מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל אריה

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: השמש השולטת במזלכם מתנדנדת עתה על גבי האנרגיות של מזל גדי, מה שמביא עימו ניחוח רומנטי ממזל זה. הכוכבים מרקורי ופלוטו מעודדים אתכם לטוות תוכניות רומנטיות שימצאו את דרכן אל האביב הבא. מישהו שלא ממש בטחתם בכוונותיו נוהג עימכם ביושר שלא האמנתם כי הוא אופייני לו. במקביל, נראה כי מדובר בפרשייה שלא נועדה לאוזניים חטטניות.

7 במרץ – 17 במרץ: כוכב ששמו נפטון גולש בחדווה אל המישורים הרגישים אשר במפה האסטרולוגית שלכם, המישורים האמונים על החושניות האינטימית. במקום לאכול לעצמכם את הלב בכל אשר מתרחש איתכם בקטע הרומנטי, כדאי פשוט לשאול שאלות ישירות את מי שצריך. זה גם הזמן לגרום לצד השני להתייחס אליכם בכבוד ולא לראותכם כמובן מאליו.

9 באפריל 20 באפריל: אתם צופים בכוכב יופיטר ורואים כיצד הוא משפיע עליכם לטובה. לא פלא, משום שיופיטר הוא כוכב של מזל. זה אומר שקטעים שלא הצליחו לכם בעבר עשויים להתחדש לטובה.

25 באפריל – 3 במאי: רמזים ומסרים שייחלתם לקבלם זורמים אליכם כאילו לא היו מכשולים מעולם. הדברים רק ילכו ויצברו תנופה ככל שתקפידו לא לפטפט עליהם עם מי שלא אמור לזכות בפרטים.

5 במאי – 14 במאי: השמש עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי יסוד האוויר ועם ילידי מזל תאומים בפרט. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, עשו זאת.

17 במאי – 25 ביוני: אל תיקחו ללב את אלה שמלכלכים עליכם מאחורי הגב. אתם לא צריכים להתנצל בפני איש על שהולך לכם קלף עם בני ובנות המין השני. עשו את שלכם והניחו לאחרים לרכל.

1 ביולי – 19 ביולי: כוכב מרקורי מביא עימו בשורות טובות לילידי מזלכם, גם אם יהיו מי שיטענו כי הלכתם צעד אחד רחוק מדי. לא נורא, הטעם שלכם הוא לא הטעם שלהם. מכל מקום, אתם מרגישים מחוזרים ופופולאריים יותר מכפי שהרגשתם בעבר. קשר שרציתם נופל אל חיקכם כפרי בשל. מכאן ואילך הכדור במגרש שלכם.

5 בספטמבר – 22 בספטמבר: השמש השולטת בכם ממשיכה את מסעותיה ומרעיפה עליכם אנרגיות שנולדו בגזרת שמיים ששמה 'בתולה'. אל תיקחו ללב את מי שיקטרו וירטנו כי הפכתם להיות ביקורתיים, שנונים ועוקצניים מדי- לטעמם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

25 בספטמבר – 4 באוקטובר: צעד יוצא דופן שאתם עושים מצליח לנפץ את סרבנותו של אדם שהשמיע קולות של אדיש. עם נגיעות של מעוף וקצת דמיון תוכלו לקחת את הדברים אל בוסתן האהבה.

17 באוקטובר – 15 בנובמבר:
כוכב ששמו יופיטר מנהל עתה מערכת יחסים עם השמש שלכם ומבשר על קטעים רומנטיים חובקי עולם, מה שרומז על קשר עם אדם השוהה במרחקים. אל תניחו למרחקים גיאוגראפיים לפגוע ברחשי הלב.

23 בנובמבר – 14 בדצמבר: התנהגותכם הדרמטית מצליחה ללכוד את תשומת ליבו של אדם מסקרן. נראה כי אתם והוא הולכים לגלוש אל תקופה של שיחות נפש כאלה ואחרות. יעלו פרטים אינטימיים שלא כדאי לכם לדון בהן בשלב זה. מכל מקום, השאירו משהו גם ליד הדמיון.

סיכום שנתי וטיפים: כוכב ששמו נפטון גולש בחדווה אל המישורים הרגישים אשר במפה האסטרולוגית שלכם, המישורים האמונים על החושניות האינטימית. קטעים שלא הצליחו לכם בעבר עשויים להתחדש לטובה. הדברים רק ילכו ויצברו תנופה ככל שתקפידו לא לפטפט עליהם עם מי שלא אמור לזכות בפרטים. אתם מרגישים מחוזרים ופופולאריים יותר מכפי שהרגשתם בעבר. קשר שרציתם נופל אל חיקכם כפרי בשל. אל תיקחו ללב את מי שיקטרו וירטנו כי הפכתם להיות ביקורתיים, שנונים ועוקצניים מדי- לטעמם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0