מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 11

בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 11 התאמה נומרולוגית למספרי 11
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה

 


* 11+1 = טוב
שניהם מדברים באותה שפה ומבינים זה את זה (הם דומים ל: 9+1). מספר 1 מבצע. 11 מביא דרכים אחרות לפתרון בעיות. 11 מאוד פעיל חברתית ומביא חברים ל – 1 . הוא מחמיא ומפרגן ל – 1. 1 מביא הצלחה נעזר ונתמך ב – 11. לפעמים, 11 מתנתק רגשית. חזרתו תהיה מאוד מפייסת.

* 11+2 = קשר גרוע
2 מאוד אינטימי וצריך קשרים אישיים הדוקים (הוא "דבק" ותלותי). לעומתו, 11 מרוחק רגשית, עצמאי ומרחף. מספר 2 מחפש ביטחון רגשי וכלכלי, ואילו 11 הספונטני מחפש הפתעות, מפחד מאינטימיות ואינו מעניק ביטחון כלכלי (יודע לעשות כסף, אך לא מבין בנושא). 2 אינו אוהב את ההפתעות של 11 ואפילו נפגע מכך (כמו מסיבת הפתעה ליום הולדת). הוא מעדיף לדעת את התוכניות מראש ולהיות שותף בהכנה.
בעסקים: גרוע. 11 הוא כמו פרופסור מפוזר, ואילו 2 מקפיד על הפרטים והדיוק. זה יכול להיות מוצלח אם 2 היא המזכירה של אותו פרופסור מפוזר בעסק לא שלהם.

* 11+3 = קשר מצוין
קשר יפה ומוצלח מבחינה רגשית. מספר 3 מביע רגשות ש – 11 המרחף אינו יודע להביע. 11 מפתיע ומכניס ריגושים ל – 3 שנהנה מהם. יש להם חברים רבים. 3 אינו קנאי, מאפשר ל – 11 לצאת עם חבריו ומכניס אווירה טובה לבית.

* 11+4 = קשר גרוע
שילוב רע ולא מתאים. אין ביניהם הבנה. 11 מרחף, 4 עם רגליים על הקרקע. מספר 4 מחפש מערכת יחסים אישית, בית וקרבה אינטימית בטוחה. לעומתו, 11 מחפש דברים כלליים וחברתיים ומתקשה באינטימיות. 11 גורם למשברים אצל 4.

* 11+5 = קשר מצוין
זהו זיווג מוצלח. הם הפכים משלימים. בני הזוג מלאי רעיונות כיצד להרוויח כסף, אך הם אינם יודעים לשמור עליו. 11 יודע לעשות כסף, אך אין זה מעניין אותו. 5 אינו עובד קשה כדי להרוויח כסף, וגם את מה שיש לו הוא מבזבז. יהיו להם הרבה הרפתקאות. 11 יפתיע את מספר 5 שמאוד אוהב הפתעות. 5 מושך את 11 הקריר לריגושים מיניים.
בעסקים: צרוף לא טוב. 11 מרחף ואינו מתעניין בכסף. 5 פזרן.

* 11+6 = קשר טוב
6 הרגוע יותר מ – 11 לוקח על עצמו את רוב האחריות הכלכלית. מספר 6 תומך רגשית במשפחה ובזוגיות. שניהם אוהבי חברה ופועלים למען אנשים שמעבר לחוג המשפחה. הם אינטואיטיביים וחשים זה את זה.11 מביא מיוחדות והברקות (6 אוהב זאת). 11 זקוק מדי פעם לניתוקים רגשיים (נסיעות וכו') כי 6 עלול לחנוק בגישתו הרגשית. 11 עצבני ולא תורם ל – 6 ולזוגיות. יחד יגיעו ליצירתיות בונה וזורמת גם בתחום האומנות.
בעסקים: קשר בינוני.
בעסקים: אין פֵרות. כל אחד טרוד בענייניו.

* 11+7 = קשר טוב
אלה שני מספרים קשים מבחינה רגשית. על אף האנרגיות השונות, הם מסתדרים ויש ביניהם הבנה. שניהם מאוד חכמים. יש להם רעיונות, הברקות ואינטואיציה משותפת. ההבנה שלהם אינטואיטיבית ללא צורך בשיחה. מספר 7 תלותי, 11 – אינו אוהב תלות. 11 ספונטני, מעניין וזקוק לחברה. 7 מגלה אמפטיה רגשית וזקוק להיות לבד. כל אחד מבין את הצורך של בן זוגו בחופש. מדי פעם 11 יתנתק רגשית ומינית וכך ישאיר ל – 7 מרחב מחיה. או להפך, 7 יצא להתבודד וישאיר ל – 11 את הבית לאירוח חבריו. יחסיהם מושתתים יותר על חברות ואידיאלים רוחניים מאשר על רגש ומין. אין מי שיתן מסגרת כלכלית יציבה או מסגרת רגשית איתנה.
בעסקים: חלש עד גרוע. אין כסף.

* 11+8 = קשר בינוני
8 תכליתי, שמרני ואינו מוותר על הנורמות שלו. 11 אינו אוהב שיגרה, מעניין, ספונטני אך אינו עמוק רגשית. מספר 8 אינטנסיבי מבחינה רגשית ועושה הכל כדי להישאר עם בן זוגו גם אם הלה מנותק רגשית. הוא יעבוד עליו ויאתגר אותו להישאר בקשר. יש להם בסיס כלכלי טוב.
בעסקים: קשר טוב.

* 11+9 = קשר טוב
זהו שילוב טוב עם קצת דרמות ופיוסים. מספר 9 החם והרגשי, מרכך את 11 הלוגי, הקר והמנותק רגשית. יחד הם יוצרים איזון רגשי. 9 אוהב ריגושים ודרמות, לכן אוהב ונהנה מההפתעות של 11. לשניהם אכפת מאחרים. אידיאליסטיים ואוהבים לעזור. יש להם אינטואיציות טובות ויכולת להרגיש זה את זו.
בעסקים: שילוב גרוע. הם יותר מדי מרחפים. לא מספיק פרקטיים. 9 אוהב לנהל. 11 נהנה לדבר על רוח הדברים ונהנה לעזור, אך הוא אינו תכליתי בעשייה.

* 11+11 = קשר גרוע
זהו קשר קר בין ידידים טובים אשר לא מחוברים ברגש.
אין גם חיבור עסקי. הם לא יצליחו לעשות כסף.

* 22+11 = קשר טוב
22 מסור, נאמן ושמרני לזוגיות. 11 עלול להפתיע אותו לרעה. 22 לוקח אחריות רבה על עצמו, 11 – נמנע מאחריות, הוא עסוק בניהול ובארגון משאבים. מבחינה כלכלית וכספית הם מסתדרים טוב. 11 עוזר ל – 22 בצורה הגיונית ולוגית. הוא מיעץ ל – 22, מנתח מצבים וחושב רחוק וקדימה. 22 יודע לנצל את הכישורים של 11.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0