מדורי תוכן

ורדית גולד מוזס - סיום מנוי

קוד השינוי

מאת
ורדית גולד מוזס - סיום מנוי ורדית גולד מוזס - סיום מנוי
לקבלת יעוץ אישי מורדית גולד מוזס התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 443

ורדית גולד מוזס - קוד השינוי. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ראנו שמחים להציג את ורדית גולד מוזס.

"ורדית עטפה אותי בשתי ידיה. למה אני מתכוונת? אני באתי, ישבתי ודיברתי ודיברתי, אפילו לי כבר נמאס לקשקש על עצמי, על המקומות שאני "תקועה" בהם, לא זורמת, מבקרת את עצמי. ו...ורדית.

קודם כל יש לה יכולת להקשיב – לא לשמוע – להקשיב!!! הייתה לי תחושה שבאמת שומעים אותי, כל מילה, כל ניואנס, כל טקסט וכל סאבטקסט – מה שנאמר וגם מה שלא נאמר.

ואז התחילו השאלות...לכאורה שאלות של הבהרה, של בדיקת ההבנה שלה. אבל למעשה - היו בהן נקודות אור- הארה של אותן מצוקות שלי, שהוצגו קצת אחרת… הכל בנינוחות – כן זו ורדית! באמפטיות ובקבלה. לכאורה עוד מפגש של דיבורים... שעה של פטפטת... אבל אחר כך הבנתי, קלטתי והפנמתי את מה שקיבלתי, את התובנות הנוספות ואת הפתרונות שפתאום הסתמנו בדרך...תודה.  

מכתב זה משקף באופן הטוב ביותר את אופייה הייחודי של ורדית, מאמנת אישית ומנחה בדמיון מודרך וNLP. היא מקשיבה, מנחה ומלווה באופן האישי ביותר והכול בגובה העיניים, בצניעות ובלי התיימרויות מיותרות: "אני לא מאמינה בהוקוס פוקוס, אני מאמינה בתהליכים". 

איך הגעת לתחום?
"התחלתי את דרכי המקצועית כמורה לספרות וכבר אז כל תלמיד היווה עבורי עולם ומלואו. אני מאמינה שכל אדם אשר עוסק באימון, הנחייה או עבודה מכל סוג שהיא עם אנשים חש כי זהו הייעוד שלו, מאז ומעולם אהבתי להקשיב לכוון ולהדריך וזה בא לי באופן טבעי. במהלך השנים גיליתי שאנשים הנמצאים בצמתים בחייהם פוגשים אותי ואני עוזרת להם לעלות על דרך חדשה תוך שינוי הדפוסים הישנים שלהם. הדבר גורם לי שמחה ואושר". 

מהי שיטת הטיפול שלך ולמי היא מתאימה? 
"שיטת הטיפול העיקרית בה אני עוסקת היא אימון דרך דמיון מודרך וNLP. מעבר לכך אני מגיעה עם ארגז כלים עשיר ושיטות טיפול נוספות. אני מאוד דינאמית, מקפידה להתאים את השיטה לאדם שמולי ומאמינה באינטואיציה, יש דברים שלא כתובים בספרים".

ורדית היא אשת מקצוע אוהבת אדם אשר מעניקה השראה לאנשים, מתרגשת מכל מפגש ופועלת מתוך אהבה. "אני רוצה שאנשים יהיו מאושרים, חשוב לי לכוון את המונחים שלי להתמקד בדברים החשובים בחיים ולא לפעול על אוטומט. המטרה שלי היא לסייע לאדם להציב מטרות ולהעניק לו כלים על מנת שיוכל להשיגן. חשוב מאוד שההשוואה תמיד תהיה ביחס לאותו אדם, כל אחד בהתאם לקצב וליכולות שלו. פונים אליי צעירים ומבוגרים אשר מתמודדים עם בעיות שונות: חוסר ביטחון עצמי, קשיים בתקשורת הבינאישית, בעיות בזוגיות, דחיינות, אלמנות ועוד. אני מציבה את המונחה במרכז ויחד אנו נוגעים בהיבטים שונים בחייו. הדגש בטיפול הוא על פיתוח יכולת הקשבה ושיחה ושימוש בתקשורת נכונה ומעצימה. אחד הדברים שמגבילים אנשים זה האגו וברגע שלומדים לנטרל אותו ואפילו במעט, הכל נראה אחרת". 

