מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית לאהבה 2012- מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השנתית לאהבה ולדעת לפני לכולם מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2012.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה 2012.

הימים שסביב ינואר פברואר: בימים אלה אתם מושפעים מאנרגיות מחשמלות של כוכב ששמו אוראנוס, מה שאומר שהיקום מזמן לכם ריגושים והרפתקאות בעיתויים לא צפויים ובחברת אנשים בעלי סגנון חשיבה מחוץ לקופסה. זה גם אומר שאתם צריכים לתת סיכוי לקטעים מחשמלים אשר אנשים מן היישוב נוהגים להדיר מהם את רגליהם. מכל מקום, הברכה שורה עתה על הספונטאני והמבזיק.

17 במרץ– 15 באפריל: כוכבכם מארס לוגם עתה מלוא הגביע אנרגיות הרפתקניות מכוכב ממוזל ששמו יופיטר, כמו גם מכוכב האהבה והיופי ששמו ונוס. התופעה הקוסמית זורקת אתכם אל נתיבים בהם אתם מתחברים עם מחזרים ממזל קשת, כמו גם עם זיכרונות עבר הקשורים באנשים מן המזלות שור ומאזניים.

19 באפריל– 20 במאי: ימים אלה מביאים אל מפתנכם אנרגיות בעלות אופי משחרר ומרגיע. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם מהרו לנצל את התופעה הקוסמית, על מנת לנתק מעליכם כל סוג של כבלים [גם מן הסוג האישי, אתם יודעים], בין אם גשמיים ובין אם הם רוחניים/ נפשיים. אל תהיו שואבי המים וחוטבי העצים של אף אחד. מותר לכם להתייחס אל הדברים כאל בשורה גדולה שמביאה עימה את האור המפציע בקצה המנהרה. איכשהו יתברר כי רוחניות תורמת לזוגיות בתקופה זו.

25 במאי– 19 ביוני: אתם מאותגרים עתה על ידי אנשים ממזל אריה, אך מתאזנים ונתמכים הודות למחזרים מן המזלות תאומים וסרטן. במקביל, זו עשויה להיות תקופה חלומית עבור אלה מכם המוגדרים כחד הוריים. צפויות בשורות נפלאות שאיכשהו קשורות לילדים ולצעירים במשפחה.

25 ביוני– 17 ביולי: האנרגיות משנות כיוון והזרימה הרומנטית מגיעה אליכם עתה מגזרת מזל מאזניים, כמו גם ממחזרים הנמנים עם המזלות שור וקשת. ברכה גדולה צפויה לאלה מכם הקושרים את חייהם הרומנטיים עם מישהו או משהו שאיכשהו הינם בעלי נגיעה למתרחש מעבר לים. במקביל, צפויה תקופה נעימה לבני מזלכם שבימים אלה חוו סערה רגשית והם מבקשים לעצמם אוזן קשבת וכתף להישען עליה. אל תהססו להסתייע בגורם מתווך לצורך שידוכים והיכרויות, כמו גם בליינדייטים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

20 ביולי– 14 באוגוסט: הודות לקשרים שהולכים ונרקמים ביניכם לבין אנרגיות הזולגות מכוכב ונוס וממזל עקרב, אתם חושניים עתה בטירוף. אם תמיד רציתם לפרוק עול וללכת עם עצמכם עד הסוף או עד הקצה, נפלתם על תקופה חלומית המאפשרת לכם להיות אתם עצמכם.

25 באוגוסט– 24 בספטמבר: אתם ממשיכים לזרום עם האנרגיות החושניות שליוו אתכם בימים שחלפו, אך נראה כי הפעם הן מנותבות אל אפיקים בעלי תכלית כלשהי. זו בשורה טובה למבקשים להינשא.

16 באוקטובר – 16 בדצמבר: אם שקלתם לשים את נפשכם בכפכם וללכת על קטע רומנטי שרבים ניבאו לו כישלון, זה הזמן שלכם לעשות זאת. אל תשכחו כי כאשר המזל איתכם אין צורך להתפרע. במקביל, אתם חוזרים אל קטעים רומנטיים שהתחילו להתגלגל בחודשים ינואר – מרץ השנה. הדברים אמורים בעיקר עבור אלה מכם שניסו להנשים קשר שאיבד את שמחת חייו, אך עד עתה ללא הצלחה. נראה כי מכאן ואילך נפתח למענכם חלון להצלחה.

סיכום שנתי וטיפים: היקום מזמן לכם ריגושים והרפתקאות בעיתויים לא צפויים ובחברת אנשים בעלי סגנון חשיבה מחוץ לקופסה. נצלו את התופעה הקוסמית המאפשרת לכם לנתק מעליכם כל סוג של כבלים [גם מן הסוג האישי], בין אם גשמיים ובין אם רוחניים או נפשיים. ברכה גדולה צפויה לאלה מכם הקושרים את חייהם הרומנטיים עם מישהו או משהו שאיכשהו הינם בעלי נגיעה למתרחש מעבר לים. אם תמיד רציתם לפרוק עול וללכת עם עצמכם עד הסוף או עד הקצה, נפלתם על שנה חלומית המאפשרת לכם להיות אתם עצמכם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00