מדורי תוכן

ללמוד ולפתח את חוש הטלפתיה

טלפתיה, כאשר היא נקלטת אצל השני, היא מעוררת אצלו תחושות מסוימות, שבדרך כלל אין הוא מסוגל להסבירן.

מאת
ללמוד ולפתח את חוש הטלפתיה ללמוד ולפתח את חוש הטלפתיה

טלפתיה, כאשר היא נקלטת היא מעוררת תחושות מסוימות שבדרך כלל אין אנו מסוגלים להסבירן. למשל, אם אתה רוצה שאדם מסוים, יטלפן אליך דמה אותו עושה זאת, ואז יתכן שכעבור זמן מה הוא יתקשר אליך. לשאלתך מדוע הוא עשה זאת, הוא ישיב לך שהוא פשוט חש צורך בלתי מוסבר לעשות זאת. כמובן שאם גם אתה, וגם האדם אליו אתה משדר את התכנים הטלפתיים תהיו במצב של גלי אלפא כלומר במצב רגיעה, הרי שתקבלו תוצאות מפתיעות.

כאשר אתה רוצה לשדר לחברך שיטלפן אליך, עשה זאת בעיניים עצומות ותוך לקיחת נשימות איטיות ועמוקות, כאשר אתה יושב בנוחיות בכסא. דמה את הסצנה לפרטי פרטיה, ראה כיצד הוא מרים את שפופרת הטלפון ומחייג את מספרך- עשה זאת לפחות למשך עשר דקות. אם לא תצליח אל נא תתאכזב, יתכן שפשוט היה עסוק מדי או שלא היה בביתו. בכל אופן במקרים רבים אתה תתפלא מהתוצאות.

עליך ללמוד כיצד להיות מודע לרשמים (מסרים ורמזים). תתפלא עד כדי כמה אתה מוקף ברשמים שכלל לא מגיעים לתודעה שלך. לשם תרגול, יש לתרגל בהתחלה מודעות לרשמים פיזיים. שב נינוח ורכז את תשומת לבך לתחושות השונות שאתה חש בגופך. חוש את המשקל ואת המגע של כל איבר ואיבר עם הכסא. אחר כך התרכז במגע הבגדים על עורך, בתחושה שמעורר בגד כותנה או בגד צמר, לתנועת האויר מעל גבי עורך ולתחושות החום והקור שבאיבריך השונים.
לאחר שתתרגל זאת היטב, כדאי גם שתתרגל את קליטת הרשמים באמצעות חושים אחרים. התרכז ברעשי הסביבה, בריחות שבאוויר ובקולות הסובבים אותך.

בשלב הבא למד להתבונן ברגשות שלך. גם כשמדובר בתחושות של רוגז, חוסר נוחות ומתח. הפסק כל אשר אתה עושה ונסה להתרכז על אשר אתה חש. נסה לנתח את גישתך ואת מניעיה. האם זה מתוך קנאה, או שמא שנאה, או אולי פחדים וחוסר בטחון עצמי?
ע"י תרגילים פשוטים אלה תגביר את המודעות של חלקים שונים במוחך שעד כה לא ידעת על קיומם.

תנאי נוסף לפיתוח טלפתיה הוא ללמוד להאזין לתת ההכרה שלך. תת ההכרה הנה החלק במוחך אשר פועל ללא הרף, גם כאשר אתה ישן. תת ההכרה היא גם מאגר מידע שלעיתים אפילו אינך מודע לקיומו. ודאי כבר התנסית בתופעה שניסית להיזכר בדבר מה וללא הצלחה, ורק לאחר זמן מה ובאופן בלתי צפוי צף ועולה המידע הדרוש. כל אותה העת היתה תת-הכרתך פעילה בנסיון לאתר את המידע הנדרש מתוך זיכרונך. כפי שנאמר לעיל, כל מידע הנקלט באופן טלפתי נקלט בראש וראשונה דרך תת ההכרה שלך.
אחת מהדרכים לזה היא לעקוב אחר מחשבות אשר עולות במוחך לפתע. אל תתעלם מהן, עקוב אחריהם ונסה לברר לעצמך באופן ספונטני מדוע מחשבה זו עלתה. התשובה הראשונה שמבזיקה במוחך היא הקובעת!