על מה השיטה מבוססת? 
"NLP היא שיטה רחבה ומעמיקה העוסקת באסטרטגיות של שינוי מחשבתי והתנהגותי. על ידי כך היא מאפשרת למונחה להגשים את מטרותיו ורצונותיו בדרך יעילה ולממש בקלות את הפוטנציאל הרב הטמון בו בהיבטים השונים של החיים: האישי, המקצועי והחברתי. הגישה מאפשרת הסתגלות קלה יותר למצבים רגשיים, פתרון בעיות בזמן קצר תוך הגדרת מטרות ברורות ושימוש בכוחו המופלא של הדמיון. 

הדמיון המודרך הוא כלי חוויתי המאפשר לנו להתחבר לעצמנו ולהקשיב לעולמנו הפנימי בעזרת הרפיה והדמיה ובכך להשפיע על דפוסי החשיבה, הרגשות, ההתנהגות שלנו ואפילו מצבנו הבריאותי. כך נפתח צוהר לדרך חיים מעשית על-ידי שימוש בדימויים הקיימים בתוכנו, במטרה לשפר את איכות החיים. אני מסייעת למונחים שלי לגעת ברובד העמוק ביותר של הנפש, לפתח זווית ראייה רחבה אשר מאפשרת שינוי מתוך החוויה. יחד אנו מתבוננים במחשבות וברגשות מעכבים ולומדים לשחררם בהתאם לתהליך ולקצב האישי שלנו". 

תוכלי לספר על הסדנאות שאת מנחה?
"הסדנאות הן חווייתיות, מכילות ומעצימות מאוד. אני משלבת בהן תרגילים של דמיון וNLP וכל סדנא מתאימה לקהל יעד מסוים. יש סדנאות אשר מציעות מפגשי איכות לנשים שמבקשות למצוא דרך לצמיחה אישית ומקצועית. המעגל מתמקד במעגלי החיים ויוצר את חווית היחד מתוך ההנחה כי רק נשים יכולות להבין נשים. הסדנא מהווה מקום בטוח, מחבק, מעודד, מאתגר ותומך. סדנא מעניינת נוספת נקראת "אין אף אחת כמוני" והיא מתמקדת בזיהוי הייחודיות והתמודדות עם שאלות מורכבות, כמו: "מה חשוב לי?"  ו"מה מגיע לי?". 

בנוסף, יש סדנאות לבני נוער אשר מעוניינים לקחת את העתיד בידיים ולשדרג את איכות חייהם. המפגשים מאפשרים להם להעלות את רצונותיהם האמיתיים, לבחור מטרה ולקחת אחריות על השינוי. הסדנה מקנה למתבגרים כלים להעצמה אישית ולהתמודדות עם אתגרים בהם הם נתקלים במהלך היום".

איפה הסדנאות האלו פוגשות אותך בחייך האישיים?
"הכלים שאני מעניקה למונחים שלי הם אותם כלים שמסייעים לי להתפתח מדי יום. תמיד יש לאן להתקדם וכל מפגש מזמן התמודדות מסוג אחר. בנוסף אני מעבירה סדנא חדשה לאלמנים ואלמנות אשר נקראת "לצמוח מתוך הכאב"(סדנה שנולדה  מתוך הכאב וההתמודדות האישית שלי). הסדנה מקנה כלים מעשיים להתמודדות עם השינוי והאובדן".

מהו המוטו שלך בטיפול ובחיים בכלל?
"אם אתה רוצה אתה יכול! אני מאמינה כי המצוקות שחווינו הן חלק מאבני הדרך שעיצבו אותנו ומכוונות את המשך דרכינו וסליחה עצמית היא בסיס לבניית מערכת יחסים אישית עם ה"אני" שלי". 

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 443
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

 לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף שיעניין אותך נמצא כאן

לקבלת יעוץ אישי מורדית גולד מוזס התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 443

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

מאמנת אישית, ורדית גולד מוזס, קוד השינוי, מנחה בדמיון מודרך
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

מאמנת אישית, ורדית גולד מוזס, קוד השינוי, מנחה בדמיון מודרך

דרג תוכן עמוד זה

5.00