מדורי תוכן

נילי רווה

החיים כמו סרט

מאת
נילי רווה נילי רווה
לקבלת יעוץ אישי מנילי רווה התקשרו בכל שעה: 072-2285817

נילי רווה - החיים כמו סרט. נילי רווה היא יועצת אישית רוחנית, מתקשרת, אסטרולוגיתנומרולוגית ומאבחנת לפי כפות ידיים וקלפים. לדבריה, עתיד הוא נסתר ועלום ויש בו נתיבים רבים מתוכם אנו בוחרים, בכל זמן נתון את הדרך המתאימה לנו, פחות או יותר. אם הגעתם למבוי סתום בחיים- היא תוכל לעזור לכם לעלות שוב על דרך המלך.

"אנחנו חיים בעידן הדלי, בו האפקט של 'דלתות מסתובבות' מתעצם והולך" מתחילה רווה את ההסבר לגבי עבודתה הרוחנית. "לכולנו יש הרבה מאוד אפשרויות לבחור מה לעשות בחיים אבל לא תמיד אנו זוכרים שהכי משמעותי בחיים שלנו זאת הגישה, תפיסת העולם, זווית ראיה ועשייה תוך כדי תגובה למצבי חיים. כוח הרצון שלנו מהווה אף הוא מרכיב חשוב מאוד ולכן הגורל איתו נולדנו הופך להיות נשלט יותר על ידינו. זה בדיוק העיקרון שהודגם יפה כל כך בסרט 'דלתות מסתובבות'." כל דלת או נתיב, החלטה ומעשה מובילים לכיוון אחר שתוצאותיו יגלגלו אותנו למקומות אחרים בחיים...

איך הגעת לעסוק בתחום זה?
"בזמן שאני הייתי צעירה, כמעט ולא הכירו את הנושא הזה בארץ. זאת הייתה תקופה שרק בודדים העזו להעלות את הנושא ולהודות שהם עוסקים בו. כזאת למשל הייתה מרגוט קלאוזנר שהייתה ממקימות אולפני הרצלייה....בכל זאת, בגיל 16 שמעתי על כנס של רואי נסתרות והרגשתי שאני נמשכת לנושא כמו בחבלי קסם. רק שנים מאוחר יותר העזתי והלכתי ללמוד את התחום בצורה מסודרת. למדתי אצל מורים מצוינים כמו עופר קיסרי וירון זעפרן וגיליתי נושאים מרתקים כמו שיחזור גלגולים ופיתוח החוש השישי. למעשה, איני מפסיקה ללמוד ובמהלך השנים השלמתי את השכלתי בתחום התיקשור והתת מודע. לימים הפכתי גם למרצה בתחום הזה ואני נוסעת ברחבי הארץ כדי לספר לאנשים על התחום הזה וחלוק את הידע הרב שרכשתי."

איך בדיוק זה עובד אצלך? איך מגיע אלייך המידע הרלוונטי?
"כשאני רואה בן אדם, מתחילה לבעור אצלי  מעין אש קטנה, כמו גחל שהופך לשלהבת. אני רואה תמונות ואמרת מה אני מרגישה. הדימוי של האש קשור למושג האור כי אני מרגישה שאני מאירה לאנשים את הדרך. אני יכולה לומר לאדם מה הנשמה שלו צריכה לעבור בגלגול הזה, למה הוא הגיע לחיים האלה ומה הסיבה לכ מה שקורה לו. אני מסבירה איזה מבחנים הוא עובר, מה שיעורי הנשמה שלו, מה הפוטנציאל שלו מה הכישורים ולעומתם מה החסימות  שגורמות לקושי ולבעיות בחיים."

תוכלי לתת דוגמה?
"למשל אם מגיעה אלי אישה שואלת האם בעלה בוגד בה, אני מנסה לברר קודם כל למה היא מושכת אירועים כאלה לתוך חייה. אני מתייחסת לחוק האוניברסאלי של מיגנוט "דומה מושך דומה". באותו מקרה למשל גיליתי שזה התיקון שלה והצעתי לה מה היא יכולה לעשות בנידון. ההבנה הזאת גרמה לה לראות את המצב בצורה שונה מאשר התייחסה לזה בהתחלה וזה כמובן השפיע עליה לגבי החלטתה מה לעשות בהמשך.?

