מדורי תוכן

נומרולוגיה- פסגות ואתגרים

אבחון וייעוץ על פי פסגות ואתגרים – הסבר ודוגמא .

מאת
נומרולוגיה- פסגות ואתגרים נומרולוגיה- פסגות ואתגרים
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

הגדרת הפסגות - הן הפוטנציאל הטמון באדם והייעוד שעליו להגשים בחייו, מגיל בשלות ועד גיל השיא. מצביעות על שאיפות, מטרות ורצון.

הגדרות האתגר - הינו  הכלי  ו/או האינפורמציה הנדרשת לאדם על מנת להתנהל נכון מול הפסגה המופיעה מול האתגר ולמימוש הפוטנציאל, הן מבחינה התנהגותית וסביבתית. המימוש של האתגר צריך להיות בפועל ממש ולא רק ברמת חשיבה בלבד.

יש לזכור כל אתגר מתאים אך ורק לפסגה של אותו מחזור.

פסגה ראשונה – מלמדת על חיפוש ובנייה, האדם מחפש את ייעודו, כמו כן, הפסגה מלמדת על הסביבה המשפחתית בה גדל ועל העיסוק.
אתגר ראשון -  משקף מהו הכוח המניע.
פסגה שנייה – נתיב הדרך אותה הוא בונה, מחויבות ומחויבויות להמשך מימוש היכולות.
אתגר שני – משקף את המאבק בין האגו לייעוד.
פסגה שלישית - יתד, מימוש שני המחזורים הקודמים,עיצוב וייצוב האישיות  והרצון.
אתגר שלישי- משקף את ההתעסקות עם המהלכים הנפשיים,בנייה על העבר ומאבק בין הכוחות הראשונים באתגרים.
פסגה רביעית - שנקראת פסגת השיא אליה מגיע האדם עם בשלות, עם ערכים ולאחר שהשקיע במחזורים הקודמים. אדם שלא מימש שום פסגה מהפסגות, ימצא עצמו חיי בחוסר סיפוק, תסכול, קשיים רגשיים,פיזיים וכיוצ"ב. אחר הפסגה הרביעית, חוזרים לחוות את הכתוב בפסגה הראשונה .
אתגר רביעי- מימוש הייעוד.

•בנוסף, קיימת אפשרות לחישובים נוספים לפסגות ואתגרים והם מוגדרים כ: התמודדות וגורל. שתי תבניות נוספות אלו נותנות מידע מה הם המכשולים העומדים בפני האדם וכיצד עליו להתמודד מולם.

חישובי הפסגות והאתגרים:
חישובים אלו מחולקים ל- 4 מחזורים,כאשר כל מחזור חיים הוא של 9 שנים.
שלב ראשון - על מנת להתחיל ולבחון את  העיתוי של הפסגה הראשונה יש להכפיל 4 X 9 =  36 (נוסחה קבועה).
שלב שני  -36 – (מינוס) 9 (מחזור חיים של 9 שנים)  = 27 (נוסחה קבועה).
נתון:  תאריך לידה XX/XX/XXXX = 7 (מדובר באשה ,נשואה ואם ל- 3).
שלב שלישי – 27 – (מינוס) סכום תאריך הלידה  שהינו במקרה זה  7 = 20,  ועל כן, המחזור הראשון/הפסגה הראשונה מתחיל בגיל 20  ,נוסיף 9 שנים והמחזור הבא בגיל 29 וכן הלאה להמשך המחזורים.
המספר שמופיע בשביל הגורל הוא  משמעותי ומהווה בסיס שעליו מושתתת הפסגה הראשונה והשנה האישית.