תרגילים בטלפתיה
עתה לאחר שדנו בהכנות המוקדמות הדרושות לצורך קיום שדר טלפתי, נלמד את הטכניקות המעשיות הקשורות לכך. נעסוק בעיקר בתרגילים התחלתיים, שזכו להצלחה רבה במספר רב של ניסויים.

מיקום וזמן
הזמן המתאים ביותר לצורך ביצוע התרגילים בכלל וקשר טלפתי בפרט, הוא שעת בין הערביים בסמוך לשקיעה. כאשר תהיה מיומן, תוכל לעשות זאת בכל שעות היום.

בחר לך פינה שקטה, עד כמה שאפשר מבודדת מרעשים ומתאורה חזקה, הושב את בן זוגך מולך, אפשרי מעבר לשולחן. הכן לך מבעוד מועד קלפי זנר, או שרטט על נייר צורות גיאומטריות שונות כגון: משולש, מרובע עיגול, מגן דוד וכו'. על נייר אחר כתוב בצורה ברורה מספרים מ1- עד 9. שב ישיבה נינוחה, רוקן את מוחך מכל מחשבה (עד כמה שאפשר) חדד את חושיך, והיה נכון לביצוע התרגילים. תחילה תרגלו ביניכם העברה של צורות גיאומטריות, לאחר מכן מספרים, בשלב מאוחר יותר תחושות מושגים מופשטים וכו'.

המשדר
התבונן בעצם אותו הינך רוצה לשדר, קלוט אותו בחושיך וראה אותו בעינים עצומות, כאילו היית מתבונן בו בעינים פקוחות. אם העצם "ברח", פקח שוב את עיניך והתבונן בו, העתק אותו למודעותך. זכור! ככול ש"תראה" את החפץ בצורה ברורה וחדה כך הוא יקלט ע"י בן זוגך. באם אתה חש שאינך מסוגל להגיע לנינוחות ורוגע, ולכן אינך מסוגל לראות בצורה ברורה את העצם שאתה אמור לשדר, הפסק את הניסוי. דחה זאת למועד מתאים אחר. אך אם הדברים מתבצעים כשורה, אמור לחברך: אני משדר! והעבר לו את מה שהתכוונת להעביר.

הקולט
שב בצורה נינוחה, עצום את עיניך, התרכז ואפשר לחושיך להיות ערים. עם קבלת הודעה מהמשדר על דבר השידור, חוש את המסר הנשלח אליך. אל תשתמש באינטלקט. המסר ייקלט בתודעתך כהבזק מיד עם השידור. אמור מה שקלטת אפילו אם זה לא נראה לך הגיוני.
קולטים בלתי מנוסים, מצפים לאירוע דרמטי כאשר אינם מתייחסים למסר שנקלט בתחילה, אלא ממתינים. לאחר מכן מסתבר שהמסר היה ההבזק הראשון שעבר את מודעותם. לאחר תרגול תצליח לזהות את המסר מיד עם שידורו.

במשך התרגול יש להתחלף מידי פעם בתפקידים, אז תסתמן הנטייה של כל אחד מהצדדים, מי משדר טוב יותר, ומי קולט טוב יותר.
לאחר שתרגלנו העברת צורות גיאומטריות, נעבור לשידור מספרים, ולאחר מכן לתחושות, או רעיונות מופשטים. כאמור, תחילת התרגול הוא כאשר שני המתרגלים: הקולט והמשדר נמצאים בטווח ראיה. לאחר השגת מיומנות, ניתן לחזור על תרגילים אלה ממרחק. במקרה זה, קובעים את שעת שידור וקליטה, וכל צד רושם את תשדיריו ו/או קליטותיו ובסוף השידור משווים את התוצאות.

מאמינה שתצליחו !
ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רוחניות, טלפתיה, פיתוח חוש טלפתיה, גילה בויום
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רוחניות, טלפתיה, פיתוח חוש טלפתיה, גילה בויום

דרג תוכן עמוד זה

0