניחו לדברים להבשיל.

7 באפריל – 1 במאי: אתם ממשיכים לגלוש על גל של אנרגיות רומנטיות הזורמות אליכם מגזרת שמיים החובקת את מזל דגים. זו תקופה שופעת פרשיות מסתוריות שעושות לכם טוב. מצד שני, יהיו גם כאלה שיגידו שהסיפור הזה קצת מוזר עליכם.

7 במאי – 6 ביוני: אל תנסו להשביע את רצון כל העולם, השביעו את רצונכם שלכם. מכירים את המשפט הזה? ובכן, הגיע הזמן להיפטר מכל היועצים ולעשות את אשר ליבכם חפץ. בסופו של דבר אתם הם אלה שתצטרכו להתמודד עם הבחירה שלכם, לא היועצים. צפויה תקופה של ויכוחים.

17 ביוני – 16 באוגוסט: אתם מושפעים מן הקרניים הטובות של השמש, הניבטת אלינו בתחילת התקופה מבעד לגזרת מזל תאומים. אלה ימים טובים למסעות של אהבה לצורך היכרויות ושידוכים, גם אם האנרגיות האלה לא מדברות אליכם. מישהו שממש הרוס עליכם מוכן לערוך לכם היכרות עם קטע אישי ואינטימי בחייו. כדאי להתייחס לדברים כאילו אתם עצמכם כבר מככבים בתוכם, מה שאומר כי אל לכם להסס לקשור את עצמכם לסיפור הזה.

19 באוגוסט – 29 באוגוסט: כוכבכם ונוס סופג אנרגיות מגזרת שמיים בעלת אופי קליל, מקסים ותקשורתי. חבל לבזבז את האנרגיות הממוזלות על מחזרים מוטרפים, משום שימים אלה נועדו למשהו שעשוי לייצב את חייכם. הכו על הברזל בעודו חם, אל תתנו לאנרגיה לברוח.

2 בספטמבר – 15 בספטמבר: אתם עולים על רעיון המאפשר לכם להחליף פרשייה עגומה בחיזור מלהיב. כל זה הוא טוב ויפה, אך עבור הסיפור הזה נראה שתצטרכו לאמץ לעצמכם חשיבה מחוץ לקופסה. היפטרו מרגשי אשמה שנוגסים בכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

22 בספטמבר – 1 באוקטובר: כוכב אוראנוס מחולל עתה ברקיע מעין ריקוד של חיזור אחרי כוכבכם ונוס. הקטע הזה מסייע לכם לגבור ולנצח במה שנראה כמו קרב או תחרות על רקע רומנטי. עם קצת פתיחות ומעוף תוכלו לצאת בהרגשה טובה ומפייסת גם כלפי מתחריכם.

7 באוקטובר – 5 בנובמבר: קרני הפז שהשמש מרעיפה על מזלכם בצירוף הסמיכות אל יום ההולדת ואל יסוד האדמה – מיטיבות עם אלה מכם המבקשים לייצב ולמסד את חיי האהבה שלהם.

7 בנובמבר 16 בנובמבר: אדם שנוהג לרדת עליכם ולהציג ברבים את חספוסו חושף בפניכם את הפן העדין והרגיש שבו. לפתע מתברר שחוץ מחספוס יש לו הרבה מה להציע לכם.

19 בנובמבר – 3 בדצמבר: אתם צופים בהרפתקאותיו של כוכב אוראנוס, ובהשפעות שיש לו על בית הזוגיות שלכם – הבית השביעי. אוראנוס אחראי על הבזקים מחשמלים, כמו גם על מהפכים וניתוקים. זה הזמן לקבל החלטות גורליות.

4 בדצמבר – 30 בדצמבר: אתם מקיימים פגישות עם מחזרים שדמיינתם אותם שונים לחלוטין מכפי שהם נראים. אל תרשו לעיניים שלכם להטעות אתכם.

סיכום שנתי וטיפים: אנשים שתמיד שמחים לפרגן לכם מצטרפים אל תחושת האופוריה שאתם חווים השנה. יהיו ביניהם גם כאלה שרק עתה התחילו להבין את הראש שלכם. זו שנה שופעת פרשיות מסתוריות שעושות לכם טוב. מצד שני, יהיו גם כאלה שיגידו שהסיפור הזה קצת מוזר עליכם. זו שנה נפלאה עבור מסעות של אהבה לצורך היכרויות ושידוכים, גם אם האנרגיות האלה לא מדברות אליכם. היפטרו מרגשי אשמה שנוגסים בכם. אדם שנוהג לרדת עליכם ולהציג ברבים את חספוסו חושף בפניכם את הפן העדין והרגיש שבו. לפתע מתברר שחוץ מחספוס יש לו הרבה מה להציע לכם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0