נוסחת חישוב לפסגה:
הפסגה ראשונה : יום הלידה +  חודש הלידה
פסגה שנייה: יום הלידה + שנת הלידה
פסגה שלישית: סיכום פסגה ראשונה +סיכום פסגה שנייה
פסגה רביעית: חודש הלידה +שנת הלידה

נוסחת חישוב לאתגר:
אתגר ראשון: יום לידה – (מינוס) חודש לידה
אתגר שני: יום לידה – שנת לידה
אתגר שלישי: סיכום פסגה אתגר ראשון – סיכום אתגר שני
אתגר רביעי: חודש לידה – שנת לידה

 

גיל המחזורים

פסגות

אתגרים

התמודדות

גורל

שנים

פסגה ראשונה

20-29

8

6

5

3

1982-1991

פסגה שנייה

29-38

6

1

7

5

1991-2000

 

פסגה שלישית

38-47

5

5

1

8

2000-2009

פסגה רביעית

47-56

9

7

7

5

2009-2018

פרשנות ואבחון:
בשנים 20 עד 29 כאשר היא הייתה במחזור הראשון של חייה, שהוא מחזור החיפוש, הפסגה הייתה 8,כאשר פסגה זו אמורה לכוון אותה להיות סמכותית ובעלת כח מבחינה מקצועית, מבחינת עיסוקים ,עצמאות עיסקית ו/או עלייה בסמכותיות במקום העבודה/בשכר, כי 8 הינו מספר של כוח, סמכות,ניסיון ואמביציה. הוא גם דורש שיפוט ושיקול נכון וזו תקופה טובה למימוש כספי ,אבל דורש השקעת מאמץ.

בפסגה זו הייתה בפניה האפשרות לבחור בין היותה שכירה או עצמאית (בעלת עסק) ,ואכן עם שחרורה מהצבא היא בחרה  להיות עצמאית אולם בשל חוסר עניין ,חוסר התמדה ,רצון לשינויים, כמו כן, חסרת ידע בפרסום ושיווק  (5) העסק נכנס לקשיים (3). היו בפניה אפשרויות רבות שבדיעבד הייתה יכולה להצליח עיסקית וכלכלית. גם בשל קבוצת הייעוד שלה – שביל גורל 7 בהתחשב ביכולת הלימודית שלה ובאינטליגנציה, אולם כנראה בשל חוסר אמון עצמי ,היא "התפזרה" ולא מימשה את היכולות. מול פסגה 8 נמצא אתגר 6.מאחר ולא מיצתה את עצמה בחרה להינשא (6), היא בחרה בדרך שבה חשבה שתוכל לממש את עצמה כ: רעיה ואם (הקמת משפחה, ריצוי ההורים,בטחון כלכלי). התנהלות זו באתגר התבררה כטעות מאחר והבחירה נעשתה משיקולים מושכלים (בטחון ומסגרת) והיה לה קושי להתמודד עם מסגרת (5), תקופה שלוותה באי יציבות וחוסר שקט נפשי ,לפיכך, הנישואים כשלו, במהלכם אגב הרתה והייתה אם לבת והתגרשה כעבור זמן קצר . היא בחרה להתחיל מחדש ונעזרה כלכלית ע"י הוריה, ודי מהר חזרה להיות עצמאית (עבודה במערכת ציבורית, בית חדש) וכך הגיעה אל הפסגה השנייה בחייה:

בשנים 29-38 בפסגה השנייה (פסגה 6 מול אתגר 1) מדובר על שירות הציבור, עבודה במערכות ציבוריות, הקמת משפחה. בשנים האלו אכן היו התחלות חדשות, מקום מגורים חדש, עבודה חדשה  במערכת ציבורית ואף נישואים שניים במהלכם ילדה בן. מאחר ושוב נישאה בשל שיקול מושכל, ריצוי משפחתה וחיפשה מסגרת משפחתית  כביכול לבתה, היא נאלצה להתמודד  עם קשיים גדולים במסגרת הנישואים, לרוב הייתה לבד, הייתה בדידות (1) וכעבור זמן קצר שוב התגרשה. ה- 1 לימד אותה להיות עצמאית ולעמוד על רגליה ולטפל בבעיית האני שלה. בהמשך למדה לימודים אקדמאים (7) והפכה להיות עצמאית מבחינת אישיותה (5), מחוזרת ועם ביטחון עצמי. מבחינת הפסגה נראה כי הגשימה את היכולת והפוטנציאל מול התמודדויות בכל המישורים, הייתה עשייה והיה צורך להצליח למרות הכל.

