מדורי תוכן

נתיב החיים - אנרגיית החיים

אין דבר חשוב ומקודש יותר מאשר הגוף האנרגטי שלנו. כל מחשבה או רעיון שיש מאחוריהם כוונה, בין אם הם חיוביים או שליליים, פיזיים או רוחניים הנם הוויה אנרגטית הממלאת את הגוף האנרגטי

מאת
נתיב החיים - אנרגיית החיים נתיב החיים - אנרגיית החיים
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

ישויות אנרגטיות אלו אינן מוגבלות במרחב ויש כאלו הטוענים שאף לא מוגבלים בזמן. הם לא חיים כאן אתנו, בעולם שלנו, אלא באים לבקר אותנו מהעולמות שלהם וכשהם באים לכאן, הם על תקן "תיירים".

השאלה הראשונה שאנו צריכים לשאול את עצמנו בשלב זה היא: "אז מה בעצם הם מחפשים כאן, מדוע הם מתעניינים בנו?", אז יפה שאלתם ואני אענה בשאלה והיא "מה בעצם אנחנו מחפשים כאן, או לייתר דיוק מדוע אנו כה רוצים את חברתם של בני מינינו, מדוע למשל אנו זקוקים למערכת יחסים זוגית".

התשובה בשני המקרים היא שיש בסיס שהוא מכנה משותף קוסמי, כולנו מחפשים דבר מה שישלים אותנו אנרגטית. המשהו הזה אינו מוגדר ואנו פוגשים בו בכל תחומי החיים. לכן, בזוגיות למשל, אנו מחפשים את הנפש התאומה.

הדבר נכון גם בעולמם של הישויות. גם הישויות האנרגטיות מחפשות את הדבר שישלים אותם והם כאן כמו תיירים המחפשים חוויות חדשות, דברים חדשים ואולי, מי יודע, הם גם יפגשו את הנפש התאומה שלהם.

המפגש עם הישויות
המדריכים הרוחניים שלנו נמצאים כאן אתנו כל הזמן, אולם אנו איננו יכולים לראותם כיוון שהגוף הפיזי שלנו מתנגד למפגש עמם. כאשר זה מתאפשר, המפגש עם ישות אנרגטית מתרחש בין הישות האנרגטית ובין הגוף האנרגטי שלנו, כאשר הגוף הפיזי אינו מעורב לרוב בתהליך.

מפגש עם יישות הנו מפגש אנרגטי שבדרך כלל מאד עוצמתי. במפגש הראשון עם ישות אנו נחווה לרוב תחושות מעורבות של פחד, התרגשות ולפעמים אף נחוש סימפטומים פיזיים כגון דופק מהיר ואפילו תחושות בהם אנו מרגישים כי נוגעים בנו.

אולם, אם נשים את כל אלו בצד ונתמקד בעיקר, נוכל להרגיש כי המפגש עצמו הוא לא מכאן וכי הוא כאילו מתרחש במימד אחר בו אנו מרגישים קצת שונה. כדי לחוות את המפגש כמו שצריך ולמצות אותו עלינו להירגע, מומלץ לנשום לבטן מספר פעמים ולנסות לתפוש, להחזיק את התחושה המשונה המתלווה למפגש הזה. תחושה זו היא לב ליבו של העניין והיא השער המשמש בין הגוף האנרגטי החווה את המפגש לגוף הפיזי אשר "מוסר" לנו את הפרטים. אם נאבד את התחושה הזו, הקשר יתנתק ואף כי הגוף האנרגטי ימשיך את הקשר עם הישות, אנו לא נוכל להיות מודעים לתהליך.

מקובל לחשוב כי נראה פנים, או נשמע קולות, אולם אף שזה יכול לקרות בשלבים מאוחרים, לרוב זה לא יקרה בשלב הראשון, ואנו נרגיש בעיקר כי משהו שונה קורה, כי יש נוכחות של משהו הנמצא אתנו. בהמשך, התחושות והחיבור עם הנוכחות הזו ישתנו ועם הזמן נוכל להתוודע עם הישות כפי שהיא באמת – אנרגיה טהורה.

