מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל דגים

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל דגים הורוסקופ שנתי 2014. מזל דגים

זו שנה נפלאה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת. הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים. צפויים בילויים בחברת אנשים שגם הם זקוקים למרחב משלהם. ידידי נפש בני המין השני, ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. עיתוי מושלם כדי לסיים עימותים רומנטיים שאיש כבר אינו זוכר כיצד התחילו.

קריירה וכסף: בתקופת החורף ועד תחילת האביב כדאי לכם להעדיף את התחושות האינטואיטיביות על פני שיקולים שכליים. במקביל, תוכלו לסמוך ולהישען על משאבים כספיים שלא אתם עמלתם בהשגתם. מבליחות הזדמנויות לממש תוכניות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות. לימודים צפויים להניב פירות נפלאים. יש להיות קשובים ודרוכים לקראת אפשרויות חדשות הנפתחות למענכם מעבר הים. בד בבד עם ההצלחות החומריות יש לעשות למען הרוח והנפש. צפויים לכם ימים בהם הרגשנות עולה על גדותיה ומופיעה נטייה לתת אמון במילים חלקלקות ובהבטחות שווא. השתמשו באינטואיציה שלכם כדי לזהות מי הם ידידיכם האמיתיים, ומי סתם רוצים לנצל אתכם. אתם תיטיבו לפעול במסגרתם של מיזמים הדורשים השקעה מרוכזת של אנרגיה לפרקי זמן קצרים, אך ייתכן כי תתקשו במטלות הדורשות סבלנות ואורך רוח. צפויה אנרגיה ברוכה לאלה מכם הנוטלים פסק-זמן כדי לבחון מחדש את כל אשר השיגו עד כה. על כפות המאזניים מונחים הישגים קרייריסטיים, כמו גם תכנים מן התחום האישי. אם שקלתם לפתוח עסק עצמאי או להסתכן בהימור מוטרף, כדאי שתמתינו לעיתוי מוצלח יותר. הימנעו מפעילות הדורשת ייצוגיות או עבודה תחת אור הזרקורים.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: זו שנה נפלאה בה ידידי נפש בני המין השני, ימלאו את חייכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר נהגתם להציב להם גבולות. עיתוי מושלם כדי לסיים עימותים רומנטיים שאיש כבר אינו זוכר כיצד התחילו. תקופת החורף טובה לאהבה אך לא ממש מומלץ לכבול אותה אל מסגרת רשמית וממוסדת. הניחו לרגשות לזרום ולהבשיל. הדברים יתחילו להסתדר לכם ברגע בו תוציאו מחייכם שיקולים המושפעים מנורמות ומסטריאוטיפים. צפויים לכם בילויים בחברת אנשים שגם הם זקוקים למרחב משלהם. זו תקופה של עבודת-צוות ועסקות המושתתות על שותפויות זוגיות. צפוי להיווצר חסך אצל אלה מכם שתחום עיסוקם אינו מאפשר להם להטביע חותם אישי על היחסים שבינו לבינה. שעות הפנאי מציעות לכם חוויה מתקנת כגון כתיבה יוצרת. מישהו מתחרט על שהעדיף אחרים על פניכם. מצד שני, קצת לא נוח לו לרדת מן העץ עליו טיפס. תחום חדש נכנס אל חייכם ומשלב רוחניות עם אהבה. הנאתכם ממנו כה גדולה עד שהיא משכיחה מכם דאגה שהעיקה עליכם. אתם חייבים לעצמכם אפיק המאפשר לכם לפרוק תסכולים.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם כפות הרגליים והמערכת הלימפתית. קרסוליים סדוקים זקוקים לסבון טבעי משמנים טבעיים ולמשחות הרקוחות מחמאת קקאו ומשמן אבוקדו. הקפדה על נעילת נעליים מאווררות וגרבי כותנה, תתרום לאי הופעת פטרת כף הרגל והציפורניים. כמו כן רצוי להימנע ממשיחת ציפורני כף הרגל בחומרי ברק (לק) המהווים קרקע פורייה לחיידקים. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, הורוסקופ שנתי 2014
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, הורוסקופ שנתי 2014

דרג תוכן עמוד זה

0