מדורי תוכן

פרסומות ומיד חוזרים...

האם גם לכם קורה שאתם מתרגזים כשכל כמה דקות מופיע מקבץ אינסופי של פרסומות, אבל בה במידה אין כוח לקום מהספה ולעשות משהו מועיל בינתיים? אם כן, הנה כמה רעיונות שכדאי לזכור ולעשות כבר במקבץ הפרסומות הקרוב.

מאת
פרסומות ומיד חוזרים... פרסומות ומיד חוזרים...
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

האם גם לכם קורה שאתם מתרגזים כשכל כמה דקות מופיע מקבץ אינסופי של פרסומות, אבל בה במידה אין כוח לקום מהספה ולעשות משהו מועיל בינתיים? אם כן, הנה כמה רעיונות שכדאי לזכור ולעשות כבר במקבץ הפרסומות הקרוב.

כמובן שאת הרעיונות הבאים ניתן לעשות בכל מקום שבו אתם מרגישים שהזמן מתבזבז לריק, כמו בפקק תנועה, בעת הנקה, בעמידה בתור לרופא/סופר מרקט/ישיבה...

אנשים רבים חושבים על מנוחה קלה באמצע היום או על אחד מהתרגילים המוצעים כאן כעל בזבוז זמן שערורייתי כמעט, אך כולנו זקוקים להפוגות קלות על מנת להירגע ולטעון את המצברים.
 
*עשו רשימות - על מנת לחסוך בזמן, וכדי לארגנו באופן אופטימאלי, הכינו רשימות כגון: קניות, מה אני צריך לעשות מחר בעבודה לפי רמת הדחיפות, רשימת טלפונים שיש לעשות, אימיילים שצריך לשלוח וכו'..  

*הביטו סביבכם וציינו לעצמכם מה דורש תיקון, כיצד אפשר לשפר את  מראה החדר (בין אם בבית ובין אם בעבודה), ואיזה ארון/מגירה דורשים ארגון מחדש (שהרי סדר מסביבכם יוביל גם לסדר בחייכם).

*פתקים - כתבו פתקים כאות הערכה לבעל/ לאישה וסתם כדי להזכיר את אהבתכם. לילדים- אפשר לצרף מדי פעם פתק אוהב לארוחת עשר או כשהם יוצאים לטיול.
    אם יש בזמן הקרוב אירוע, אפשר לשבת ולכתוב את הברכה בלי הלחץ של הרגע האחרון.
   
*נשימות- עצמו את העיניים, והקדישו דקתיים לנשימות שלכם. שימו לב לאוויר שנכנס, והתרכזו בעיקר באוויר שיוצא. נשפו עד שהריאות מתרוקנות לגמרי, וחושו כיצד באופן אוטומטי השאיפה הבאה תכיל כמות חמצן נאותה. עצם הפניית תשומת הלב לנשימה, מרגיעה וממרכזת (בתנאי שאתם לא לפני שנת הלילה). הרגישו את השינוי באנרגיות שלכם, ועד כמה אתם ממוקדים ורעננים יותר.

*שפשפו את הקרקפת במרץ, ואח"כ הקישו עליה בעזרת פרקי כף היד. משכו קלות את השיער ושחררו. פעולה זאת עוזרת לשמירה על ערנות, מעודדת איברים שונים בגוף לפעולה, ממקדת, ואף מסייעת לטיפוח השיער, מאחר והחמצן מגיע בקלות יתרה לקרקפת.

*תרגילי עיניים - מצמצו "מצמוצי פרפרים" עדינים ומהירים במשך 10-20 שניות מספר פעמים מדי יום, וסובבו את ראשכם תוך כדי מצמוץ שמאלה וימינה באיטיות.

*תרגיל עיניים נוסף – שפשפו את כפות הידיים במשך 20 שניות, כסו בעזרתן את העיניים כשהן פקוחות לרווחה, וודאו שאור לא חודר דרך האצבעות. נוחו כך דקה או יותר. תרגיל מצוין זה מרגיע את מערכת העצבים, נותן לעיניים מנוחה וגורם לעצמים בחדר להיראות ברורים וחדים יותר (שיטת בייטס).
כדאי לבצע תרגילים אלה כמה פעמים ביום, במיוחד למי שקורא הרבה או עובד בסביבה ממוחשבת.

