מדורי תוכן

ד"ר עליזה קיסרי Ph.D

חזרה אל מעיין הבריאות – כח הריפוי הפנימי.

מאת
ד"ר עליזה קיסרי Ph.D ד"ר עליזה קיסרי Ph.D
לקבלת יעוץ אישי מד"ר עליזה קיסרי התקשרו בכל שעה: 072-2285946

בס"ד

ד"ר עליזה קיסרי Ph.D - חזרה אל מעיין הבריאות – כח הריפוי הפנימי. עליזה קיסרי מבאר שבע, בעלת וותק של כשבע עשרה שנים בתחום רפואה יהודית טבעית משולבת, היא דוקטור לנטורופתיה ומטפלת באנשים, תזונה ע"פ רפואת הרמב"ם, רפואת תדרים, איזון גוף נפש על-פי הבעל שם טוב, הומיאופתיה מודרנית ועוד.

עליזה גורסת כי רזי הרפואה היהודית מכילים ידע עצום המספק תשובות הולמות לכל תחלואי הגוף והנפש, כך שלמעשה, מיותר לנדוד ברחבי העולם ולחפש שיטות טיפול אקזוטיות כדי להיות בריא. הכל נמצא כאן אצלנו, במקורות היהודיים. עקרונות הבריאות שמקורם ביהדות ושילוב עם טכנולוגיה מודרנית מניב את הנוסחה המנצחת לבריאות שלמה.

למי מתאים הטיפול מהסוג שאת מציעה?
"הטיפולים מתאימים לסובלים מתופעות של אלרגיה, בעיות במערכת העיכול, היפראקטיביות, הכנה ללידה, בעיות קשב וריכוז ועוד. הטיפולים מתאימים לילדים, נוער ומבוגרים. כמו כן, אני מטפלת בשיפור הראיה בשיטת ד"ר בייטס משולבת תזונה הוליסטית. מגיעים אליי גם מטופלים רבים, חולי סרטן, שאיתם אני עובדת על הכנת הגוף לטיפולים הקונבנציונאליים, מקלה עליהם בזמן הטיפול, מחזקת אנשים אחרי ניתוחים ומזרזת תהליכי התאוששות אחרי טראומות. מלבד טיפולים פרטניים, הומיאופתיה הדרכה להנהגת בריאות לאורח חיים בריא".

באלו שיטות את משתמשת? 
"הטיפולים מתבצעים במגוון שיטות בהתאם לציורך כאשר בהתחלה נעשה האבחון בעזרת תשאול בנוסף בדיקה במכשיר ה"ביקום" (ביורזוננס). הטיפולים מתבצעים בפגישה אישית בקליניקה, אך גם קיימת אפשרות לייעוץ טלפוני לאחר פגישה ראשונה ואבחון. שיטות הטיפול בהן אני נעזרת הן: תזונה נכונהאיזון אנרגטי, קינסיולוגיה, טיפולי גוף ונפש, הומיאופתיה,הילינג ע"פ הבעל שם טוב, סוג'וק – רפואה קוריאנית, קרנאל סקראל, עיסוי לימפטי, דיקור סיני, טיפול אלטרנטיבי בילדים במגוון תחומים, אלרגיות וליקויי למידה. קהל היעד שלי הוא אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים. מכיוון שאני אישה דתייה, טיפולים בגברים מתבצעים רק בליווי אדם נוסף".

איך הגעת לעיסוקך הנוכחי?
"במשך תקופה ארוכה מאוד עבדתי בחינוך מיוחד ועסקתי הוראה והדרכה עם ילדים עיוורים ולקויי ראיה. חיפשתי דרכים אלטרנטיביות בחינוך ונמנעתי מלתת לילדים 'תוויות' שמגדירות אותם ומנציחות את מצבם. התחלתי ללמוד קינסיולוגיה חינוכית והתפתחותית כמו גם את שיטת דוקטור בייטס ותוך כדי הלימוד הבנתי שאני בדרך הנכונה. המשכתי בלימודים ורכשתי עם הזמן כלים רבים נוספים בקינסיולוגיה חינוכית והתפתחותית, כל נושא שגיליתי, העמקתי לחקור וללמוד וגם ניסיתי אותו על עצמי. בשלב מסוים נחשפתי למכשיר ה'ביקום'. מבחינתי, זהו המכשיר המוצלח ביותר בתחום אבחון וטיפול בתדרים. המכשיר מוזן באלפי תדרים שונים והוא בנוי כך שהוא יכול למדוד בצורה מדויקת את התדר ורמת הפעילות של אברים ומערכות בגוף ולאזן אותם. הטיפול לא כואב ולא פולשני ולכן מתאים לכל אדם בכל גיל. המכשיר מקל מאוד על מציאת גורם המחלה או הבעיה ומשמש גם לאבחון וגם לטיפול. במקרים של אלרגיות, הוא מהווה את הפתרון האולטימטיבי לאיתור האלרגן". 

מה המוטו שלך בעבודה? 
"המטרה שלי לחזק את 'מעיין הבריאות' הפנימי שיש בכל אחדו. אני מאמינה שהגוף הוא מכונה מופלאה ואם רק ניתן לו אפשרות, הוא יוכל לרפא את עצמו! התפקיד שלי כמטפלת לסלק הפרעות וחסימות וכמו שאני קוראת לזה "להוריד את גובה הלהבות". אחרי השלב הראשוני והחשוב של האבחון אני ממליצה על שינויים בתזונה וחיזוק המערכת החיסונית באמצעים שונים, בהתאם למצבו של האדם. כתוצאה מחיזוק הגוף, מחזירים לאדם את החיוניות ואת הכוחות הפנימיים לריפוי פנימי עצמי ועוצמתי".

"ביקום" הוא מכשיר המיועד לאבחון ואיזון תדרים בגוף. המכשיר מיוצר בגרמניה ומשמש באירופה בעיקר בבתי חולים. בתום הטיפול במכשיר ניתן לבדוק בצורה אובייקטיבית את תוצאות פעולתו המטיבה. שילוב בין ה"ביקום" ושיטות נוספות של רפואה הוליסטית מהווים מסלול בטוח לרפואה מיטבית! 

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285946 (לא בשבת)
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על עליזה קיסרי

 

לקבלת יעוץ אישי מד"ר עליזה קיסרי התקשרו בכל שעה: 072-2285946

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00