מדורי תוכן

קריאה בקפה - גם אתם יכולים!

קריאת העתיד בקפה היא אמנות עתיקה שמבוססת על פענוח כתמים וצורות שהותיר אחריו נוזל הקפה בתוך ספל, וייחוס כתמים אלה לאירועים שהתרחשו בעבר או יתרחשו בעתיד.

מאת
קריאה בקפה - גם אתם יכולים! קריאה בקפה - גם אתם יכולים!
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

אחרי שלמדו מעט על הקריאה בקפה, נשאלת השאלה: האם כל אחד יכול לקרוא בקפה? ובכן, התשובה היא שלא כל אחד יכול לקרוא בקפה, אך רבים מאיתנו יכולים לפתח את היכולת לפרש ולקבל מסרים...

מה זה קריאה בקפה? 
קריאת העתיד בקפה היא אמנות עתיקה שמבוססת על פענוח כתמים וצורות שהותיר אחריו נוזל הקפה בתוך ספל, וייחוס כתמים אלה לאירועים שהתרחשו בעבר או יתרחשו בעתיד. 

מה הרעיון?
הרעיון שבבסיס השיטה קובע כי נשמתו של אדם - כמו גם נשימתו- מתמזגת עם הקפה הבא במגע עם שפתיו, ומכיוון ששורש נשמתו [תת ההכרה, בשפה עכשווית] יודע את הצפוי להתרחש, הרי שברגע האיחוד בין שפתי האדם לבין שפתי הספל, עובר ידע זה מתוך נשמת האדם – כמו גם מתוך נשימתו - אל תוך הקפה הנלגם, וחושף את צפונותיו באמצעות הבלטת צורות וסמלים בתוך המשקע שנותר על גבי דפנות הספל. 
לכל צורה ולכל כתם נודעת משמעות מסוימת כלשהי, אשר על פיה משחזרים את שהתרחש בעבר - כמו גם את הצפוי להתרחש בעתיד. 

מה דרוש?
מן ההיבט האנושי דרושים שניים, שאחד מהם הוא השואל בקפה [להלן הלקוח] ואילו האחר הוא הקורא בקפה [להלן הפותח או הפותחת]. 
הכלים הדרושים הם ספל בעל דפנות צחורות, שמכיל קפה שחור, שבושל או נשפת [קפה שופתים] או נחלט במים רותחים וניצב על גבי צלוחית תואמת. 

כיצד זה מתבצע? 
שלב א: הקורא בקפה יוצק קפה חם ומהביל אל תוך ספל צחור ומגיש אותו לשואל בקפה כדי שזה ילגום ממנו שלוש לגימות לפחות.

שלב ב: לאחר לגימת שלוש הלגימות, נוטל הקורא בקפה את הספל ומסובב אותו שלוש פעמים נגד כיוון השעון תוך הטייתו באלכסון על מנת לאפשר לקפה להרטיב את הדפנות.

שלב ג: הקורא הופך את הספל – כאשר פניו מטה - אל תוך צלוחית שהוכנה מבעוד מועד, מונה בליבו עד שבע, מקיש באצבע האמה על תחתית הספל והופך אותו חזרה כך שפניו כלפי מעלה וידיתו [ידית הספל] פונה אליו [אל הקורא]. 

שלב ד: הקורא בקפה מתבונן בשלל הצורות והכתמים המבצבצים על פני דפנות הספל ומקיש מהם בנוגע לאשר התרחש בעבר, כמו גם באשר צפוי להתרחש בעתיד.

מה המטרה? 
מטרת הקריאה בקפה היא להעניק לאדם מידע באשר צפוי לו בעתיד, על מנת שיוכל לתכנן ניצול הזדמנויות – כמו גם הימנעות מפני מכשולים.

גם אתם יכולים!
מייד תפגשו מילון הכוונה מקוצר לפענוח צורות וכתמים שעשויים להופיע במשקע הקפה, אך הרבה מאוד תלוי בכם וביצירתיות שניחנתם בה. 
מרגע זה ואילך אתם חופשיים להעניק דרור לדמיונכם ולהפליג אל עולמות עליונים ונשגבים. 
ייתכן שאתם זוכרים איך - כשהייתם קטנים - נהגתם להתבונן בעננים ולדמיין צורות כמו: כבש… סוס… איש עם כלב… נכון? זוכרים? אז אותו דבר בדיוק אתם הולכים לעשות עם הקפה ועם הצורות שנחרטו במשקע החום- בוצי. 
כל שאתם צריכים הוא להתבונן אל תוך המשקע וללחוץ על כפתורי הדמיון: הנה פיל… הנה אוניה… הנה רכבת… וזה כל הסיפור. 

