מדורי תוכן

גלגוליה של אהבה

למה אתה נוטה להתאהב בנשים שעושות "סצנות" ואיך זה שאת תמיד מתעסקת עם גברים נשואים?

מאת
גלגוליה של אהבה גלגוליה של אהבה
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

 

האמירות השכיחות של "אהבה זה כואב", שהיא מביאה יותר מדי סבל וכאב לחיים שלנו, החלטות של אנשים לא לאהוב יותר ותלונות של נשים שבאופן עקבי נופלות על טיפוסים "מוזרים", גברים תפוסים, כאלה שלא פנויים רגשית או שעדיין לא התבגרו – כל אלה הם רק
חלק קטן מאוד ממה שאני שומעת בקליניקה שלי, יום יום, מזה 7 שנים .

ובכן, ההתייחסות שלי לאמירות כאלה מתחילה תמיד בהסתכלות חיובית על המצב. אני רואה בהתנסויות האהבה האלה שיעור ולא עונש, גם אם נראה שכל פעם מחדש אתם נענשים וסובלים מאוד. אם מכירים את חוקי היקום, מגלים שהסיבה לסבל מאוד פשוטה.

למי שלא הספיק להכיר את חוקי היקום, הרי שיעור מזורז בנושא:
המציאות שלכם הינה מראה מדויקת של העולם הפנימי שלכם. רוב האנשים חושבים שאנחנו גוף, שבמקרה הטוב יש בתוכו נשמה. אך זוהי טעות. אנחנו נשמה שהחליטה ללבוש על עצמה גוף אנושי , על מנת ללמוד שיעורים, לחוות חוויות ארציות, חומריות, גופניות, מנטליות, רגשיות ורוחניות
עלינו לעבור סבל בעולם הזה, מכיוון שבעולם הרוחני, בצורת נשמה, אין לנו אפשרות לחוות חוויות ארציות, אין לנו אפשרות ליצור שינוי בחומר ואין לנו אפשרות להשפיע על המציאות החומרית, הגופנית. בעולם הרוחני, ללא גוף פיזי, אנחנו אומנם חופשיים מכל תלות פיזיולוגית, אבל לכן אנחנו גם מוגבלים ביכולת שלנו להתפתח. לפיכך, אפשר לומר שאנו ישות רוחנית עם מלבוש פיזי -חומרי.

החומר ממנו עשוי הרגש
ומה הוא חומר בסך הכל? בהכללה, חומר מורכב מאנרגיה. כל דבר מורכב מסוג מסוים של אנרגיה בעלת דחיסות שונה. נהוג ליחס לחומר שלושה מצבי צבירה - מוצק (תדר נמוך), נוזל (תדר בינוני) וגז (תדר גבוהה).

בעיניי, התדר מוגדר כמהירות הרטטים של האלקטרונים בתוך החומר.
מוצק - מאופיין כמשהו נייח, בעל צורה אחידה - שולחן, כסא, אבן, עץ, גוף האדם וכו'.
נוזל - מאופיין כמשהו נייד, המקבל את צורת הכלי שבו הוא נמצא - מים, דם, וכו'.
גז - מאופיין כמשהו אוורירי - חשמל, גלי רדיו, צלילים, אור, מחשבות, רגשות וכו'.

הגוף שלנו שייך לקטגוריה המוצק, משום שלכאורה הוא נראה די נייח. לעומת הגוף הפיזי, מחשבותינו ורגשותינו עשויים "מחומר" עדין יותר בעל רטט גבוהה, אבל עדיין בעל פוטנציאל אנרגטי.

חוקרי מדע ורפואה כבר הגיעו למסקנות ברורות, שהרגשות והמחשבות שלנו משפיעות מאוד על הגוף שלנו (למשל בתהליכי החלמה לאחר ניתוחים, השפעה על מערכת החיסון שלנו וכו'). מכאן אפשר להסיק מסקנה חד משמעית: יש קשר הדוק בין מה שקורה בתדרים המהירים שלנו (מחשבות, רגשות), לבין התדרים היותר איטיים שלנו (הגוף והמציאות החומרית).

מכאן ניתן להבין שאנחנו יוצרים את המציאות שלנו בעזרת הרוח שלנו – הרגשות והמחשבות, לרוב בצורה לא מודעת.

כל דבר שקיים בחיינו הוא תוצאה של כל ההתנסויות, הבחירות המודעות והלא מודעות, המחשבות, הרגשות וההתפתחות הרוחנית שלנו בחיים האלה ובחיינו הקודמים. מכיוון שהנשמה שלנו ממשיכה להתקיים לאחר שגופנו מתכלה (חוק שימור האנרגיה), אז רוב הסיכויים הם שהיא הייתה קיימת עוד לפני שאימצנו את הגוף הנוכחי שלנו, ולכן יש סיכוי רב שהיו לנו עוד מלבושים אחרים לפני ה"גלגול" הזה.

