מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל סרטן

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: המפה האסטרולוגית שלכם מושפעת עתה מגרמי שמיים שנוהגים לאתגר אלה את אלה. התופעה הקוסמית מציבה אתכם בתוך עין הסערה, מה שעשוי [הפלא ופלא] לעשות לכם טוב בכל אשר נוגע לריגושים בעלי אופי מוטרף. צפויים לכם רגעים קסומים בחברת אדם שהצליח למוסס את השריון שעטפתם בו את ליבכם, אך לפני שאתם חושפים את עצמכם בפניו, כדאי לכם לעשות עימו 'תיאום ציפיות'. כלומר, אל תצפו ממנו את אשר אין בכוחו או ברצונו להעניק לכם. קחו בחשבון כי יחד עם כל אותן אנרגיות נפלאות, עשויות להזדחל פנימה גם אי אלו אנרגיות בעלות אופי מתסכל, מה שאומר שאתם עומדים להתמודד עם מצבים שאין לכם ניסיון בהם. מכל מקום, תמיד טוב להסתייע ביועץ חכם שיוכל להדריך אתכם נכונה. יועץ אשר כזה תוכלו למצוא בקרב ילידי יסוד האדמה, שהם שור גדי ובתולה.

19 באפריל – 22 במאי: כוכב ששמו ונוס, אשר נחשב לגרם שמיים האמון על יופי ועל אהבה, חודר אל תוך כמוסת חלל אסטרולוגית שמתפקדת כמקור החלומות שלכם. אתם עשויים לחוש בהשפעתו של כוכב זה בעיקר בימים הזוגיים במהלך השבוע. אם החלטתם להיכנע לליבכם ולזרום או להציע אהבה שאי אפשר לסרב לה, עשו זאת בימים שני, רביעי או שישי.

27 במאי – 5 ביוני: ממש עכשיו אתם מושפעים מכוכב דעתן ששמו פלוטו, המפציר בכם לנפנף מעליכם כל סוג של פרשייה רומנטית שאינה מעניקה לכם את אשר אתם מעניקים לה. היו לכם די והותר פרטנרים שדאגו לעצמם בלבד. הגיע הזמן שתתחברו עם מי שמוכן ורוצה לחלוק עימכם את ליבו ורגשותיו מבלי להתחשבן וללא אנוכיות.

9 ביוני – 28 ביוני: הדברים הממש טובים יתחילו לזרום אליכם ברגע בו תתפכחו מהזיות שווא. ייתכן כי בעיותיכם נובעות מרגשי אשמה לא מוצדקים שאתם מוצפים בהם.

12 ביולי – 19 באוגוסט: אתם זורמים עם תקופת ימי ההולדת ועם כוכב יציב ורציני ששמו סטורן, אשר מעניק לכם הזדמנות להכניס את חייכם הרומנטיים אל תוך מסגרת שפויה, וגם כזו שנוטלת אחריות על עצמה. כל זה אכן מדשדש בפתח, אך אם ברצונכם לזכות בהצצה על ואל מדרגות הרבנות, עליכם לפני הכול להתנער מכל אותם חוקים רומנטיים שממילא לא לוקחים אתכם אל מישהו ששווה משהו, ונראה כי מלבד שברון לב הם לא ממש מעניקים לכם דבר מה.

25 באוגוסט – 17 בספטמבר: אתם מושפעים עתה מן האנרגיות המקוריות של כוכב אוראנוס, שמצליח לחבר בין נתיב הקריירה שלכם לבין השביל הרומנטי. אלת המזל נושקת עתה לאלה מכם שמצאו את אהבתם במקום עבודתם.

25 בספטמבר – 5 באוקטובר: על מנת לעשות לעצמכם טוב בנשמה כדאי שתתחילו לפרגן לעצמכם, ולא למי שממילא לא מחזיר לכם כגמולכם. אל תמהרו לכעוס על אדם שמנער אתכם בכל הנוגע להתנהלותכם, קחו בחשבון כי הוא חפץ בטובתכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

7 באוקטובר – 19 בנובמבר: כוכב יופיטר מעניק צ'ק פתוח לתחושת הבטן שלכם, מה שמקנה מזל לכל פעולה ספונטאנית שאתם נוקטים בה עתה על גבי הציר הרומנטי. אתם מופתעים כאשר מתחילות לזרום אליכם הצעות רומנטיות שעד עתה היה נראה כי לעולם לא תגענה.

22 בנובמבר – 22 בדצמבר: כוכב מארס מתיז אנרגיות אל בית הזוגיות שלכם – הבית השביעי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתפשפשו בפנקס הטלפונים שלכם ותחזרו אל קשר עם מישהו שהיה מוכן לשאת אתכם על כפיו. נראה כי טעיתם כאשר ניתקתם קשר זה, ואילו עתה ניצבת בפניכם הזדמנות לשוב ולחדשו. לכו על זה.

סיכום שנתי וטיפים: צפויים לכם רגעים קסומים בחברת אדם שהצליח למוסס את השריון שעטפתם בו את ליבכם, אך לפני שאתם חושפים בפניו את עצמכם כדאי לכם לעשות עימו 'תיאום ציפיות'. כוכב ששמו ונוס אשר נחשב לגרם שמיים האמון על יופי ועל אהבה חודר אל תוך כמוסת חלל אסטרולוגית שמתפקדת כמקור החלומות שלכם. כוכב יציב ורציני ששמו סטורן מעניק לכם הזדמנות להכניס את חייכם הרומנטיים אל תוך מסגרת שפויה וגם כזו שנוטלת אחריות על עצמה.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0