מדורי תוכן

לצאת לדרך חדשה בעזרת רמזי קלפי הטארוט

כיצד לסמן דרך חדשה שמאפשרת לנו לכתוב את המחזה של החודשים הקרובים בחיינו

מאת
לצאת לדרך חדשה בעזרת רמזי קלפי הטארוט לצאת לדרך חדשה בעזרת רמזי קלפי הטארוט
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 25

קלף השוטה מסמל לנו זמן של התחלות חדשות – דרך חדשה שנפתחת ומאפשרת לנו לכתוב את המחזה של החודשים הקרובים בחיינו: אנו הבמאים, אנו מחליטים באיזה תפקיד או תפקידים אנחנו רוצים לשחק ומי אנחנו רוצים להיות בהפקה המרהיבה הזו העומדת בפתח.כאשר אנו מתכננים את חיינו העתידיים אנו מבקשים להכניס אותנו לספר החיים, אך לא כדי שננהל את חיינו באופן סתמי ובלתי מבוקר ולא כדי שניגרר למקום שאליו היקום לוקח אותנו, אלא כדי שנהיה אמיתיים עם עצמנו מבחינה ערכית ומוסרית, נאמנים לצורך האמיתי של נשמתנו וניקח אחריות מלאה על מעשינו.

לאותה אחריות על חיינו ולאותו פיקוד שאנו לוקחים קוראים בעצם "יצירת מציאות". התפיסה הזו שונה לחלוטין מהתפיסה לפיה החיים יוצרים את עצמם וכל מה שקורה הינו תוצאה של מקריות, מזל וכו'. המודעות לכך ולקיחת האחריות על עצמנו תדרבן אותנו להכניס לחיינו תכנים חיוביים. עלינו רק להאמין שבידינו הכוח לכך.

ישנם מספר חוקים רוחניים שניתן ליישם בדרך ליצירת מציאות:

החוק הראשון – דומה מושך דומה
למחשבות כח מגנטי המושך אליו עוד מחשבות. כך נוצר כדור שלג של אנרגיה מגנטית המתאספת יחד. כשממקדים את החשיבה בצורה ממוקדת ועוצמתית אל מטרה מסוימת ומוסיפים לה רגש חיובי חזק, צירוף שני האלמנטים הללו (מיקוד המחשבה+הרגש) דוחף את המחשבות קדימה. המחשבות יוצרות את המציאות בעולם הרוח והרגש דוחף פיסית עד להתגשמות במציאות. היקום חש את רטט ההתלהבות ומשיב במעשים.
עליכם להאמין אמון מוחלט ש"אתם יכולים לשלוט על המציאות שלכם" – בידכם הכוח להפוך דברים שליליים שנהגתם ליצור בעבר, לחיוביים כדי שישרתו את מטרותיכם. ביצירת המציאות אנו מדמיינים את עצמנו כעתידניים, כלומר: אנו נותנים לאני העתידי שלנו – בעבודה, בזוגיות, בלימודים וכו' – לתאר לנו כיצד אנו מרגישים, איך אנחנו נראים ומה אנחנו עושים כשאנחנו כבר שם. ומתוך האנרגיה הזו של "העתיד כבר כאן" - תבוא ההגשמה.

החוק השני – יצירה מכוונת
דמיינו לעצמכם ענן שתחילתו באדים שהתגבשו יחד – אלו הם המיקוד המחשבתי המלווה ברגש ועתה הגיע זמנו של הגשם לרדת - זו ההתגשמות בפיזי. במציאות. בשלב הזה אנו מתנהלים בעולם כאילו הדברים שביקשנו כבר מוגשמים, כבר חלק מהמציאות היומיומית שלנו. כל התודעה שלנו מרוכזת בהגשמה הפיזית. למשל: אם אנו מדמיינים לנו בן זוג אידיאלי עבורנו – לאחר שחשבנו על תכונותיו, מראהו וכישוריו והוספנו למחשבותינו את הרגשות שמתלווים לחיבור עמו, אנו מתנהלים בעולם כאילו כל רגע נתקל באותו בחור שיצרנו במכוון במחשבתנו.
חלק מההגשמה הפיזית, למשל בנושא מקצועי, יכולה להיות תהליך של למקצע את עצמנו – לרכוש ידע וניסיון בדרך להגשמת היעוד המקצועי וליצור אצל האנשים המקיפים אותנו תמונות חיוביות שלנו על עצמנו, עובדות בשטח המשדרות "אני כבר שם"...