*תופפו על עצם החזה (סטרנום) - תופפו עם קצות האצבעות או פרקי כף היד (ומי שרוצה לעשות תרגיל זה עם מקסימום תוצאות ידביק את הלשון לחיך העליון, יקפיד על חיוך ויוציא את האוויר בהמהום קל). תיפוף זה מגרה את בלוטת התימוס ומסייע לחיזוק מערכת החיסון, עוזר לנזלות כרוניות ומגביר את רמת האנרגיה.

*הכרת תודה - היו אסירי תודה על הדברים הנפלאים שכבר קיימים בחייכם. התמקדו בדברים הטובים שקרו היום או בשבוע שחלף. המחשבה על כל הטוב שבבעלותנו, מורידה את רמת המתח, ומזמינה לחיינו עוד דברים טובים. ככל שנתרכז בטוב, כך נמשוך ממנו עוד.
זה הזמן גם לחשוב למי אנו חייבים תודה, את מי לקחנו כמובן מאליו, וגם את מי מזמן לא חיבקנו, נישקנו, או למי לא שלחנו חיוך לבבי,כן  ואמיתי.
 
*רגליים על הקיר - שיכבו על הגב, הצמידו את הישבן אל הקיר, זרועות לצידי הגוף כשכפות הידיים כלפי מעלה, והרגליים על הקיר. הישארו כך מספר דקות ככל שמתאפשר. בצורה זאת אנו מעודדים את זרימת הדם אל הראש והקרקפת ונותנים מנוחה לכפות הרגליים שנושאות אותנו שעות רבות. ניתן לעצום את העיניים ולבצע כל תרגיל נשימות שמכירים.

*מתיחות - מתחו את הגוף לעיתים קרובות.
אפשר למתוח שריר/ איבר מסוים למשך מספר שניות ולהרפות, וכך להמשיך עם שאר השרירים/ האיברים. בסוף, מתחו את כל הגוף מכפות הרגליים אל הידיים המתוחות מעבר לראש.

*שתו- לא תמיד אנו יכולים לומר מתי בפעם האחרונה שתינו, בעיקר בחורף. מלאו כוס מים בטמפרטורת החדר ושתו.
התענגו על כל לגימה וממש הרגישו איך הגוף מקבל באהבה את המים. מחסור בנוזלים הוא אחד הגורמים העיקריים לעצירות, מגדיל את הסיכוי להיווצרות אבני כליה, מייבש את עורנו, ופעמים רבות גורם לבלבול בין תחושת צמא לרעב (כלומר, לעיתים כשאנו חשים ברעב אנו בעצם צמאים). וודאו שאתם שותים במשך היום לעיתים תכופות, והתרגלו לקחת בקבוק מים לכל מקום.

*צחקו - צחוק משחרר מתחים, ממריץ את מחזור הדם, מוריד לחץ דם, מגדיל את כדוריות הדם הלבנות (ממריץ חיסוני) ומעודד יצירת כימיקלים במוח המגבירים את תפקוד הזיכרון ומעודדים ערנות. ילדים צוחקים בערך 300 פעם ביום, ואילו מבוגרים –פחות מ20 פעם בממוצע.

*שילחו אימיילים מצחיקים, (אל תסתכלו עליהם כעל בזבוז זמן), צפו בתוכניות שגורמות לכם לחייך או אפילו לצחוק (אפילו אם זה על חשבון חדשות). גם אם נצחק באופן מאולץ, כפי שעושים ביוגה צחוק, נשיג את המטרה.
 
 שימרו את הרשימה הנ"ל ליד הטלוויזיה, במכונית או במקום עבודתכם, וכל פעם שאתם "בהמתנה" בחרו את אחד הסעיפים ובצעו.

לא כל תרגיל אפשר לבצע בכל מקום (כדוגמת התיפוף על עצם החזה, או רגליים על הקיר), אך יש כאן מספיק אפשרויות לכל זמן ולכל מקום.

אז בפעם הבאה שאתם שומעים  "פרסומות  ומיד חוזרים", אתם כבר יודעים מה לעשות. רק זכרו לזכור!

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אימון אישי, העצמה, אורח חיים, פרסומות ומיד חוזרים, דליה ורדי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אימון אישי, העצמה, אורח חיים, פרסומות ומיד חוזרים, דליה ורדי

דרג תוכן עמוד זה

0