מדורי תוכן

בחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה ונומרולוגיה

נומרולוגיה יכולה לעזור לנו לבחור שם נכון לתינוק או לתינוקת, כמו גם כאשר אנו מעוניינים להחליף דם או להוסיף שם. הכל על משמעות בחירת השם.

מאת
בחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה ונומרולוגיה בחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה ונומרולוגיה
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

לבחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה (או לתינוקת) יש משמעות חזקה והשפעה כבירה על מהלך חייו ותחושותיו. משמעות השם וכוח האותיות יכולות לשנות את מהלך חייו של כל אחד ואחת מאיתנו – שם טוב עשוי להביא אותנו להצלחה ואילו שם פחות טוב עלול לייצר תסכולים. כמו באסטרולוגיה כך גם לגבי נומרולוגיה ניתן לכתוב מאמרים שלמים על כל נושא. בחרתי הפעם לשפוך מעט אור על משמעות שמנו.

ניתן לדמות את שמו של האדם למוסיקת רקע המלווה אותו לאורך כל חייו. כלומר, אותיות ומספרים מייצגים סוגים שונים של אנרגיות שיש להם השפעה חזקה עלינו. כמוסיקת רקע יש להם השפעה אדירה על מצב רוחו של האדם, על הדרך בה יבחר, יפעל, יתנהל, יתנהג, ימצה את ייעודו, יממש את הפוטנציאל שאתו נולד, ירגיש מסופק, ממוצה ומרוצה או, לחילופין, מתוסכל, לא מסופק ובלתי מרוצה.

חיבור סה"כ המספרים של תאריך הלידה בצמצום לספרה אחת (יום + חודש + שנת לידה מלאה), נותן את בחירת ייעודו ומטרת חייו של האדם. כלי העזר למימוש ייעוד זה, הם השם הפרטי ושם המשפחה (חיבור על מספרי האותיות בצמצום לספרה אחת). מכאן ניתן להבין עד כמה חשובה מערכת המספרים הנגזרים מהשם המלא. במילים אחרות, שמו של האדם מגלה לנו באם הכלים תומכים במטרת הנשמה לחיים האלה, מאפשרים לאדם לממשה, או מקשים.

משום שרובנו לא מודעים למשמעויות אלה ברצוני להרחיב מעט על משמעות בחירת השם.

משמעות השם הפרטי
השם הפרטי מורה על הציפיות של ההורים והאדם מעצמו, כמו שמפת הלידה הנומרולוגית בכללה, מייצגת את מבנה האישיות הבסיסי של האדם. את המפה מרכיבים: תאריך הלידה, השם הפרטי ושם המשפחה בלידה. כשהאדם מחליף את שמו, מוסיף שם או אות נוספים (בין בשם הפרטי או בשם המשפחה), נרכיב מפה חדשה. יש חשיבות גדולה א. להתאמה בין תאריך הלידה לשם המלא. ב. בין מפת הלידה למפה החדשה. חשוב שתהא הרמוניה. כל מספר נושא את התרומה שלו בתחום הספציפי, ודרגת החשיבות שלו תלויה באינטראקציה שלו עם המפה כולה.

האינטראקציה של המספרים בינם לבין עצמם, זה הדבר הכי משמעותי. מפת הלידה תהייה משמעותית תמיד (גם אם בזרם התת קרקעי), היא מהווה בסיס, גם אם האדם יחליף את שמו. האדם השתמש כל הזמן בתכונות מסוימות, ובגיל מסוים הוא שינה את שמו, וזה שינה לו את המפה בהנחה שזה הרמוני למה שהיה קודם כי אם לא אז זה אוי ואבוי, ואז הוא מתחיל להשתמש בתכונות נוספות, כאילו יוצאים ממנו דברים חדשים. מה זה שינוי אישיות?, שהרי לא יוצא מה שאין. אבל יוצאים ממנו דברים שהמפה הראשונה לא אפשרה.

מבחינה פילוסופית ניתן להניח שמאחר וההורים בחרו בשם הפרטי של ילדם, הם באופן תת מודע בחרו את סוג האנרגיה שהם היו רוצים להעניק לו. זו יכולה להיות אנרגיה דומה לשלהם, או שונה לגמרי משום שרצו להעניק לו משהו שלהם אף פעם לא היה, ולכן, במובן מסוים השם הפרטי יכול לתת לנו אינדיקציה לגבי ההורה יותר מאשר לגבי הילד. אך מצד שני הילד עצמו קולט, אולי גם בתת מודע, את הציפיות של הוריו ממנו, בין אם אמרו לו אותן במפורש ובין אם הוא קלט את זה באופן אחר.