מפגש עם ישות הוא קודם כל אנרגטי וזה אומר שבמהלך המפגש יהיו חלופות של אנרגיה בין הישות ובינינו. ברוב המקרים המפגש הוא חוויתי ואינו מובן, אולם במקרים אחרים נוכל אף לחוות חילופי מילים, מסרים ואף לנהל שיחה.

עולם הישויות, בשונה בעולמם של בני האדם, אינו מוגבל ברגשות או במוסכמות חברתיות, אין בו עכבות או מוסר ופעמים רבות אנו יכולים להיות עם יותר מישות אחת, להחליף אותן ומה שקובע כאן זה לא המוסכמות, אלא טיב האנרגיה – טיב החיבור.

החיבור עם ישויות אנרגטיות יכול לתרום רבות לחיים שלנו. המדריכים הרוחניים שלנו יכולים לתת לנו מידע, לעזור לנו להתפתח רוחנית, להזהיר אותנו ואפילו, אם נדע לבקש, יכולים לעזור לנו לפתור בעיות. אולם, המתנה הגדולה ביותר היא המפגש עצמו שהנו תהליך של חילופי אנרגיות כיוון שבכל מפגש אנו נטענים באנרגיה חדשה היכולה לעזור לנו להתחבר טוב יותר אל הגוף האנרגטי ולבחון טוב יותר את ההוויות האנרגטיות הקיימות בחיינו. כך, בסופו של דבר המפגש עם הישויות האנרגטיות יכול לעזור לנו להבין טוב יותר את החיים.

מתים – עם מי אנו בעצם נפגשים?
פעמים רבות אני פוגש אנשים הטוענים שהם פגשו בחלום קרוב משפחה, או אדם קרוב שנפטר. כאן אני רוצה לציין כי אף והדבר אפשרי, הוא הרבה יותר נדיר ובלתי סביר ממה שאנו משערים. גם אם תיאוריית הגלגולים נכונה וגם אם אכן האדם מתקיים לאחר המוות (לא כולם סוברים כי ישנם חיים לאחר המוות), הרי שראשית לוקח לנפטר זמן רב להיות מודע, לאסוף את עצמו ולצבור מספיק אנרגיה שתאפשר לו להיכנס לחלומות של אחרים – תהליך היכול להתרחש במשך כמה וכמה שנים. שנית, ברוב המקרים הנפטר ירצה להמשיך הלאה לשלב הבא ולא להישאר. ושלישית, גם אם הנפטר ירצה להישאר, אין זה אומר שיעניין אותו להמשיך להיות בקשר עם העבר.

לכן, לרוב לא באמת את הנפטר אנו פוגשים. אז את מי אנו פוגשים? אנו פוגשים לרוב את המדריכים הרוחניים שהיו אתו בחייו. הם יודעים עליו יותר מכל אדם וטבעי שהם אלו שיחפשו אותנו על-מנת לנסות להעביר לנו מסרים כאילו בשמו של הנפטר.

המלצה - עבודה עם יישויות – רק בזמן חלום
כפי שישנם אנשים טובים ואנשים פחות טובים, כך נמצאים ביקום ישויות אשר יודעות לנצל את הרעב שלנו לקשר אנרגטי כדי ליטול מאתנו אנרגיה מבלי להזיו אותנו. מפגש עם ישויות שלצורך העניין אקרא להם, "ישויות שליליות", מסוג זה, הנו מסוכן שכן לא נדע כי הם לוקחים לנו אנרגיה עד שזה יהיה מאוחר מידי. סוג האנרגיה הניטלת מאתנו איננה ישירה, כך שאנו לא נרגיש עייפים לרוב, ובמקביל נוכל לקבל מתנות רבות אשר יקנו את האמון שלנו ויטעו אותנו. לבסוף כשיהיה מאוחר מידי נוכל רק להבחין כי אנו כבר לא מסוגלים לשלוט על חיינו, כי אנו נוהגים לעשות שיקולים מוטעים וכי חיינו מתדרדרים.

