מדורי תוכן

שיטת ריפוי- הילינג

הילינג היא שיטת ריפוי טבעית הוליסטית המתייחסת אל האדם ולא רק אל מחלתו. ההילר בוחן את הגוף והנפש כיחידה אנרגטית שלמה, המחולקת ליחידות משנה - צ'אקרות. אלו מאחסנות בתוכן מידע, מטען ריגשי, רוחני ופיזי שנאגר ונצבר.

מאת
שיטת ריפוי- הילינג שיטת ריפוי- הילינג
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

אנו עדים לכך שבמציאות חיינו המודרנית וכתוצאה מההשפעות החיצוניות החזקות שפועלות עלינו במישורי הקיום השונים (עבודה, מערכת יחסים וזוגיות וכן תחומים נוספים) הכיר עולם הרפואה וכן גם הציבור הרחב, כי חוסר יכולת עמידה, התגוננות והסתגלות לאורך החיים, יוצרים מתחים רבים אשר נטענים ללא הפסק בגוף הפיזי מבלי שתהיה להם יכולת פריקה.

לאורך זמן צבירת מתחים אלה, של התנהגויות במצבי דחק (סטרס) ודפוסי חשיבה מוטעים יוצרים דיכוי או הפעלת יתר של מרכזים שונים בגופינו וגורמים למחלות פיזיות, כניסה למצבי חרדה, דכאונות, התפרצויות מרירות, חוסר סיפוק עצמי, ירידה ברמות האנרגיה ועוד. מצבים אלה נובעים בעיקר מחוסר איזון אנרגטי.

ההילינג היא שיטת ריפוי טבעית הוליסטית המתייחסת אל האדם ולא רק אל מחלתו. ההילר בוחן את הגוף והנפש כיחידה אנרגטית שלמה, המחולקת ליחידות משנה - צ'אקרות. אלו מאחסנות בתוכן מידע, מטען ריגשי, רוחני ופיזי שנאגר ונצבר.

הריפוי בהילינג נעשה בדרך כלל בלבוש מלא כשה"הילר" (המרפא) נעזר ביכולות תקשור והעברת אנרגיות ממנו אל אחרים, כך ההילר עוזר לאיזון אנרגיות הגוף, ניקוי הגוף מפסולת אנרגטית שעצורה בו וגורמת לחוסר איזון באנרגיית הגוף, בהילה הסובבת אותו ובמערכת הצ'קרות

הילינג מסורתי (יהודי)
הילינג מסורתי נהוג ביהדות מתואר כסוג של תקשור וקבלת מסרים גלויים ונסתרים מגיבורי התנ"ך וחכמי היהדות. תהליך ריפוי ואיזון הגוף נעשה בעזרת רוחות ודמויות תנכיות המעבירות להילר אנרגיות, מסרים גלויים ונסתרים. הרוחות הזמינות לנו ביותר כאן בארץ הן אבות אבותינו, רבנים, צדיקים וכמובן, האל. לכן אנו עדים כיום בארץ וגם בעולם לתופעה בה הקשר הולך ומתחזק לתורת הריפוי הקבלי, לרפואת הרמב"ם ולהוליסטיקה יהודית.

הסמליות היהודית נשענת בחלקה הגדול גם על הקבלה שהיא יסוד לידע רוחני בכל רחבי העולם. אוצר הידע היהודי מכיל צפנים שאין להם תחליף בלימוד של העולם הרוחני ובכניסה לסתרי הסתרים של הבנת המציאות וכמובן גם בלימוד תהליכי ריפוי עמוקים לנשמה ולרוח של האדם הפרטי.

מתקשר ידוע כתב: "האמת עושה מאמץ להתחפש בדרך שבה נוכל לזהות אותה". זה אולי פרדוקס אבל ההסבר לכך הוא פשוט, העולם הלא פיזי מלא בישויות ובאנרגיות מסוגים שונים וממקורות שונים. מקובל להתייחס לכל הישויות והאנרגיות שבאות אלינו מאהבה כאל ישויות של אור, למעשה לכל אחד מאיתנו יש ישויות אור שמגנות עליו, מלוות אותו ומציעות לו את עזרתן בכל דרך בה הוא מוכן לקבל אותה. אם נדע להתחבר אל האני הפנימי של עצמנו בעזרת כלים מדמויות המוכרות לנו מהתנ"ך, נוכל להגיע לאיזון, להבנה ולאיכות חיים טובה יותר. 

אנחנו יכולים להיות אופטימיים משום שניתן להגיע כמעט לכל אדם בדרך שבה הוא מאפשר שיגיעו אליו, לצערינו רבים מאיתנו עדיין מסתתרים מאחורי חומות הגנה שאינן מאפשרות להם לראות את האמת הפנימית שלהם ולכן אינם מאפשרים לעצמם להנות מאיכות חיים טובה יותר ומחיים שלווים יותר. פתיחות, אמונה ואהבה מצידנו יכולות להגדיל לעין ערוך את הערך והעוצמה של האור והמשרים שמצליחים לחדור אלינו. האור בתורו יגדיל באופן תמידי את הפתיחות, האמונה והאהבה שלנו כך שנוכל להכיל יותר אור.

לסיום:
בדקו את כל המקומות שבהם החלפתם את האהבה בציניות, את האינטימיות בהגנות ואת האמונה בריקנות ועקרות. ניתן לחזור ולהיות מאושרים כמו שהייתם פעם לפני הרבה גלגולים, זו פשוט עניין של החלטה וכמו שאומרים כשהתלמיד מוכן המורה מגיע.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

סודות מהקבלה, תקשור, הילינג, טיפול הילינג, ריפוי הילינג, לימוד הילינג, צ'אקרות
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

סודות מהקבלה, תקשור, הילינג, טיפול הילינג, ריפוי הילינג, לימוד הילינג, צ'אקרות

דרג תוכן עמוד זה

0