מדורי תוכן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל תאומים

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל תאומים

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה הכוכב שלכם שקוראים לו מרקורי זורם עם מזל גדי ומעודד אתכם לקחת אחריות על החיים הרומנטיים שלכם, מה שאומר שאתם לא צריכים לתת לאף אחד להתערב לכם בתחום הזה. יש מצב שאתם עדיין חולמים על קטע רומנטי שכאילו שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתעשו איזה טלפון רק בשביל לבדוק מה באמת קורה בצד השני.

בקטע השני של התקופה הכוכבים מספרים שצפוי לכם קשר עם מחזר חם ואוהב שגם ישקיע בכם בשביל לזכות באהבה שלכם, ואם מישהו מפריע ומנג'ס לכם עכשיו על הבלגאנים שלו, כדאי שתנפנפו אותו בנימוס. קופידון מעודד אתכם לשחק אותה במסתוריות ולא להיות כל כך גלויים ושקופים כמו שאופייני לכם. תשאירו משהו גם לדמיון. אירועים חברתיים ספונטאניים יביאו לכם מזל ופופולאריות חברתית.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב ואתם מתחברים עם כוכב חלומי ששמו יופיטר שמביא לכם אחלה אנרגיות שמרפאות אלרגיות וגם תורמות המון למראה ולהופעה שלכם. לקטע הזה תהיה אחלה השפעה על החיזורים הרומנטיים. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם טיפוסים קשוחים שפותחים בפניכם את כל הסודות שלהם. הסטייל הישיר והדוגרי שלכם הוא בדיוק מה שהם מחפשים.

בקטע השני של התקופה תבוא לכם אלת המזל ומתגלגל אליכם סכומי כסף שלא תכננתם עליהם. הכוכבים רומזים שממש בימים אלה צפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, חלומי, נדיב ומהמם. אחד שמקרין ביטחון אבל גם אהבה. מישהו שפשוט אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו. ים של אנרגיות מקפיץ לכם את הלב. יש מצב שתצטרכו לתפוס דיבור עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. אולי כדאי לכם לשקול מילים בשביל לא לפגוע ברגשות שלו.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי ויש מצב שהסטייל שלכם בקטעים שבין בנים לבנות מעצבן את אלה שמקנאים בכם, אבל הוא בהחלט מרגש את המחזרים והמעריצים. אתם לא ממש בטוחים אם כדאי לכם לחזר אחרי מישהו שהלב שלכם קרוע עליו או לחכות עד שהוא יציע לכם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בבית ולחכות.

בקטע השני של התקופה אתם פוגשים כוכב נפלא וחלומי שקוראים לו ונוס שמביא לכם לא רק אהבה אלא גם אחלה בשורות בשביל אלה מביניכם שחולמים על עולם הדוגמנות והמשחק. צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שפעם סתם עשה לכם עיניים, רק שעכשיו הוא מתחיל לחזר אחריכם עם כל הלב. איך שדברים משתנים. לא ככה?

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים והיחסים הרומנטיים יתהדקו גם אם הצד השני משחק אותה בפוזה קצת שחצנית. אם אתם תאומים אמיתיים יש מצב שאתם לא נשארים חייבים. ביחסים בין בנים לבנות צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת ודלי. צפויים קטעים רומנטיים שדורשים המון השקעה וכל זה. אתם קולטים מבטים של מישהו שכאילו דופק דאחקות, אבל העיניים שלו מספרות סיפור בכלל אחר. אל תתביישו לדרוש את מה שמגיע לכם, שזה אומר הרבה מאוד.

בקטע השני של התקופה צפויים לכם קטעים עם מישהו שהביא לכם את הג'ננה, רק שעכשיו הוא רוצה להתנצל ולהחליק את היחסים ביניכם. כדאי שתתנו לו צ'אנס בלי לטחון אותו יותר מדי. בילויים במקומות מהממים מביאים לכם צ'אנסים להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו שגרם ללב שלכם לצאת מאיפוס.

בקטנה כזה: השנה יש מצב שאתם עדיין חולמים על קטע רומנטי שכאילו שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתעשו איזה טלפון רק בשביל לבדוק מה באמת קורה בצד השני. הסטייל שלכם בקטעים שבין בנים לבנות מעצבן את אלה שמקנאים בכם, אבל הוא בהחלט מרגש את המחזרים והמעריצים. צפויות אחלה בשורות בשביל אלה מביניכם שחולמים על עולם הדוגמנות והמשחק. צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שפעם סתם עשה לכם עיניים, רק שעכשיו הוא מתחיל לחזר אחריכם עם כל הלב. איך שדברים משתנים.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל תאומים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל תאומים 2013
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל תאומים, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל תאומים 2013

דרג תוכן עמוד זה

0