מדורי תוכן

וולדה תאיר

בחזרה לגן העדן.

מאת
וולדה תאיר וולדה תאיר
לקבלת יעוץ אישי מוולדה תאיר התקשרו בכל שעה: 072-2285896

וולדה תאיר - בחזרה לגן עדן. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את וולדה תאיר מטפלת שאמנית ומתקשרת. השיטה של וולדה ששה לטיפול בחסימות אנרגטיות של אנשים כוללת התחברות לאור הראשוני שהוא אור הבורא, איסוף רסיסי נשמה ותהליך של  'חזרה לגן העדן' באמצעות תקשור. לדבירה: "במהלך תהליך זה היא ניתן לבדוק ולגלות את המהות הפנימית ואת הדפוסים שרכשנו במהלך גלגולי הנשמה שלנו ולתקן את הראוי לתיקון למען חיים מאושרים יותר בגלגול הנוכחי."
וולדה תאיר גם מעבירה סדנאות ומלמדת בקבוצות נושאים מרתקים כמו התפתחות הנשמה, זיכרונות מגלגולים קודמים, ריפוי נשמה וחיבור לערוץ השפע ועוד.

וולדה תאיר  עצמה עברה לא מעט טראומות בחייה האישיים, אבל דווקא מהמקום הנמוך הזה למדה לחיות, התחברה ליכולות המיסטיות שבה כבר בגיל צעיר, למרות שבהתחלה זאת הייתה עבורה 'קללה'. רק שנים מאוחר יותר, אחרי שלמדה הרבה נושאים מהתחום הרוחני, הרגישה מוכנה ויכלה להתחבר מחדש לעולם שמעבר.... וכיום היא מטפלת ומלמדת את הישטה שלה.

מה קורה בטיפול?
וולדה תאיר מסבירה כי היא "בודקת כל מטופל שמגיע אליה באמצעות בדיקה אנרגטית שבה היא מגלה את החסימות הרב דוריות הקיימות בכולנו, חסימות של הנשמה, וגם קללות וכישופים שהטילו עלינו”. וולדה גם מתירה נדרים ומנקה את כל המערכת האנרגטית, בין היתר באמצעות שריפת עופרת, שיטה שלמדה מאימה.

איך בדיוק זה קורה?
"כדי להגיע למודעות המלאה צריך להתחבר לאדם הראשון, לפי המידע שקיבלתי בשנת 2012 בתיקשור מתחיל תהליך אנרגטי חשוב ועצמתי: אנרגיית גן העדן יורדת אל פני האדמה וכולנו נחיה בתדר החדש הזה. הקונטקסט של "ואהבת לרעך כמוך" כבר קיים, כולם מדברים על זה, אבל לא יודעים איך בדיוק לבצע את הקפיצה הקוונטית במודעות הנדרשת בעת הזאת. היום האנשות חיה עדיין ברובה בתוך מקום שמקביל למקלעת השמש, שזה מקום של רגשות עזים ושל תחושת קורבנות. בני אדם מדלגים כעת על מספר שלבים ומתקדמים במהירות המאפיינת את התקופה. האנרגיה השמימית שתרד לאדמה, מוכרת לחלק מאיתנו, כי היא מגולמת ב DNA האנושי. אנשים מוארים ומפותחים מבחינה רוחנית יעברו את התהליך ביתר קלות מאשר אחרים. המטרה היא שכלל האנושות תעבור לאנרגיה הגבוהה הזאת .”

מה הייחוד שלך בתחום הזה?
"הכל התחיל לפני כעשור כשנחשפתי לתחום וגיליתי שיש לי את היכולת לעזור לאחרים בשיטה מיוחדת של תקשור עמוק. יש לי סיפוק רב בעבודה כיוון שאני רואה את השנויים המהירים והעמוקים שקורים לאנשים שמגיעים אליי. כידוע, היום, הכל קורה מהר בכל תחום בחיים, וכך גם בתהליכים של אנרגיית ריפוי ובטכנולוגיה. אנו חיים בעידן של 'אין זמן' ומרגישים בזה בכל מקום בין אם מדובר בבית או בעבודה. לכן, אני מייעצת ומטפלת בכל האמצעים העומדים לרשותנו, בין אם מדובר בטלפון או בסקייפ..... למרות שכמובן אין כמו מפגש אישי.. התהליך הוא פשוט: אני בודקת מה הסיבה שבגללה אדם הגיע אליי. אני שואלת מה מעסיק אותו או מטריד את מנוחתו, שנינו עוצמים עיניים ואני נכנסת לתקשור. במהלך התקשור אני נמצאת במסע מרתק של סריקת כל הגלגולים של אותו אדם ומגלה באמצעותו את החסימות המהדהדות כאן ועכשיו וגורמות לו לבעיות בחיים הנוכחיים. אני מקבלת את המידע המהדהד אליי מגן עדן וכן את הריפוי ממקור האור הראשוני. לפי דעתי והבנתי, כל כאב וכל בעיה שיש לבני אדם, נובעים מהניתוק שלהם מהאור הראשוני שהוא המקור של כולנו.”