החוק השלישי – חוק האיפשור
חוק האיפשור, כלומר: לשחרר, לאפשר ולא להיאחז באנשים או במצבים, לפתוח את הדלת מתוך אמונה מלאה שמה שצריך להגיע – יגיע בזמן ובמקום הנכון. וכן, לאפשר לאחרים להיות במציאות שלהם מבלי לנסות להיאבק בהם או לשכנע אותם לשנותה. להיות כאן ועכשיו מתוך תחושה מוגנת שמה שאני יוצר אינו מושפע מדעותיהם והשקפותיהם של האחרים ושאני ורק אני אחראי על יצירת המציאות של עצמי, אף אחד לא יכול להשפיע על המציאות הפנימית שלי והכל מתוך ההכרה הפנימית העמוקה שאני לא הקורבן של חיי, אלא אני הוא זה ששולט בהם.

רמזיו של קלף השוטה:
ברוח ההתחלות החדשות ויצירת המציאות החיובית המכוונת לשנה החדשה, נוכל להיעזר בקלף השוטה שבטארוט. קלף השוטה מציין זרימה עם איכויות של חופש: החופש לעשות, החופש לבחור, החופש להתחיל התחלות חדשות ולמלא אותן בתוכן המתאים – כל אחד בהתאם לצרכיו. הסמלים המופיעים בקלף נותנים לנו טיפים ורמזים ברורים על האיכויות אותן כדאי למלא את השנה החדשה. הנה סקירה של חלק מהם:

שפת הגוף של השוטה – השוטה עומד מול התהום בידיים פשוטות לצדדים בצורה המזכירה את שפת גופם של ילדים – פתוחה ושואפת להתנסות. בכל אחד מאיתנו נמצא ילד פנימי – דמותו כשהיה ילד על אהבותיו וכאביו. הילד הזה מחזיק בתוכו איכויות חשובות ביותר של ספונטניות, צחוק והרפתקנות. שמירת החיבור לילד הפנימי תזכיר לנו את חדוות הצחוק, הספונטניות והנכונות להתנסות.

התהום – התהום מייצגת את הלא ידוע, את העתיד, את השנה העומדת בפתח. הקפיצה לתהום דורשת אמונה שיצמחו לנו כנפיים, כלומר: להאמין בעצמנו, ביצירתיות ובמעוף שלנו שנדע להכניס את התכנים, השאיפות והחלומות הנכונים.
השק – על כתפו של השוטה מטה כשבסופו שק. זהו העבר, ההתנסויות החיוביות והשליליות, המטענים (גם מגלגולים קודמים). 
 
אם נדע להפיק את הלקחים הנכונים והבונים מאותן התנסויות נוכל לקדם עצמנו להתנסויות חיוביות יותר המקדמות ומפתחות אותנו.

מטה – המטה אליו קשור השק מסמל את הקשר בין הנפש לרוח. חלקו לפני השוטה וחלקו מאחוריו. כפי שאמרנו קודם, אתה חייב לעבוד על השק שלך כדי להתקדם מבחינת התפתחות אישית ורוחנית. שים לב - על חלק עבדת ועל חלק עדיין לא סיימת לעבוד. ובנוסף – סדרת המטות בטארוט מסמלים יצירתיות ומודעות של האני – שני אלמנטים היכולים להפוך את מה שאנו קוראים "צרות" לאתגרים ולמוקדי כח.

פרח – הפרח בידו של השוטה מציין ירוק, חיים, צמיחה. הפרח הוא גם בעל ריח וצבע – כלומר: נוגע בעולם הרגשי שלנו. עלינו להתחבר ולזהות את כוחות החיים שבנו, את הדברים שגורמים לנו להתרגש ולהכניסם לשנה החדשה.

כלב – הכלב מסמל עבורנו נאמנות, מסירות ואינסטינקטים טבעיים חזקים. כשאנו יוצרים את המציאות שלנו לשנה החדשה ועושים את חשבון הנפש עלינו להיות קשובים לקול הפנימי שלנו, נאמנים לעצמנו ולרצונותינו העמוקים ולסמוך על האינסטינקטים הטבעיים שלנו לזהות מה טוב לנו.

ובנומרולוגיה – הקלף מסומן במספר 0 – המספר אפס הוא הכל ולא כלום.כל הפוטנציאל להארה נמצא בתוכו. בגלוי נראה כאילו אין ולא כלום, אך בנסתר הכל שם מחכה להגשמה.

על הכותבת: צביה טורקניץ בעלת B.A בעבודה סוציאלית, בוגרת קורס פסיכותרפיה הוליסטית וקורס מורים להתפתחות רוחנית ולקלפי טארוט.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על צביה טורקניץ

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 25

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

קלפי טארוט, מיסטיקה, טארוט ריידר, פרישת קלפים, קלפי הטארוט, צביה טורקניץ
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

קלפי טארוט, מיסטיקה, טארוט ריידר, פרישת קלפים, קלפי הטארוט, צביה טורקניץ

דרג תוכן עמוד זה

5.00