העולם הפנימי והמציאות החיצונית
כל הנושא הזה קשור ל"קרמה" שלנו - מה שהנשמה זרעה בעבר ועד היום, כולל היום, יוצר תוצאות (חוק הסיבה והתוצאה). לפיכך, ייתכן מאוד, כי בעבר הנשמה שלנו חוותה גלגולים בהם היא לא ממש הייתה מחוברת לנושא אהבה וזוגיות ולא ממש למדה את שיעוריה כאשר הייתה לה את האפשרות. יכול להיות שאז היא בחרה להיסגר או להתנכל לבן/בת הזוג שלה. ואילו הפעם בחרה הנשמה בחרה להתנסות שוב בכל מיני מצבים, על מנת להבין שמה שבעצם דרוש כאן כדי לשבור את המעגל האינסופי הזה הוא - מודעות.

למשל, אם אתם מושכים אליכם כל הזמן בני זוג לא מתאימים, ייתכן שבאופן לא מודע, יש חלק בתוככם שעדיין לא מוכן להיות נאהב או לחילופין לאהוב. כדי לברר את הסיבה, עליכם לבדוק את מערכת האמונות שלכם. עד כמה את מאמינים שבאמת, אבל באמת, אתם ראויים לאהבה. האם אתם ראויים לאהוב והאם באופן לא מודע, אתם עדיין סוחבים איתכם פחדים מגלגולים קודמים, בהם נפגעתם מאהבה נכזבת.

אם גילתם שהקושי שלכם לאהוב מחדש לא נובע מגלגולים קודמים, כי אם מהחיים הנוכחיים, עליכם לבדוק עד כמה אתם משדרים "תדר" של אהבה. ואני לא מתכוונת לאהבה כלפי אנשים אחרים, אני מתכוונת אהבה אמיתית כלפי עצמכם. האם את בכלל מחוברים לעצמכם, אוהבת את גופכם כפי שהוא, מחוברים לרגשות ולמחשבות שלכם ולחלק הרוחני שבכם. האם אתם מכבדים את כל החלקים האלה בתוככם? כי אם לא - רוב הסיכויים שזאת הסיבה שאתם לא מוצאים את בן הזוג המתאים במציאות החומרית שלכם.

כאשר אנו לא מקבלים את עצמנו כפי שאנחנו, אנו לא אוהבים את עצמנו, וכאשר אנו לא אוהבים את עצמנו, אנחנו מרגישים כי אנו לא ראויים לקבל . עלינו תמיד לזכור כי החיים שלנו הם מראה חיצונית של העולם הפנימי שלנו.

המציאות החיצונית המתרחשת לנגד עינינו היא השלכה של עולמנו הפנימי. המציאות החיצונית היא השתקפות של עולמנו הפנימי, המגשימה את החששות שלנו באופן מוחשי.

דומה מושך דומה
אם אתם רוצים לדעת איפה אתם נמצאים במסלול ההתפתחות הרוחנית - הסתכלו על המציאות שלכם ותגלו דברים מעניינים. אולי לא תמיד נעימים, אבל בהחלט מעניינים. אם יש לכם נטייה למשוך אליכם בני זוג שלא פנויים רגשית - בדקו היכן אתם לא פנויים רגשית לעצמכם. איפה אתם לא מוכנים לעשות עבודת התפתחות רגשית עם עצמכם. (להזכירכם - חוק ההמשך - דומה מושך דומה).

אם אתם מנהלים באופן עקבי מערכות יחסים בהן בן/בת הזוג מזלזלים בכם, לא מעריכים אתכם ולא מקבלים אתכם כפי שאתם, מנסים לשנות אתכם או להעביר עליכם ביקורת מתמדת, בדקו היכן אתם לא מוכנים לקבל את הצרכים שלכם, איפה אתם מזלזלים בעצמכם ובערך העצמי שלכם. איפה את מפנים את הגב לרצונות ולצרכים הבסיסיים שלכם.

כאן טמון הפתרון שלכם. למדו לקבל את עצמכם כפי שאתם, למדו להכיר את כל החלקים שבתוככם, אהבו אותם כפי שהם, עם המון רוך והסבלנות. למדו להיות אתם, בלי מסכות, בלי תפקידים מדומים, בלי להסתתר מאחורי פסאדה שאתם מציגים בחוץ. בלי שקרים.
היו אמיתיים וכנים עם עצמכם ועם הסובבים אתכם. הם ילמדו להכיר את האני האמיתי שבכם והם גם ילמדו להעריך אתכם מחדש ולאהוב אתכם מחדש, כפי שאתם למדתם לעשות זאת מחדש.

זהו תהליך לא פשוט, לפעמים ארוך ולפעמים כואב, כי צריך להשיל המון "מסכות" והמון שקרים. חלק מהעבודה שלי עם מטופלים מתמקדת בחקירת ה"אני", אני מסייעת להם לגלות ולהתחיל לתקשר עם החלקים החבויים בתוך עצמם, החלקים הלא מודעים שלהם. ברגע שנוצרת מחדש אינטימיות בינם לבין עצמם - אז נפתחת ומתעוררת בתוכם שוב היכולת לאהוב גם את עצמם וגם אדם אחר. ואז – פתאום – צץ לו בן/בת זוג לתוך המציאות שלהם.

לפעמים יש צורך לעשות שיחזור גלגולים, לפעמים שיחות, עבודה עם דמיון מודרך, התמקדות, טיפול בצליל גם עוזר לפתוח חסימות רגשיות,מנטאליות ורוחניות. ארגז הכלים שלי מגוון ומאפשר גישה ישירה כמעט לכל אדם ולכל סוגיה איתם המטופלים מתמודדים.

 

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00