מה הייחוד שלך בעבודתך?
"אני משלבת את המידע הזורם אלי עם נומרולוגיה, בדיקה של כפות הידיים וקלפים. במקרים רבים, אני מגלה שהאישיות שונה או סותרת את המהות. לפעמים, אנשים שהגיעו מגלגול קודם מסוים הם בעלי מהות של שליטה, מוטיבציה, יוזמה והגשמה עצמית בעוד שהאישיות שלהם בחיים הנוכחיים חלשה. אנשים כאלה מושכים אליהם אש ודברים לא ממש מסתדרים להם כמו שהיו רוצים. כדי ליצור איזון בחיים הם צריכים להבין את המורכבות הזאת ושמאחורי כל 'דלת' או דרך מסתתר גורל שונה מאוד שהם משפיעים עליו בעצמם. הרבה מאוד ניתן לשינוי על ידנו. הוודאות היחידה היא שיום אחד נולדנו יום אחד נעזוב את העולם הזה. השאלה מה נעשה בדרך..."

צומת חיים- להחליט לאן לפנות
"צומת חיים היא נקודה על קו החיים, בה אנו עוצרים וממנה מחליטים לאן ממשיכים. בכל נקודת זמן כזאת יש מבחני נשמה שעלינו לעבור ולהבין למה הגענו אליה...כשאדם מבין את התהליך הוא יכול להימנע מלהגיע למצב של מפולת, כמו כדור שלג שמתגלגל ואוסף את כל הנמצא בדרכו ללא הבחנה. במצבים כאלה קשה יותר לתקן מאשר לעבור מכשולים קטנים יותר ובהדרגה. אנשים כובלים את עצמם בכבלים אישיים, מרגישים תקועים וחסרי אונים, מתוסכלים. יש להם חרדות, הם מוצפים ברגשות שליליים כמו פחדים ושנאה ויש פערים גדולים וכואבים בין הרגש והשכל. צריך להבין שהנשמה באה לעבוד על הפן הרגשי בחיים והדרך להגיע למקום הנכון הזה היא על ידי אימוץ הפסוק "ואהבת לרעך כמוך"!

האם כל אחד יכול להיעזר בשירותייך כדי לשפר את חייו?
"כל אחד יכול במידה ויבין שזה תהליך ולא מעשה קסמים הפועל באינסטנט. צריך להגיע לתובנות והבנות ולהתיר כבלים שלעיתים אנו סוחבים אותם על גבינו זמן רב. אנחנו המיסטיקנים יכולים לסייע בצמתי חיים בהם צריך לקבל החלטות ולבצע שינויים."

עד כמה קובע הגורל וכמה אנחנו באמת יכולים להשפיע?
"לכל אדם יש שמיים פתוחים במיוחד בתקופות מסוימות, בהן חלה השעה הנכונה לבצע שינויים. צריך רק להיות מודע לכך ולפעול בזמן הנכון מתוך השתדלות אמיתית. אדם שרוצה למשוך לתוך חייו זוגיות, למשל, צריך לעשות את כל מה שרק אפשר, למטרה הזאת, לצאת לבלות, להיפגש עם אנשים, לדבר על זה ובקיצור- לא לבחול בשום דרך שעשויה להוביל אותו להיכרות שיזמן לו הגורל."

אז מה סוד השינוי החיובי, שאת מצליחה להוביל אליו?
"אני לא מגדת עתידות, אלא אני מסבירה שהמציאות שלנו היא כמו צילום רנטגן. מה שנמצא בחוץ הוא 'מראה' של הפנים בהיפוך. החוק הקוסמי אומר ששום דבר לא קורה לנו בחיים במקריות , אלא הכל זה עניין של שיעורים ותיקונים שעלינו לעבור. השינוי האמיתי הוא תוצאה של ההבנה הזאת והוא נובע ממהפך בחשיבה ובגישה. למעשה, במידה רבה אנו קובעים את גורלנו."

בכל גיל ובכל מצב ניתן לשנות! הכוח הוא ברגע הנוכחי שבוא נברא הזרע של העתיד.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285817  
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על נילי רווה

לייעוץ בשיחה אישית ומיידית לחצו כאן

לקבלת יעוץ אישי מנילי רווה התקשרו בכל שעה: 072-2285817

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

תורת הנומרולוגיה, מתקשרת, יועצת רוחנית, נילי רווה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

תורת הנומרולוגיה, מתקשרת, יועצת רוחנית, נילי רווה

דרג תוכן עמוד זה

5.00