מדורי תוכן

כלים של רוחניות מעשית להצלחה בחיים

איך מושכים תוצאות יוצאות מגדר הרגיל לחיים שלנו? כיצד מיישמים זאת הלכה למעשה בחיים המודרניים?

מאת
כלים של רוחניות מעשית להצלחה בחיים כלים של רוחניות מעשית להצלחה בחיים
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

"אם תיתנו לתת המודע לשלוט בכם הוא ינהל אתכם ואתם תקראו לזה גורל" (קרל רוג'ר)
החוכמה היא לנהל את תת המודע במקום להתנהל על ידי תת המודע שלנו.

 מה באמת הסוד? אילו כלים עומדים לרשותנו כדי להצליח בחיים? איך מושכים תוצאות יוצאות מגדר הרגיל לחיים שלנו? כיצד מיישמים זאת הלכה למעשה בחיים המודרניים?
 
1.לכתוב את כל הדברים הטובים שיש בחיים שלכם ואת כל הדברים הטובים שאתם רוצים להכניס לחיים שלכם. כתיבה היא הפעולה הראשונה שאיתה יש להתחיל. כתיבה מסדרת לנו את המחשבות. הכתיבה עוזרת לנו להכניס סדר לחיים שלנו, היא מייצרת עבורנו סדר מחשבתי והיא עוזרת לנו להתחייב לעשייה בכיוון הנכון. יש בכתיבה הצהרה מחייבת. יש לדיו על הנייר כוח של מחויבות אמיתית.

2.לשנן אמירות חיוביות– נניח שאתם רוצים למצוא עבודה טובה יותר. נסחו משפטים חיוביים, בלשון הווה כאילו כבר מצאתם עבודה טובה. למשל: מצאתי עבודה טובה עם משכורת גבוהה ותנאים מצוינים. החוכמה היא לשנן את האמירה הזאת הרבה מאוד פעמים ולעשות לעצמכם השאה עצמית (שטיפת מוח עצמית) עד שתגיעו למצב שאתם מאמינים שהדבר באמת מתקיים במציאות ולא לתת לספק לאכול בכם בכל פה. לכן חשוב מאוד לשנן ולהאמין עד שחוק המשיכה יעבוד בשבילכם. התמדה היא מילת המפתח והתנאי להצלחה. עליכם לשנן עד שתמשכו אליכם את הדבר שבו אתם רוצים. אל תחשבו איך זה יקרה, ליקום יש דרכים משונות ובלתי צפויות למלא את מבוקשכם. התפקיד שלכם הוא למשוך זאת אליכם בלי לשבור את הראש לגבי הצורה שבה הדברים יקרו. אם תאמינו, הם יקרו.

3.להפעיל כוח ההתנגדות – שינוי אמיתי פירושו לעשות דברים שלא נוח לנו לעשות, לצאת מאזור הנוחות ולהתנהג הפוך או אחרת מההתנהגות האופיינית לנו. פירושו שאנחנו מתנגדים לעשייה האוטומטית שלנו. לדוגמא: אם יש לנו קושי לבקש מאנשים בקשות באופן ישיר ואסרטיבי, להפעיל כוח התנגדות פירושו דווקא לבקש בצורה ישירה גם אם היא לא נוחה לנו. שינוי והשתנות אמיתיים באים דווקא ממקום של חוסר נוחות והתנגדות למוכר ולצפוי.

4.להשתמש בדמיון– חשוב מאוד לדמיין את ההצלחה העתידית שלכם. יש צורות שונות לעשות זאת. למי שיש דמיון יכול פשוט להעלות בדמיונו תמונות של עצמו כשהדבר שבו הוא חפץ ייקרה אבל למי שאין דמיון חשוב להיעזר בתמונות, בסרטים או בקלטות לדמיון מודרך. למשל רציתי מאוד לבנות את בית חלומותיי ולא היה לי מושג מאיפה יבואו המשאבים. בכל זאת, עסקתי ללא הרף בגזירת קטעי עיתונים של כל חלק וחלק מהבית שאני רוצה. כמו כן צפיתי ללא הרף בתוכנית מקום תחת השמש שבו מקרינים בתי חלומות ברחבי העולם. המפתיע הוא שהיום הבית שלי דומה באופן מושלם לבית החלומות בג'ורנאלים שלי. 

