מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל קשת

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל קשת הורוסקופ שנתי 2014. מזל קשת

צפויה לכם שנה בה אתם רוקמים יחסים חמים עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. קשר טוב במיוחד צפוי לכם עם הסרטנים. כל אשר כרוך ברחשי קנאה, אינו משרת את מטרותיכם. נסו להתייחס אל התחום האישי בעזרת כלים השאולים מעולם ההיגיון. צפויות פרשיות רומנטיות עם אנשים רגישים ופגיעים, וזאת גם אם לא התכוונתם להעליבם. אנשים יבואו לקראתכם בדברים שאתם להוטים לקבלם, אך בתנאי שתוותרו להם בתחום שעקרוני עבורם.

קריירה וכסף: הנתיב העסקי מציג הצעות שאיש אינו מנסה לייפותן. מה שאתם רואים במבט ראשון, יישאר כזה גם בעתיד. הממונים עליכם יבצעו שינויים שאמורים להשביע את רצונכם, למרות שכלפי חוץ הם יציגו אותם כרעיונות שלהם. בעצם, מה איכפת לכם? אנשים יבואו לקראתכם בדברים שאתם להוטים לקבלם, אך בתנאי שתוותרו להם בתחום שעקרוני עבורם. מישהו בסביבתכם הקרובה עלול לעורר רכילויות ושמועות. נראה כי זו דרכו להגן על מעמדו כלפי מתחריו. מקומות שאתם מבקרים בהם לראשונה לצרכי עסקים, מעניקים לכם הרגשה כאילו כבר ביקרתם בהם בעבר. משהו שאתם מנסים למכור, עלול להכניס אתכם ללחץ של זמן. אל תנסו לחסוך כשמדובר בצורך בפרסום ובשיווק. צפויים וויכוחים עם אנשים שלא מחבבים סגנון עבודתכם. אם תפרגנו לאגו הנפוח שלהם, תוכלו לזכות בתמיכתם. אתם עשויים למצוא את עצמכם מתרפקים על זיכרונות וצובעים אותם בגוונים זוהרים מדי. ייתכן כי הזמן שחלף השכיח מכם את רגעיהם הפחות נעימים. הכוכבים מעודדים אתכם להתייחס לקיים, מבלי לערוך השוואות בינו לבין מה שחלף.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: תקופת החורף נפלאה להרפתקאות ולגיוונים, גם אם לא ממש חלומית עבור אלה מכם המחפשים יציבות ומסגרת. מאידך, צצה בכם נטייה לתת אמון בהבטחות חסרות שחר. אתם עלולים לראות את הדברים מבעד לעדשות וורודות מדי. צפויים לכם יחסים חמים עם ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. קשר טוב במיוחד צפוי לכם עם הסרטנים. כל אשר כרוך ברחשי קנאה, לא משרת את מטרותיכם. נסו להתייחס אל התחום האישי בעזרת כלים השאולים מעולם ההיגיון. צפויות לכם פרשיות רומנטיות עם אנשים רגישים ופגיעים. הם יפרשו מילים תמימות כעלבונות גם אם לא התכוונתם להעליבם. אנשים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את אשר הושג בעמל רב. פעילות התנדבותית עושה לכם טוב על הלב ובעקיפין, אפילו, מסלקת חרדות מן הנתיב הרומנטי. אתם מסייעים לידיד לעבור משבר בתחום האישי, אבל מהר מאוד מתברר שאתם לא ממש אובייקטיבים בסיפור הזה. במקביל, אתם יוצאים נשכרים מתרומותיכם לאחרים. צפויות שיחות אינטימיות בהן אתם מציגים שאלות שעד עתה התלבטתם לגביהן. אם תתעמקו בדברי הביקורת הנאמרים לכם, תוכלו למצוא בהם גם מחמאות.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם אגן הירכיים והכבד. לבריאות הכבד יש להימנע לחלוטין מצריכת אלכוהול ושומנים מן החי. צמח מפורסם שעשוי לתרום רבות הוא גדילן מצוי. גם אבוקדו עשוי להתברר כתרופה רבת עוצמה. אגן ירכיים ראוי לשמו יושג באמצעות פעילות גופנית מבוקרת ותרגול שרירים על גבי מזרן קשיח. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

תחזית שנתית, אסטרולוגיה מזל קשת, תחזית שנתית 2014
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

תחזית שנתית, אסטרולוגיה מזל קשת, תחזית שנתית 2014

דרג תוכן עמוד זה

0