לכן, אני ממליץ בשלבים הראשונים ללמוד ליצור קשר עם ישויות רק בזמן חלום ולא בעירות. בזמן חלום מעורב בתהליך רק הגוף האנרגטי שלנו, ואין התערבות של אגו או חלקים נחותים שליליים אחרים הקיימים בנו. כך, נחווה את החוויה כפי שהיא כשאנו בטוחים ומוגנים מכל רע.

גם מפגש עם ישות הרוצה לעזור בזמן ערות, עלול להיות בעייתי כיוון שכאשר אנו מערבים מנגנונים כמו אגו, חשיבות עצמית, או את הרצון שלנו להיות משהו אחר, מנגנונים הקיימים בזמן ערות, ייתכן וכל הידע והאנרגיה שאנו מקבלים יתועלו למקומות שאינן מאוזנים והתוצאה היא שלא רק שנאבד את המתנה היקרה הזו, אלא שבעקבות תיעול לא נכון של האנרגיה הזו אנו עלולים לקבע את התכונות הלא מאוזנות האלו הקיימות בנו.

איך מזמינים מדריך רוחני בחלום:
1.לפני השינה
לפני השינה עלינו לפנות (אפשר גם בקול) לישות המדריכה שלנו ולבקש ממנה שתתן לנו אנרגיה על מנת שנוכל בזמן החלום לפנות אליה ולשאול אותה מה שמה. לרוב אין לנו מספיק אנרגיה כדי לקיים שיחה ארוכה, ולכן ההתמקדות שלנו חייבת להיות בשאלה קצרה של כן ולא.
לאחר הפניה עלינו להתכוונן למפגש עם הישות. כשאני כותב "התכווננות" אני מתכוון לכך שאנו צריכים ללכת לישון עם ציפייה למפגש.

2.בזמן השינה
בזמן החלום המטרה שלנו היא לשאול כל דמות, ולא משנה איזו, את שמה. זה לא כל כך פשוט כיוון שאנו צריכים תחילה להבין כי אנו חולמים, אולם אם תתאמצו מספיק ותנסו יום אחר יום, אין סיבה שיום אחד לא תוכלו להבין שאתם חולמים ומייד לפנות לדמות הקרובה ביותר אליכם בחלום ולשאול אותה, פשוט: "איך קוראים לך?"

3.לאחר השינה
כשאתם קמים בבוקר עליכם דווחו לעצמכם אם המפגש נוצר. ייתכן והיה כאן מפגש חלקי ובו אתם משוכנעים כי רק ראיתם ישות, אך לא קרה דבר מעבר. בכל מקרה גשו למחברת שהכנתם מבעוד מועד רשמו בה את התאריך ואת החוויה של החלום. רשמו בה רק את החלומות האנרגטיים, בהם יש מעורבות של מדריכים רוחניים ואם לא קרה דבר, וזהו החלק החשוב ביותר – רשמו: "הלילה לא הצלחתי לשאול את המדריך הרוחני שלי לשמו".
כך המשיכו עד שיום אחד זה יגיע. אם תתמידו ותעבדו קשה – זה יקרה.

4.ואם זה קורה – מה אחר כך?
אלו המצליחים ליצור קשר עם המדריך הרוחני אשר אומר לכם בחלום את שמו צריכים לשמור לעצמם את שמו של המדריך.

טארוט חלומות וקצת יותר - האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רוחניות, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, שגיא מנדלבוים, אנרגיית החיים, נתיב החיים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רוחניות, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, שגיא מנדלבוים, אנרגיית החיים, נתיב החיים

דרג תוכן עמוד זה

0