לכן השם הפרטי יכול לייצג את ציפיות האדם מעצמו - מה או איך הוא מצפה ודורש מעצמו להיות. זה לא בהכרח אומר שהוא יאהב את התכונה, או שהוא יהיה מחובר אליה בתוך תוכו. אך כילד ציפיותיו של האדם מעצמו מתגבשות במידה רבה דרך הוריו ודרך החינוך שהוא קיבל. בגיל מבוגר יותר הוא יכול לגבש לעצמו ציפיות חדשות על פי מודלים אחרים, לפעמים, במקרה כזה, האדם משנה את שמו הפרטי.

שינוי שם פרטי פירושו, בין השאר, שינוי הציפיות של האדם מעצמו. אחד הגורמים החשובים ביותר, כמו שאמרתי קודם, זה הקשר בין מספר השם, ציפיותיו של האדם מעצמו לבין כלל המפה הנומרולוגית = האישיות הבסיסית. במידה וקיימת דיס הרמוניה, יש להניח שהציפיות של סביבתו ממנו נוגדות את מי שהוא באמת. במילים אחרות, מה שהוא יפנים זה שהיותו כפי שהוא אינו בסדר. כאן יכולה להתעורר בעיה של דימוי עצמי. כאשר הקונפליקט בין המספרים הוא משמעותי יהיה קשה לתקן את הדימוי העצמי הפגום. לרוב הבעיה תתמיד ברמה מסוימת גם אם האדם ישנה את שמו ואת אישיותו.

מספר השם מייצג את מה שהאדם בטוח/חושב, שהוא חייב להיות. את הציפיות שלו מעצמו ורצוי שתהייה הלימה בין הציפיות של האדם מעצמו לבין מה שהוא מוציא מן הכוח אל הפועל, אחרת הוא לא יהיה מאושר. במידה ומספר השם ומספר הייעוד(גורל, לב) בקונפליקט יכול להיווצר לאדם קושי מאד גדול בחיים. זה יכול לומר שיהיו הרבה מכשלות בדרך למימוש המטרות שבחר לעצמו בחיים האלה.

שם הפרטי מול שם המשפחה
מספר שם המשפחה לא תמיד ולא בהכרח ייצג את האווירה השוררת במשפחה הראשונית של האדם. עם זאת, ההרמוניה או דיס הרמוניה השוררת בין השניים יכולה להראות באיזו מידה האינדיבידואל, מוצא עצמו בתוך התא המשפחתי. האמירה הכללית היא ששם פרטי מייצג את הציפיות של האדם מעצמו, ושם המשפחה את האווירה השוררת במשפחה. כששם המשפחה והשם הפרטי הרמוניים זה מאפשר לאדם להסתדר בצורה הטובה ביותר במשפחתו.

אם קיים קונפליקט בין המספרים, הילד עלול להרגיש חוסר שייכות, חוסר התאמה, ואפילו זרות ביחס למשפחה שלו. זה לא אומר שלא אוהבים אותו או מבקרים אותו, למרות שגם זאת אפשרות. התחושה הסובייקטיבית של האדם לא תמיד קשורה למה שקרה באופן אובייקטיבי בבית. זה גם יכול לומר שמבחינת האישיות או הכישרונות, האדם לא מתאים למשפחתו. למשל, ילד מופנם מאוד במשפחה חברותית, ילד סקרן וצמא לחוויות במשפחה עם חוקים נוקשים.

לסיכום, לבחירת שם משמעותית ביותר לחייו של אדם מכיוון שהיא מספקת לו את הכלים הנחוצים לו למיצוי ומימוש עצמו וייעודו בחיים ומומלץ להתייעץ עם נומרולוג / נומרולוגית מוסמכים כדי לבחור שם נכון שיעזור לנו לממש את מלוא הפוטנציאל בחיים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דורית יעקובי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

בחירת שם לתינוק, דורית יעקובי, בחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה, בחירת שם לתינוק על פי הקבלה, בחירת שם לתינוק לפי נומרולוגיה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

בחירת שם לתינוק, דורית יעקובי, בחירת שם לתינוק לפי תאריך לידה, בחירת שם לתינוק על פי הקבלה, בחירת שם לתינוק לפי נומרולוגיה

דרג תוכן עמוד זה

5.00