מדורי תוכן

דב גרגור

מספרים בעלי משמעות

מאת
דב גרגור דב גרגור
לקבלת יעוץ אישי מדב גרגור התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 206

דב גרגור - מספרים בעלי משמעות. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ראנו שמחים להציג את דב גרגור, נומרולוג מומחה, יועץ אישי ומרצה בעל מוניטין במסגרות שונות ובחברות ברחבי הארץ.

דב גרגור, בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים, מנתב את לקוחותיו להבין את משמעות המספרים המלווים אותם (תאריך לידה לועזי ועברי, שם פרטי ושם משפחה) לטובת שיפור איכות חייהם בכל התחומים, צמיחה והתפתחות אישית.

איך הגעת לתחום?
"במשך כמעט שלושה עשורים, שרתתי בצבא קבע. כל השנים, בנוסף לתפקידים הרשמיים שלי, מצאתי את עצמי מקשיב, מייעץ ומלווה אנשים במהלך תקופות של התלבטויות וקשיים. זאת הייתה תחושה מוזרה ומספקת בו זמנית, כי הרגשתי שיש לי את היכולת לעזור במידה רבה, בלי לדעת איך בדיוק זה קורה ומאיפה מגיעות אליי התשובות הנכונות. לפני למעלה מעשרים שנה, בעקבות מותו של אבי, עברתי תקופה אישית לא קלה. תקופה של חשבון נפש, חיפוש אחר משמעות החיים, הבנה והכרה בייעוד אישי וכו'. כך הגעתי למעשה ללימודי נומרולוגיה - תחום באמצעותו אני נעזר כיום, כדי לעזור לאנשים להתמודד עם משברים ולהתגבר על קשיים במטרה להפוך אותם להזדמנויות חדשות".

מי קהל היעד שלך? מהו תחום ההתמחות?
"באופן כללי, אני יכול לסייע לכל אדם שמחפש להבין את עצמו טוב יותר ולחסוך זמן והרבה אנרגיה על כיווני פעולה לא מתאימים... בעיקרון, אני מומחה לתחום הגשמה אישית, לימודים וקריירה, מודעות וצמיחה, זוגיות ופריון ועוד".

מה זאת אומרת?
"אני מאמין שמרבית הקשיים שאנו חווים בחיים, נובעים מחוסר מודעות עצמית ובחירות לא מתאימות... למשל, אדם שלא מגשים את עצמו באופן אישי ולא מודע לעצמו, לא יהיה מרוצה מעבודתו וירגיש ממורמר ומקופח. מן הסתם, אדם כזה יתקשה גם במימוש זוגיות ואם זאת אישה - עלולות לצוץ גם בעיות פריון. מה הקשר? היום כולם כבר יודעים ומבינים את יחסי הגומלין בין גוף ונפש ומכירים בהשפעה ההדדית של מצבים רגשיים על מצבנו הבריאותי הכללי. כאשר אדם מגיע אליי, ניתוח המפה הנומרולוגית שלו מאפשר הבנה מעמיקה של תכונותיו, צרכיו, נטיות ליבו, כישוריו, עוצמותיו וגם חולשותיו. כך, אפשר לקבל תמונה רחבה על החיים ולכוון לקראת מטרות מתאימות. תהליך של ייעוץ יכול להתבצע חד פעמית או במידה ונדרש- במסגרת של מספר מפגשים, בהם מתקדמים לעבר המטרות, צעד אחרי צעד".

איך בדיוק זה מתבצע?
"על פי ניתוח המפה הנומרולוגית, אותה אני בונה על פי שיטות נומרולוגיה המערבית והקבלית (כולל תאריך לידה עברי), אני מקבל מידע עצום לגבי האדם. כך למעשה נפרשת לפני תמונה שלמה ורחבה ואני יכול לייעץ וללוות בתהליכים של שינוי ושיפור, תוך התאמה לתזמון המיטבי. כך למשל: גבר שלא מוצא את עצמו בתחום העבודה או אישה שלא נכנסת להיריון – המכנה המשותף לשניהם שיש אצלם ביטוי 'חיצוני' לחסימה או תקיעות מסוימת בחיים. הסבר אודות משמעות המספרים יכול לשפוך אור על מקור הסיבה לחוסר התקדמות רצויה ולגרום לאדם להתעורר... בתהליך הייעוץ, הלקוח מבין איפה נקודות התורפה שלו, על מה הוא בעצם כועס, מה מפריע לו להיות מאושר ואיך הוא יכול להפוך את חייו להיות מסונכרנים וזורמים יותר".

מה לגבי מתן שם לתינוק? ושינוי שם בגיל מבוגר? האם אתה ממליץ והאם אתה יכול לייעץ בנדון?
"אני בהחלט יכול לייעץ ולהמליץ להורים לגבי מתן שם לתינוק וזאת היא אחת המתנות הכי גדולות שהנומרולוגיה יכולה להעניק לנו... הרעיון הוא להעניק שם שיהיה הולם לתאריך הלידה (כדי שסיפרת הגורל והשם יהיו זהים). זה יקל על הילד או הילדה עצמם במהלך חייהם וגם על היחסים שלהם עם הוריהם. לגבי שינויים בגיל מבוגר יותר- במרבית המקרים איני ממליץ לאנשים מבוגרים לשנות את השם מלבד תוספת של אחת מאותיות א.ה.ו.י. (במידת הצורך). במקרים מסוימים, לאחר הנישואין, אני ממליץ לשמור על שם המקור וגם להוסיף את השם החדש כדי ליצור יותר איזון ויציבות בחיים".

איפה אתה מרצה? למי מתאימות ההרצאות והמפגשים האלה?
"אני מעביר סדנאות ומרצה בפורומים שונים, החל ממוסדות גדולים ועד מפגשים פרטיים בערבי גיבוש וחברה. נומרולוגיה עוסקת בכל הקשת של חיי האדם ומלווה אותנו מיום הלידה ועד הסוף. כיוון שהחיים הם רצף של בחירות, חשוב מאוד לדעתי, לקבל הכוונה ולהבין את הגורמים שיש לקחת בחשבון מבחינת התאמה אישית ותזמון. בין היתר, אני גם מרצה בפני פורשי משרד הביטחון (ובכלל לציבור אנשים בגיל פרישה) שכיום מתחילים בגלאי שישים פלוס, פרק חיים חדש ואיכותי המהווה זמן אידיאלי להגשמת חלומות ולמימוש אהבות אמיתיות".

דב גרגור, יועץ להתפתחות אישית, מומחה לנומרולוגיה ומרצה בתחום, מזמין אתכם למסע מרתק בנבכי עולם המספרים הפרטי שלכם, מסע שבסופו תדעו על עצמכם הרבה יותר מאשר עד עכשיו ותוכלו לבחור בחירות מושכלות ומתאימות יותר! תצליחו להגשים את הפוטנציאל האישי, תלמדו מקצוע מתאים יותר ותבחרו בן או בת זוג שאיתם תרגישו מתואמים ומתאימים!

לקביעת מפגש נא להתקשר לטלפון סלולרי: 052-2578073, או לקליניקה 1-700-700-723 בהרצליה ובגבעת עדה.

כתובת הקליניקה - שדרות אבא אבן 8, הרצליה.
גבעת עדה.

◆◇◆ ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר וקביעת מפגש חייגו עכשיו:
072-2285915
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆ ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

דב גרגור - נומרולוג בצפון

דב גרגור - נומרולוג במרכז

לקבלת יעוץ אישי מדב גרגור התקשרו בכל שעה: 072-2285800 שלוחה 206

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0