מדורי תוכן

שינת יום

טכניקה פשוטה וקלה לחיזוק יכולת החלימה ולהעצמה אנרגטית.

מאת
שינת יום שינת יום
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

כדי לעשות חלימה אנו צריכים למצוא כלים שבעזרתם נוכל להעצים את עצמנו מבחינה אנרגטית וכשזה יקרה החלומות שלנו יתעצמו מאיליהם.
אחד התרגילים הקלים והמהנים ביותר שאני יכול להמליץ עליהם הוא העבודה עם שינת היום. כן, פשוט ללכת לישון במהלך היום. כמובן רק כשזה אפשרי...

שינת יום שונה משינת לילה בהרבה מובנים: ראשית, מבחינה ניאורולוגית, בשינה זו החלום מופיע מייד עם עצימת העיניים. שלא כמו בשנת לילה, בה רק לאחר כשעה וחצי מופיעים החלומות, כאן החלום יכול להופיע מייד. החלק החשוב יותר הוא שזו שינה מאד טעונה אנרגטית ואם נעבוד נכון, נוכל בהחלט לרתום שינה זו לטובת החלימה. אם נישן שנת יום נכון, נוכל לעזור למערכת האנרגטיות שלנו להיטען מהר וטוב יותר.

24 שעות קודם....
תהליך שנת היום מתחיל 24 שעות קודם עם היקיצה של היום הקודם. כך, אם אנו רוצים להיערך לשנת יום, הרי שביום שני הכל מתחיל. מרגע היקיצה אנו צריכים להתכוונן לאירוע שיתרחש בעוד 24 שעות. עלינו לחשוב על זה, לנשום את זה, לרצות את זה ונקודה זו להתחיל לאכול לפי הרשימה המוזכרת מטה, כאשר למי שיש בעיות בתזונה מומלץ להתייעץ עם רופא.....

בלילה שלפני עלינו לזכור כי מחר ...
ביום של שנת היום עלינו לקום כרגיל. גם אם זה ביום שבת (שזהו היום שרוב האנשים יכולים לישון בו שנת יום). מי שרגיל לקום ממש מוקדם, יכול להרשות לעצמו עוד שעה, אבל הרעיון הוא לקום פחות או יותר באותה מסגרת זמן. לאחר ארוחת בוקר טובה להמשיך כרגיל ולאחר ארוחת צהריים נאה ללכת לישון לכ-שעה-שעה וחצי. תנו לעצמכם לישון טוב והשתדלו לנטרל גורמים מפריעים כגון: שעונים מעוררים, חתול, ילדים, בעל. לכו לישון כאילו זה לילה והקפידו לערוך את כל שלבי הטקס כמו שצריך.

הכניסה למיטה
גם כאן, כמו תמיד, אנו נכנסים למיטה בזחילה. לא סתם נכנסים למיטה, מתיישבים אליה כאילו היא "כלום" בשבילנו, אלא זוחלים אליה. זה אומר שאנו נכנסים כשהראש קדימה ואחריו אנו משתמשים בידיים ובברכיים כדי להתקדם. כניסה זו למיטה מאפשרת לנו להיכנס למרחב האחר הקיים בזמן השינה ומאפשרת לנו להיות משוחררים יותר ומוגנים יותר.

לאחר שנכנסנו למיטה
גם בכניסה לחלום יום, עלינו ללכת לישון עם התכוונות. הפעם החלום הרגיל פחות מעניין אותנו ולא נבקש לחלום כי אם נבקש מהגוף שלנו שיאפשר לנו להבין בזמן חלום שאנו חולמים ולעשות את הפעולה אותה אנו מגדירים מראש (למשל להתבונן על הידיים שלנו).
אנו לא מחפשים חלומות רגילים, לא אלמנטים מורכבים, ולא מדריכים רוחניים – רק שערים ופעולה.

לאלו שיש להם מדריכים רוחניים, מלאך שומר או כל "שווה ערך", אל תתביישו לבקש, ואפילו לדרוש מהמדריכים שלעם שיתנו לכם אנרגיה כדי שתוכלו למצוא את השער, לעבור דרכו ולהתבונן על הידיים.