כמה טיפולים נדרשים כדי שיתרחש שינוי?
" זה תלוי בכל מקרה באופן ספציפי, אבל כבר אחרי טיפול אחד מרגישים הקלה משמעותית. אין שני סיפורים דומים. כל אדם הוא עולם ומלואו ותלוי גם כמובן מה מידת הנכונות והמוכנות של המטופל.... למשל,  הגיעה אליי בחורה בת 40 שהייתה לה חסימה בזוגיות והיא לא הצליחה להתחתן במשך שנים ארוכות, למרות שחיפשה את הזיווג שלה כל הזמן. הדילמה שלה הייתה שמצד אחד, היא כבר מאוד רצתה לעשות הפריה, לממש את יצר האימהות  ולהוליד ילד ומצד שני- קיוותה שאולי בכל זאת, בדקה ה 99 תמצא זוגיות. בנוסף, היא גם רצתה לברר למה יש לה מערכת יחסים עכורה מאוד עם בני משפחתה ואיך זה משפיע על החיים שלה. כשהתחלנו לעבוד, התברר שעברה חוויה קשה בגלגול קודם שהתרחש בימי הביניים, עם אמה ואחותה. ניקיתי את ההוויה האנרגטית שלה ואפשרתי לה להבין דרך החוויה את מה שההיגיון לא סיפק...היא הבינה שהיה לנו 'חוב' כלפיהם וזה מה שגרם להם להתנהג כלפיה כפי שנהגו.  כשנכנסנו במהלך התיקשור, חזרה לגן העדן, גילינו גם איך היא המשיכה לחיות בחיים הנוכחיים את המתכונת ההרסנית ההיא וכיצד תוכל לצאת מזה. היא הבינה שיש לה זכות בחירה בכל מצב ובמיוחד בזוגיות, גם בלי לבטל את עצמה.... כך היא הצליחה להשתחרר מהפחד מיחסים בהם היא לא תהיה 'קיימת' באופן שרצתה,  וכך נזרע הזרע שהוביל אצלה לשינוי.”

ביטול עין רעה וכישופים
וולדה תאיר גם מבטלת אנרגיות שליליות שמשפיעות על אנשים וגורמות להפרעה בזרימה התקינה של החיים. כישופים וקללות למיניהן יכולות למנוע מאיתנו להגשים את עצמנו ללא סיבה נראית לעין ולכן חשוב לגלות אותן ולבטלן. וולדה מאמינה כי לכל אדם יש זכות טבעית לחיות במודעות ושלמות עם עצמם. לצורך זה יש להשתחרר מאזורי הנוחות המוכרים אך מכאיבים ולצאת למסע חדש ומאתגר לכיוון של החיים שמיד רצינו שיהיו לנו אבל לא העזנו לנסות.

החיים שאתם רוצים לחיות הם עניין של בחירה ותזמון!!! את הכיוון הנכון תוכלו לקבל כשתהיו מוכנים לכך. ועל זה כבר נאמר "כשהתלמיד מוכן- המורה מגיע!"
אתם מזומנים להתחבר למודעות ולפנימיות, לגלות ולרפא את הגוף-נפש, להחזיר לנשמה את ניצוצות האור על מנת לאחד את הנשמה יחד כאחד יש לכם כתובת, וולדה עוסקת ומתמחה בשאמאניזם, שחזור גלגולים, חוזה נשמה, לידה רוחנית, טיהור רוחני עם עופרת, תמציות פרחי באך, קריסטלים, דמיון מודרך, מדיטציות ומודעות עצמית.
מתקשרת ומרפאה ד.נ.א נשמתי ורוחני. זיהוי וריפוי של פצעי נשמה הנובעים מכעס, מסבל, קורבנות ועוד. מתקשרת ומנקה ד.נ.א רוחני.
הטיפול מתאים לכל אחד, לכל סוג של בעיה פיזית או רגשית שגורמת לתקיעות בחיים, ביחד נתרפא מהעבר וביחד נעבוד על הווה והעתיד. 

 

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:  072-2285800 שלוחה 171
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על וולדה תאיר

לקבלת יעוץ אישי מוולדה תאיר התקשרו בכל שעה: 072-2285896

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00