בשנים 38-47 הייתה בפסגתה השלישית  פסגה 5 מול אתגר 5  פסגה שאופיינה בהרבה שינויים,הזדמנויות ואף קשיים.  בשנים אלו  נישאה בשלישית וכן שוב בשל אותם שיקולים מונעים – בשל ההכרה בחברה (מסגרת משפחתית לשני ילדיה,בטחון ובטחון כלכלי). בשנים אלו חלו שינויים בסביבת המגורים, בסטטוס ועוד. אולם שוב היו קשיים בזוגיות בשל הרצון שלה לחופש ולמרחב מחייה (5) דבר שלא עלה ביחד עם בן זוגה שהיה בעל אגו וכבוד (1) שמנהל אותו.
האתגר שלה 5 הביא אותה ללמוד לקבל את הדברים, לזרום, לנסות להימנע מלנקוט בדרך דרסטית, להפנות ולתעל את האנרגיה הרגשית לאפיק חיובי כלימודים וביסוס מעמדי. ואכן לקראת סוף התקופה, התכונות של שביל הגורל שלה – 7 החלו לבוא לידי ביטוי בלימודים והרצון לדעת יותר בנושא הרוחניות והחל רצון לבסס את עצמה בנושא. יחד אם זאת , ההתחלות החדשות והיוזמה (1) איתם היא מגיעה לפסגה הרביעית של חייה, לא באים לה בקלות ותקופה זו מלווה בקשיים/לבטים ,הרגשה של תקיעות, וזאת בשל שלא מימשה את עצמה בפסגות הקודמות בהתאם ליכולותיה ולא הביאה את עצמה לידי ביטוי, דיי התפזרה.

הפסגה הרביעית והנוכחית (הגיעה לאבחון וייעוץ בשנתה ה- 48)  - בפסגה הרביעית בשנים 47-56 שהיא 9 קיימת יכולת התפתחות רוחנית  במסגרת לימודים או הדרכה /טיפול . פסגה זו מובילה ומכינה אותה להיות יותר אוניברסאלית, אם כי עדיין תהיה התלבטות באשר לדרך חייה ומעשיה, מול אתגר 7 שמציין רוחניות,לימוד,הוראה, טיפול בתחומי הנפש וכד', אולם כ- 7 באתגר ובהתמודדות יש גם קושי ,קיים ערפל בחייה כעין מיסוך, ולעיתים קשה לה לראות את הדברים כפי שהם  ואולי לבחון אותם באופן אובייקטיבי, דבר שמכניס אותה למערבולות רגשיות מורכבות  כמו כן קיים צורך גדול בחופש, במרחב ובשינוי של ממש. תקופה בה היא מנסה להבין דברים שעברה בחייה ומנסה ללמוד כיצד עליה לתקן דברים מהעבר.

• השנה האישית שלה, הינה 2 ,שנה של מצבים רגשיים וסבוכים וגם מושפעת מהאנרגיה של שביל גורלה – 7 ואם נחבר את ה- 2 + 7 נקבל 9 שנמצא בפסגה הנוכחית שלה  - מצביע על סגירת מעגל. סיומה של תקופה ,ובמקרה שלה, עלולה להיות סיומה של תקופת הזוגיות /תקופת העבודה. השנה האישית הבאה שלה תהיה 3 שתביא איתה שמחה וצמיחה מחדש, ואם נחבר את ה- 3 +7 (שביל גורל) נקבל 1 שמדבר על דף חדש בחיים והתחלות חדשות. לקחת שליטה ולהוציא את ה- 1 החוצה עם בטחון עצמי ואמונה ביכולותיה .

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

2.00