קורא בקפה מקצועי נוהג ליצור לעצמו מילון סמלים פרטי שמבוסס על חוויותיו האישיות, ואינו צמוד למילון אוניברסאלי. 
במקביל, קורא בקפה מתחיל [חובב] זוכה בהכוונה ראשונית ממילון אוניברסאלי, מתוך כוונה כי בעתיד ייצור לעצמו מילון סמלים פרטי משלו. 

מילון הכוונה מקוצר: 
דג: צפויה תקופה של עושר ואושר, פריון והצלחה. בכל עדות ישראל משמש הדג כמעין סמל להצלחה שאין למעלה ממנה, כמו גם על תקופה של פוריות וזאת גם בתחומי היצירה להאמנות.

דוב: צפויים מאבקים רבים או התרפקות על זיכרונות העבר. סמל הדוב עלול לסמל יריב נוקשה שהשואל בקפה חושש להתעמת עימו או לחילופין, הסמל בא לרמוז על אותו יצור חמוד מן האגדות הלו הוא ה – 'דובי'.

דובדבן: צפויה תקופה זורמת והרמונית למהלכו הטבעי של הגורל. עץ הדובדבן משמש ביפן כסמל לתחילתה של שנה מאושרת או לסמלם של האוהבים. 

פירות: אורחים מפתיעים יביאו בשורות טובות. פירות מסמלים את המתנה הראשונה שמארח מעניק לאורח. הם מייצגים ישיבה בצוותא ומקדמים אווירה טובה. לפעמים הם רומזים על פריון והולדה.

אבוס: מייצג מישהו מרגיז בהתנהגותו הבהמית. אבוס מסמל כלי-אוכל של בעלי חיים מהסוג הנחות. מותר האדם על הבהמה ועל כן, צורה של אבוס מעוררת זיכרונות הקשורים באנשים בעלי התנהגות פרימיטיבית.

אבזם: מייצג פריט אשר קושר יחד שני משתנים השונים זה מזה ולכן, הוא עשוי לייצג גם עקרונות של גישור ותיווך. לפעמים הוא מסמל פיוס בתקופה של מריבות ועימותים. 

אביר: צפוי להגיע אדם שיכבוש את ליבה של השואלת בקפה. אביר מסמל את משאת ליבן של עלמות חמד. מוטיב האביר מייצג אהבה ורומנטיקה, אך גם לא מעט חושניות ותאוות. ייתכן כי מדובר במשאלות כמוסות.

דוכיפת: לשואל בקפה יש רגשי גדלות וגבהות לב כלומר, הוא חש כאילו הוא מלך. התבוננות בדוכיפת מוכיחה כי מדובר ביצור החובש כתר לראשו, ומכאן גם שלל הדימויים הקשורים בכס המלכות.

דולפין: מייצג אירועים שהם מעבר להיגיון הרגיל, כמו גם משהו שלקוח מעולם המיסטיקה. הדולפין נחשב ליצור אשר רב בו הנסתר על הגלוי והוא משמש כסמל לתפיסה על-חושית.

בגד: צפוי מסע רכישות גדול. רכישת בגדים חדשים משמשת מעין סמל לחילופי עונה, לרענון ולהתחדשות. גם כאשר אדם רוכש בגדים חדשים, נוהגים לברכו ב – 'תתחדש'. 

גמד: בא לייצג את זיכרונות העבר כדמות מפתח בסיפורי אגדות ומכאן שהוא עשוי לסמל מישהו הצף וצץ מתוך נבכי ההיסטוריה של השואל בקפה.

גדר: מייצגת חסימה וחסימות, כמו גם פחד מפני עכבות ומעצורים. אפשרות נוספת – השואל בקפה רוצה ליצור חציצה ופירוד בינו לבין אדם כלשהו.

ג'ירף: השואל בקפה מפנטז על תכנים שיש לו בעיה להביעם במילים. הג'ירף הינו בעל חיים חסר קול וככזה הוא אינו יכול להביע את עצמו בתקשורת ווקאלית. גובהו משמש סמל לרבדים רוחניים.

אבן: אבן עלולה להיות כלי נשק הרסני ופוגעני ולכן, מייצגת אירועים המושפעים מוויכוחים וממריבות. דוד הכה בגוליית בעזרת אבן. לרוב מדובר בהתנהגות ברוטאלית. 

גרגירי אבק: מסמלים אדם שחושש להסיר את מעטה הסודיות ממעשיו. מוטיב האבק בא לייצג דברים המכסים ומערפלים את הקיים. מעין צעיף על מעשים אשר השתיקה יפה להם. 

