מדורי תוכן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל דלי

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל דלי

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה אתם מנפנפים מהחיים שלכם קטעים שנשבר לכם מהם והולכים על קטעים חדשים. יהיו מי שינסו לטחון לכם את המוח, אבל לא כדאי שתיקחו אותם קשה. אם אתם שוקלים לחזור אל מישהו שרוצה לחדש איתכם קשר שנותק, כדאי שתדעו שמה שהיה – הוא שיהיה. אל תעשו חשבון לאלה שרוצים להכתיב לכם מה לעשות ואיך לחיות. בעיקר לא לאלה שרוצים להכתיב לכם עם מי לצאת ועם מי להתחבר.

בקטע השני של התקופה אתם תופסים ראש מסתורי כזה, אבל בתחום הרומנטי כדאי לכם לשחק אותה אחרת, בגלל שהוא מזמין שאלות גלויות ולא מעודד סגנון מסתורי ומעורפל. הנומרולוגיה צופה לכם מזל עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלה, מעניק את המספר 8. צפויים לכם ויכוחים עם מישהו שרוצה לנהל לכם את החיים, אבל אם הוא כזה חכם וכל זה, אז למה החיים שלו לא ממש דבש? נכון או לא?

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב ונופלים עליכם קטעים חברתיים עם המון משתתפים ואתם משנים לטובה את מה שחשבתם על מישהו שפעם סיננתם אותו, רק שעכשיו אתם רואים שהוא ממש סבבה. צפויים לכם אפילו בילויים בחברתו. יחד עם זה, אתם ממשיכים להתווכח עם אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם מה עובר עליכם, רק שזה לא מונע מהם להציף אתכם בעצות.

בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם מישהו שתמיד נותן לכם הרגשה טובה ואף פעם לא מלחיץ אתכם. במקום לנסות לנחש מה הוא חושב עליכם, כדאי לכם פשוט לשאול אותו. הכוכבים מעודדים אתכם להתייחס למחזרים העכשוויים, ולא לעשות השוואות בינם לבין מישהו מהעבר שלכם. צפויה משיכה רומנטית ביניכם לבין ילידי מזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וצפויים לכם צ'ופרים משמעותיים והמון מחמאות שיוכיחו שאנשים התחילו להתרשם מהביצועים בזכות זה שכשאתם אתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה. רעיון מקורי יעניק לכם יתרון על המתחרים שלכם. במצב שכזה כדאי לכם לנסות ולהתנסות בכיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למספר קטן של אפשרויות.

בקטע השני של התקופה נורא בא לכם להבין מה קורה איתכם בקטע קצת מוטרף שבין בנים לבנות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי טוב שתתנו לדברים לזרום בלי להתפלסף. הכוכבים רומזים שהתשובות יגיעו בשלב מאוחר יותר. כוכב שקוראים לו אוראנוס מסדר לכם הזדמנויות רומנטיות שפעם היו חסומות בפניכם. זה אומר שהגיע הזמן לקבל החלטות.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים ואתם מוציאים לעצמכם שם של מנהיגים חברתיים. ממש הולך לכם בקטעים של הפתעות שאתם מריצים לכבוד אלה שאתם דלוקים עליהם. דברים טובים פשוט יסתדרו לכם, אבל אתם חייבים להרשות להם לזרום. אתם מגלים אסרטיביות, לוקחים סיכונים ולא מרשים לאף אחד לגנוב לכם את ההצגה. גם אם אתם מתאהבים במישהו שמשחק אותה קשה להשגה, יש סיכוי גדול שהוא יהיה שלכם.

בקטע השני של התקופה אתם נכנסים לתחרות מול מישהו שכאילו יש לו עדיפות עליכם, רק שבסוף מתברר שהוא לא-מי-יודע-מה. צפויות לכם פגישות מדהימות עם מחזרים שנפלו עליכם כאילו משומקום, רק שגם הם, כמוכם, חולמים על חברות קבועה ואמיתית. אל תפחדו להגיד את מה שבאמת בא לכם. המקוריות שלכם גורמת לצד השני להידלק עליכם יותר ממה שחשבתם. אם הוא לא מספר לכם על זה אז סימן שהוא מתבייש.

בקטנה כזה: השנה אתם זורמים עם מישהו שתמיד נותן לכם הרגשה טובה ואף פעם לא מלחיץ אתכם. במקום לנסות לנחש מה הוא חושב עליכם, כדאי לכם פשוט לשאול אותו. רצוי שתיקחו צ'אנס על פגישה רומנטית בארבע עיניים. צפויים לכם צ'ופרים משמעותיים והמון מחמאות שיוכיחו שאנשים התחילו להתרשם מהביצועים בזכות זה שכשאתם אתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר שלא לשים לב לזה.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל דלי, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל דלי2013
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל דלי, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל דלי2013

דרג תוכן עמוד זה

0