5.התמקד במה שחשוב לכם באמת – החיים שלנו מלאים הרבה מאוד הסחות דעת, רעשים וגירויים אינספור. חשוב מאוד שתתמקדו במה שחשוב לכם ותדחו את הדברים השוליים והזניחים. לשם כך חשוב שתגדירו לעצמכם מהם החלומות שאותם אתם רוצים להגשים אחרת אנשים אחרים יגידו לכם מהם החלומות שלכם או פשוט יגזלו את הזמן היקר שלכם. זמן הוא המשאב הכי יקר שלכם והוא ניתן לכם בחינם. החוכמה היא להתמקד במה שבאמת חשוב לכם והיות מאוד משימתיים.

6.לנקות את החיים מערפדי אנרגיה- לכל אחד מאיתנו יש ערפד אנרגיה. החוכמה היא לא להפוך לקרבן של ערפד האנרגיה. יש כל מיני ערפדי אנרגיה –יש אפילו ערפדים נחמדים, חברותיים שמרוב חברותיות הם זוללים את כל האנרגיה שלנו. החוכמה היא לזהות אותם ולא לתת להם לרוקן אותנו. אם ערפד האנרגיה הוא בן משפחה שלך שחי בסביבתך חשוב מאוד להגדיר גבולות של זמן ומקום. חוק שימור האנרגיה הוא חוק חשוב ביותר להצלחה. 

7.לאהוב את עצמנו גם ברגעים הקשים. יש לכולנו נטייה לשפוט את עצמנו,לבקר את עצמנו ולהתייסר על טעויות. לרובנו יש נטייה לחזור על אותה טעות שוב ושוב ושוב. חשוב מאוד לזכור שכולנו יצורים רוחניים שכלואים בתוך גוף של בשר ודם. אף אחד מאיתנו איננו מלאך ולכן אנחנו טועים. באנו לכאן כדי ללמוד מטעויות ולכן חשוב לאמץ את היכולת לנחמה עצמית ועידוד עצמי. חשוב להפסיק את הדפוס שלנו לרדוף אחר השלמות. הטיפ שלי– להזכיר לעצמנו כמה אנחנו נהדרים ונפלאים גם כשהדברים לא מסתדרים בדיוק כמו שאנחנו מצפים. 

8.לתת לאחרים מה שאנחנו רוצים לקבל בשביל עצמנו – רוצים אהבה תנו אהבה, רוצים כסף תנו כסף מכירים את החוק דומה מושך דומה? פירוש הדבר הוא לתת מתוך רצון אמיתי לעשות שינוי בשביל מישהו אחר, להשפיע לטובה על התוצאות של אנשים אחרים, לעזור לאנשים אחרים להגיע להצלחה. נתינה אמיתית היא נתינה שמשנה– שגורמת לשינוי אמיתי אצל האחר.
 
9.להוקיר תודה– הכרת תודה על מה שיש במקום על מה שאין היא מפתח חשוב ביותר להצלחה. לראות את הסימנים להצלחה, להוכיח לעצמנו שזה מתקיים בזכות הכלים הרוחניים שאנחנו מפעילים לתחזק את השינוי, לתרגל גם כשהדברים לא מתקיימים בדיוק כמו שאנחנו רוצים, לקרוא ספרים שיחזקו אותנו, להתחבר לאנשים אופטימיים שמחוברים לטוב, להשתתף בסדנאות, להכניס לחיים עתיד חיובי.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

מודעות עצמית, העצמה והגשמה עצמית, הגשמה עצמית, העצמה, רוחניות מעשית, כלים של רוחניות מעשית להצלחה בחיים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

מודעות עצמית, העצמה והגשמה עצמית, הגשמה עצמית, העצמה, רוחניות מעשית, כלים של רוחניות מעשית להצלחה בחיים

דרג תוכן עמוד זה

0