כשקמים...
בבוקר, כשפוקחים עיניים - אסור לזוז.  צריך להישאר במיטה ולנסות ולהחזיק את החלום אשר עומד לחמוק מאתנו. הישארו כמה שניות נוספות במיטה ונסו להיזכר במה שהיה. אם הצלחתם לעשות פעולה בחלום – אתם כבר תזכרו את זה, ואם לא, הישארו עוד כמה שניות לא כדי לשחזר את החלום, כי אם את השערים שהיו לכם - והיו לכם.
במהלך הימים הקרובים תגלו שבכול חלום יש שערים, רק צריך לדעת לחפש ולמצוא אותם. השערים  יכולים להיות דמות של אדם, תחושה, חדר מסוים, נוף או כול דבר שכאשר אתם נמצאים בחלום ורואים או חשים בו, אמורה להתעורר בכם הידיעה שאתם בחלום. פעמים רבות הידיעה הזו מתעוררת רק לאחר היקיצה, אולם זה לא משנה כיוון שברגע שזיהיתם את השער תוכלו להיכנס בו בפעם הבאה.

תזונה וחלומות:
האוכל שאנו אוכלים משפיע על היכולת שלנו לחלום. לא רק הקפה משפיע על היכולת שלנו לחלום, כי אם מזונות אחרים ותזונה ספציפית ייעודית יכולה לחזקת את היכולת שלנו לחלום ואף לשלוט על חלום.
עקרונות התזונה הקשורה לחלום איננה תזונה נכונה ולא נוכל להתמיד בה זמן רב, אולם נוכל להשתמש בה לטווחים קצרים, בנקודות ספציפיות בחיינו בהם אנו רוצים לחפש תשובה דרך חלום, או בהם אנו נרצה לחזק את היכולת שלנו לשלוט על חלום.

מה אסור לאכול:
המזונות שמחלישים את היכולת שלנו לחלום מתחלקים לשלוש קבוצות מזון: סמים ומעוררים, לבנים, ובשרים. קבוצת "הלבנים" היא שם כולל לכל סוגי המזון בהם משתמשים בסוכר, קמח לבן, חלב וגבינות. בשרים הם כל המאכלים שמקורם בחי לרבות בשר, עוף, דגים וכדומה.
סמים הם אחד מהמכשילים הראשיים בכל הקשור לחלימה וחלומות: כל מי שצורך, גם על בסיס מזדמן אפילו סמים כגון: מריחואנה, חשיש וכדומה סביר להניח שלא יצליח להגיע להגשגים רציניים עם חלימה, אם בכלל. גם סמים מעוררים קלים כגון קפה מאטים את יכולת החלימה שלנו, אבל הם לא מונעים חלימה והשפעתם עלינו היא אינדווידואלית.

מה נכון לאכול:
המזונות המסייעים לחלומות והתורמים לחיזוק החלום הם: תירס, פטריות, אבוקדו, מנגו, דובדבנים תפוחי אדמה ושורשים באופן כללי (לא כולל ירקות). גם קמח תירס נכנס לקטגוריה זו למרות שיש לאפות אותו.

מה אפשר לאכול (מזונות ניטרליים):
את קבוצות המזון האלו ניתן לאכול באופן חופשי. הם לא מפריעים ולא מחלישים את היכולת שלנו לחלום: ירקות ופירות, שמן זית (לא מטוגן או מבושל), מזונות העשויים מקמח מלא.

תזונה מאומצת זו תגביר את היכולת שלנו לחלום וכך, אם עומדת מפנינו דילמה קשה לא יזיק לנו לחרוג מהרגלי התזונה שלנו למשך 3 ימים ובהם כל לילה לבקש חלום שיעזור לנו לפתור את הדילמה. אלו הרוצים ליצור קשר עם מדריך רוחני דרך חלום, להשיג שליטה על חלום או חלימה, יכולים לחזק יכולות אלו על-ידי תזונה זו.


בהצלחה וחלומות נעימים

טארוט חלומות וקצת יותר - האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

דיאטה ותזונה, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, שינת יום, ירקות, פירות, מדריך רוחני, שינת לילה, שגיא מנדלבוים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

דיאטה ותזונה, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, שינת יום, ירקות, פירות, מדריך רוחני, שינת לילה, שגיא מנדלבוים

דרג תוכן עמוד זה

0