אבקנים: צפויות בשורות משמחות בענייני פריון והולדה. אבקנים הם בעצם כלי ההולדה והרבייה של עולם הצומח. לכן, מוטיב האבקנים משמש סמל להתעברות וליחסים אינטימיים שבינו לבינה. 

גלי מים: כל צורה של אדוות גלים קשורה בהיבטים חושניים. מאז שחר עולם הפסיכולוגיה יש למים טעם של אווירה חושנית וסקסואלית ובכלל, כל רכיב של לחלוחית מייצג את התחום האינטימי שבינו לבינה. 

אגודל: השואל בקפה נכנע להצעה מפתה. הרמת האגודל מסמלת בחיי יום יום את האו.קיי! את ההסכמה! אני מניף את אגודלי, משמע שאני מסכים איתך. בנוסף, האגודל הוא אצבע וככזה הוא מסמל חושניות ורעיונות מפתים.

ארטישוק: השואל בקפה מתנגד לאדם בעל עקרונות שאינם מוסריים. צורת הארטישוק מכילה גלדים המכסים על גלדים אחרים ומזכירה גלדים של בצל...אלה בתוך אלה. מוטיב ההסתרה מהווה רמז ברור לרעיונות שאינם הולמים ואינם יאים. 

אופנוע: מייצג טיפוס אקסטרווגנטי שקשור לחיי השואל בקפה. מוטיב האופנוע רומז על התנהגות נוצצת ומתריסה. האופנוע הוא סמל זכרי וככזה הוא מבטא כוחניות ומאצ'ואיזם. יש בו הרבה רוח וצלצולים. 

באר: יש להישמר ממלכודות. מוטיב הבאר מייצג מקור של מים-חיים, אך גם בור כרוי באדמה שעלול לפעור את פיו ולבלוע את המועדים בחשיכה. לפעמים, מייצגת הבאר גם סמל מין נשי, כלומר: אירוע בעל אופי ארוטי.

בואש: מייצג חבר צבוע שעלול 'ללכלך' על השואל בקפה. הבואש נתפס כיצור שאינו מזיק באלימותו אך מסריח בהתנהגותו. כלומר – כשר אבל מסריח. במקביל, צריך לזכור כי הבואש אינו מתיז את הנוזל המצחין אלא אם כן הותקף תחילה. 

בובה: מישהו מתחזה למי שאינו. בובה היא סמל הבנוי בצלמו ובדמותו של אדם מסוים כלשהו, אך בעצם מדובר בסמל בלבד ולא באותו מישהו בשר ודם. על כן מדובר בהתחזות ולא בדבר האמיתי. בעולם הכישוף היא משמשת למאגיה שחורה ולבנה.

גזר: סמל של ליצנים שבא לייצג אנשים אדומי שיער, כמו גם את מזגם הלוהט. יחד עם זה, אי אפשר להתעלם מן העובדה שמדובר בסמל בעל סממנים פאליים ולכן גם בעל אסוציאציה סקסואלית אצל אישה.

דבורה: לשואל בקפה צפוי מזל גדול שאין טוב ממנו. אמונה טפלה גורסת כי אדם הנעקץ על ידי דבורה או אפילו סתם רואה דבורה, צפוי לו מזל טוב.

דבש: צפויה תקופה מתוקה ודבשית. כמו כל סמל אחר שנוטף מתיקות, כך גם הדבש בא להורות על תקופה זבדית, חלבית ומתוקה.

דבשת: השואל בקפה מוטרד מדבר מה אשר קשור בדימוי גוף שלילי או במגרעת כלשהי שהוא מנסה להיפטר ממנה. סמל הדבשת בא להורות על חטוטרת או גיבנת נפשית או פיזית.

דגן: צפויה תקופה ממוזלת ופורייה. סמל הדגן, כמו גם כל סמל אחר המכיל גרגרים [רימון או תירס או אורז] מייצג אירועים שהמזל מככב בהם. 

אדני רכבת: צפויה נסיעה מרתקת אל מקום רחוק. רכבת עשויה לייצג גם אירועים מהתחום הארוטי והרומנטי, ואלה מסמלים את מוטיב הגבר. מופיעים בעיקר בקריאת קפה של נשים, אך לא נדיר למצוא אותם אצל שני המינים.

עוד באלטרנטיבלי
התייעצות בשיחה אישית עם מיסטיקנים
טיפים להצלחה של מיסטיקנים

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

מיסטיקנים, קוראים בקפה, קוראות בקפה, מסרים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

מיסטיקנים, קוראים בקפה, קוראות בקפה, מסרים

דרג תוכן עמוד זה

5.00