מדורי תוכן

הכל על אסטרולוגיה

כיצד מכינים הורוסקופ יומי, תחזית אסטרולוגית ומה ההשפעה של כוכבי השמיים על מהלך חיינו.

מאת
הכל על אסטרולוגיה הכל על אסטרולוגיה
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית ומפת כוכבים הם מילים שכולנו מכירים אבל רציתי להסביר לכם מעט יותר על אסטרולוגיה, הורוסקופ ותחזית אסטרולוגית.

ההורוסקופ משורטט בתוך מעגל בן 360 מעלות המחולק ל-12 נגזרות על פי שעת הלידה. 12 הנגזרות מרכיבות את גלגל המזלות, כשכל מזל הוא בן 30 מעלות. כל נגזרת כזו, המכונה בפי האסטרולוגים "בית" מייצגת תחום חיים מסוים בחיינו. למשל, "בית הנישואין והשותפויות", "בית העבודה" "בית הקריירה" וכו'. כל "בית" נמצא במזל מסוים (על פי החישובים שנעשו מהצרוף של תאריך ושעת הלידה), כשלעיתים יש בו כוכבים ולעיתים אין, בהתאם למערך הכוכבים בשעת הלידה. ישנם 11 כוכבים אליהם אנו מתייחסים, פרט לכדור הארץ אליו לא נתייחס כרגע, חמישה מהם נחשבים כוכבים אישיים : שמש, ירח, מרקורי, וונוס, מארס. ושישה כוכבי דור: יופיטר, סטורן, אוראנוס, נפטון, פלוטו וכירון.

תנועת הכוכבים קרי, מהירות המעבר שלהם ממזל למזל, משתנה. הכוכבים האישיים מהירים, כלומר, גומעים 30 מעלות בין יומיים ורבע לחודש ואילו הכוכבים האיטיים, כוכבי הדור, גומעים 30 מעלות בין שנה ל - 14 שנה. כלומר, דור שלם חווה את אותו הכוכב באותו המזל. כוכבי הדור: יופיטר גומע מזל בשנה. סטורן גומע מזל בשנתיים וחצי, אוראנוס בשבע שנים, נפטון ופלוטו בארבע עשרה שנים וכירון בסביבות שנה וחצי.

השמש נמצאת חודש במזל, הירח נמצא יומיים ורבע במזל. מרקיורי ווונוס נמצאים במזל כשלושה שבועות (אלא אם כן הם בהילוך אחורי = רטרוגרייד = רטרו), המארס נמצא שלושה וחצי שבועות עד חודש במזל (שוב אם הוא בהילוך ישיר). הכוכבים האישיים מייצגים את מבנה האישיות הבסיסית שלנו.

אסטרולוגיה וכוכבים:
כאמור, מדובר ב - 11 כוכבים שונים לגמרי באופיים עם איכויות אנרגטיות שונות, עם אופי שונה. כל כוכב אישיות בפני עצמה, לצורך העניין. חלק מהאסטרולוגים וביניהם אני, מתייחסים לכדור הארץ כשליט מזל שור.
1. שמש שליטת מזל אריה - מייצגת את האישיות הנבחרת למעבר נתון.
2. ירח, שליט מזל סרטן - מייצג את המערכת הרגשית תחושתית, נשיות, הכלה, קבלה.
3.כוכב יופיטר מרקורי - חמה שליט מזל תאומים - מייצג את המערכת החשיבתית שכלית, היכולת לקשר ולחבר בין דברים, מייצג תקשורת.
4. כוכב יופיטר ונוס - נוגה שליטת מזל שור ומזל מאזניים - מייצגת את המערכת ההדדית בינינו לבין עצמנו, בינינו לבין הסובב, נשיות, אסטטיקה והרמוניה.
5. כוכב יופיטר מארס - מאדים שליט מזל טלה - מייצג את ההוצאה מן הכוח אל הפועל, האומץ, היוזמה, היכולת לעמוד על עקרונותיו, להלחם, לנוע על פי האינסטינקט המוביל.
6. כוכב יופיטר - צדק - שליט מזל קשת מייצג אופטימיות, אותנטיות, שמחה, התרחבות, שפע, את הילד הטהור.
7. כוכב יופיטר סטורן - שבתאי שליט מזל גדי- מייצג חוקים, סדר, ארגון, פרפקציוניזם, אחריות ודיוק. מאפשר לנו להוריד את המיותר ולקצץ את הדברים שלא צריך.
8. כוכב יופיטר אוראנוס - שליט מזל דלי מייצג קידמה, התחדשות, גילוי, שינוי, המצאות, את החיבור לגרעין הידע וכל ההשלכות שלו בכל העולמות בו זמנית.
9. כוכב יופיטר נפטון - שליט מזל דגים מייצג יצירתיות, אסטטיקה, דמיון, השראה, היסחפות, הטמעות, התרחבות אין סופית, כמיהה לאחדות ניגודים הרמוניה שלמה.
10. כוכב יופיטר פלוטו - שליט מזל עקרב מייצג את המעט שמחזיק את הכול, את היכולת להתחבר לגרעין הכוח הפנימי ולהסיר את כל הקליפות המעכבות בדרך. כוכב הפסיכולוגיה והפסיכואנליזה.
11. כוכב יופיטר כירון - שליט מזל בתולה מייצג את הכוח האינטגרטיבי היקומי (שילוב מערכות לכל פרטי הפרטים) לצורך הוצאה מן הכוח אל הפועל. מחקרים לצורך מטרות מעשיות יישומיות, מייצג את האינטגרציה שלנו עם עצמנו כך שנוכל להוציא את עצמנו במלואנו מן הכוח אל הפועל ואת האינטגרציה שלנו עם היקום הסובב אותנו.

לסיכום, הורוסקופ שלנו בנוי ומורכב מחישובי תאריך, שעה ומקום לידה, וממערך הכוכבים באותו היום. לכל כוכב מיוחס אפיון, המייצג את המורכבות של אישיותנו. המודעות למורכבות האישיותית שלנו מאפשרת לנו להכיר את עצמנו לעומק, לזהות את מחסן הכלים העומד לרשותנו, את הכוחות והחוזקות, הקשיים, האתגרים, הקארמות והייעוד שבחרנו לחיים האלה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דורית יעקובי

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285531

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

דורית יעקובי, הורוסקופ לפי תאריך לידה, הורוסקופ לפי תאריך לידה חינם, אסטרולוגיה לפי תאריך לידה חינם, אסטרולוגיה לפי תאריך לידה ושם
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

דורית יעקובי, הורוסקופ לפי תאריך לידה, הורוסקופ לפי תאריך לידה חינם, אסטרולוגיה לפי תאריך לידה חינם, אסטרולוגיה לפי תאריך לידה ושם

דרג תוכן עמוד זה

5.00