מדורי תוכן

עיצוב רוחני של המשרד הבייתי

חדר העבודה הוא המקום שבו ניתן להביע את הכישרון והיכולות היצירתיות. בכדי שהחדר אכן יתמוך ביכולות אלה, מתייחסת תורת הפנג שואי למספר היבטים בו וזאת על מנת שיהיה תומך, הרמוני ונעים לשהייה

מאת
עיצוב רוחני של המשרד הבייתי עיצוב רוחני של המשרד הבייתי
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

חדר העבודה הוא המקום שבו ניתן להביע את הכישרון והיכולות היצירתיות. בכדי שהחדר אכן יתמוך ביכולות אלה, מתייחסת תורת הפנג שואי למספר היבטים בו וזאת על מנת שיהיה תומך, הרמוני ונעים לשהייה. כמובן שאין זה מספיק להשקיע בתחום העיצוב הטכני של החדר ויש להציב מטרה או חזון, שיתורגמו לתוכנית עבודה הדורשת נחישות, פעולה ואנרגיה.

את "תיקוני" הפנג שואי כדאי להתחיל לבצע לאחר ארגון אי הסדר בחדר. תורת הפנג שואי רואה באי סדר מכשלה ראשונה בדרך להשגת אנרגיה וזרימה הרמונית, בכל מרחב מחיה. יש להוציא חפצים, אביזרים וניירת שאינם בשימוש. בכך אנו משדרים ליקום כי שולחן העבודה או האזור בו אנו עובדים בבית, פנויים לקבל הזדמנויות חדשות ובכך לקדם את המטרה שהצבנו לעצמנו. כדי להחליט מה להשאיר ומה לזרוק, כדאי לבדוק מספר דברים: האם אנו אוהבים חפץ זה? אלו רגשות ודימויים הוא מעורר בנו? האם אנו זקוקים לו בעתיד הקרוב?

לאחר שארגנו את הבלגן שעל שולחן העבודה, חשוב לוודא שהרצפה משוחררת מחפצים, דבר שעלול להוביל לירידה משמעותית של אנרגיה ואף לגרום למצבים של דיכאון ומלנכוליה. בשלב זה סביר להניח כי חדר העבודה מוכן למיקום הרהיטים, באופן שישרת את העיסוק בו בחרנו להתמקד.

כלל חשוב וידוע בפנג שואי הוא, שחשוב להציב את השולחן כך שהיושב מאחוריו ישלוט על דלת הכניסה וחשוב שהשולחן לא ימוקם מול הדלת, אלא באלכסון אליה. כך יווצר מצב שבו תהיה לנו שליטה מלאה על הדלת, שהיא החזית שלנו ומאחורינו יהיה הקיר המשמש לנו כהגנה ועורף. ישיבה עם הגב לדלת עלולה לגרום לחוסר ריכוז וקושי במיצוי הפוטנציאל האישי. אם אין אפשרות למקם את השולחן באלכסון, עם הפנים לדלת, מומלץ להצמיד אותו אל הקיר ולהציבו כך שפניו של היושב עדיין ישלטו על דלת הכניסה. בדרך כלל זה הקיר הימני או השמאלי הצמודים לדלת הכניסה. רצוי מאוד כי לחדר הזה תיכנס אנרגיה דרך חלון.

יין ויאנג בחדר השינה
בבתים רבים לא ניתן להקצות חדר שלם לצורך עבודה, במיוחד אם לא מקבלים בו קהל וחלק ממרחב המחיה כמו הסלון או חלק ממסדרון הופך לחדר עבודה. על מנת ליצור הגנה מאחורי הגב, ניתן להשתמש במחיצה כמו פרגוד, שניתן להסירה בסיום העבודה. כיוון ישיבה מועדף ניתן לקבוע גם על פי תאריך לידה של האדם.

לא מומלץ לנכס פינת עבודה בחלק מחדר השינה כיון ששתי הפונקציות האלה הן בעלות אנרגיה שונה אחת מהשנייה. הפעילות בחדר עבודה היא יאנגית ופעילה יותר מאנרגיית היין בחדר השינה, שהיא סבילה ושקטה.

חשוב להקפיד על צבעים בהירים במשרד הביתי ותאורה ממוקדת על השולחן. חשוב שהחפצים המשרדיים והמכשירים האלקטרוניים יימצאו במקום מסודר, כשכל חוטי החשמל מאוגדם ומוסתרים. מומלץ להוסיף צמחייה לחדר. הצמחיה מסמלת את הטבע, עשויה לטהר וליצור יוניזציה לאוויר מאותם מכשירים אשר פולטים קרינה אלקטרו מגנטית כמו צג המחשב, והיא מוסיפה צבע, כמובן.

כדאי לנצל את היתרונות האישיים שבמשרד הביתי, שמאפשרים לנו לרהט אותו על פי טעמנו, לשלב בו חפצים אישיים כמו תמונות משפחתיות, תעודות וכמובן שימוש בריהוט בעל אופי חם ומזמין.

חשוב לבחון את בחירת חדר העבודה שלנו גם על פי העיסוק. למשל: רצוי כי חדר עבודה המשמש לכתיבה, הלחנה ואמנות, בו לא מתקיימת קבלת קהל בדרך כלל, יהיה באזורים הפנימיים של הבית, כשאחד החלונות משקיף לנוף או לצמחיה. במידה והעיסוק מחייב קבלת קהל רצוי כי החדר יהיה בקדמת הבית ואם קיימת אפשרות לכניסה נפרדת מה טוב, כך תישמר פרטיות הלקוחות ובני המשפחה.

דליה מלכיס היא יועצת פנג שואי בכירה, מוסמכת לייעוץ והשמת תורת הפנג שואי.

ב ה צ ל ח ה !

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

פאנג שואי, עיצוב רוחני של המשרד הבייתי, עיצוב רוחני
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

פאנג שואי, עיצוב רוחני של המשרד הבייתי, עיצוב רוחני

דרג תוכן עמוד זה

0