מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל תאומים

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: מתחולל זיווג אנרגטי בין הכוכבים מרקורי ופלוטו, מה שמוליד תופעות שעיקרן רומנטי, אך מקצתן נושא אופי אנוכי. אל תניחו לאיש לגזול מכם את השייך לכם, כמו גם לא להכתיב לכם את צעדיכם. במקביל, צפוי לכם מחזר שמעריץ את האדמה שאתם דורכים עליה, ומוכן לעשות למענכם את אשר לא עשו רבים וטובים. השאלה היא עד היכן אתם מוכנים להרשות לו להפליג עימכם באותה סירה.

12 במרץ – 14 באפריל:
האנרגיות שלכם מושפעות עתה מכוכב לוהט ששמו אוראנוס, כמו גם מאנרגיות הזורמות אליכם מיסוד האש. הרבה דבש צפוי לאלה מכם שרווקותם נמאסה עליהם, והם מוכנים לשקול אפשרויות שעד עתה העדיפו לדחות או להדחיק. יחד עם זאת, אין סיבה להיעתר לפיתויים מזדמנים מצד אנשים שכל מבוקשם הוא להוליך אתכם שולל. אפשר לסמוך עליכם שתשכילו להבחין בינם.

17 באפריל – 19 במאי: אתם מוצפים באנרגיות של אהבה ללא גבול, שזורמות אליכם מכוכב שופע ששמו ונוס. זו בשורה ענקית לכל אלה אשר נפשם צמאה למעט אהבה ותשומת לב. ובכן, אתם ביקשתם מעט – אך כוכב ונוס מעניק לכם הרבה. אל תחששו מפני מי שנראה כמו יריב או מתחרה שצץ מולכם בנתיב הרומנטי, משום שלמען האמת הוא חושש מפניכם יותר מכפי שאתם חוששים מפניו.

24 במאי – 19 ביוני: הרקיע נגלה לכם באמצעות משולש רומנטי שקודקודיו נכבשו על ידי השמש, כמו גם על ידי הכוכבים יופיטר וונוס. השמש מרעיפה עליכם כבוד ותהילה, בעוד אשר ונוס ויופיטר מזרימים אהבה אשר ניתן להוביל אותה אל מדרגות הרבנות. התופעה הקוסמית מעודדת אתכם להיעתר להצעה שנראית הזויה ממבט ראשון, אך דווקא היא זו שעשויה להפגיש אתכם עם הנפש התאומה שלכם.

14 ביולי – 6 באוגוסט: הכוכבים שלכם מתענגים עתה על אנרגיות שזורמות אליהם ממזל אריה, כמו גם מן המזלות טלה ומאזניים. מזל אריה מעניק לכם ביטחון עצמי ואף דימוי עצמי חיובי, מה שקצת חסר לכם לאחרונה. מזל טלה ממלא אתכם באנרגיה חושנית בעלת אופי פיזי, ואילו מזל מאזניים תורם את חלקו בכל הנוגע לשידוכים ולפגישות עיוורות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

25 באוגוסט – 12 בספטמבר: אם חלף במחוכם רעיון שעיקרו הצטרפותכם אל קבוצה של פנויים ופנויות, הרי שזה הזמן שלכם ללכת על צעד זה. מכל מקום, נראה כי תוכלו להרוויח ובוודאי לא להפסיד משהו. אתם מצליחים להקסים מחזר פוטנציאלי אשר רבים וטובים לא הצליחו לשבור את הקרח שבינו לבינם.

19 בספטמבר – 5 באוקטובר: בימים אלה אתם נרטבים מאשד של מפל רומנטי הנמנה עם יסוד המים, מה שמזמין מפגשים בעלי אופי של דבש. יהיו ביניכם כאלה שיאהבו את זה, ואילו אחרים יחושו כי הדברים נושאים אופי מתוק מדי לטעמם. מכל מקום, צפויים לכם יחסים הרמוניים ותמיכה מצד ילידי המזלות שור, מאזניים ועקרב.

10 באוקטובר – 20 בדצמבר: כוכבכם מרקורי מזמן אתכם אל מקומות בעלי אופי של אגדות קסומות או קשרים רומנטיים עם טעם של פעם. אל תהססו להזמין לעצמכם נסיעת תענוגות אל אתרים אקזוטיים. האנרגיות הלוהטות משגרות אתכם להתייעץ עם אדם שכבר היה בסרט הזה. נראה כי אין לו בעיה לעשות לכם סדר בראש. זה הזמן שלכם להבחין במה שניתן להשיגו, לעומת מה שאמור [וטוב שכך] להישאר במסגרת של משאלת לב.

סיכום וטיפים: אל תניחו לאיש לגזול מכם את השייך לכם, כמו גם לא להכתיב לכם את צעדיכם. צפוי לכם מחזר שמעריץ את האדמה שאתם דורכים עליה ומוכן לעשות למענכם את אשר לא עשו רבים וטובים. צפויה בשורה ענקית לכל אלה אשר נפשם צמאה למעט אהבה ותשומת לב. השמש מרעיפה עליכם כבוד ותהילה, בעוד אשר הכוכבים  ונוס ויופיטר מזרימים אליכם אהבה אשר ניתן להוביל אותה אל מדרגות הרבנות. זו שנה בה אתם נרטבים מאשד של מפל רומנטי הנמנה עם יסוד המים, מה שמזמין מפגשים בעלי אופי של דבש. יהיו ביניכם כאלה שיאהבו את זה, ואילו אחרים יחושו כי הדברים נושאים אופי מתוק מדי לטעמם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0