מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2013 מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית המיוחדת לשנת 2013. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....

מאת
הורוסקופ שנתי 2013 מזל טלה הורוסקופ שנתי 2013 מזל טלה

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם מארס חולף בגזרת מזל דלי ומקיים יחסים יוצאי דופן עם הכוכבים הקוטביים סטורן ויופיטר. קוטביות ופירוד עלולים לעמוד לכם לרועץ אך תוכלו להימנע מהם אם תפנימו את הכלל הרוחני אשר קובע כי אדם נאור מכיר בערכה וחשיבותה של הקבוצה. הוא יודע כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתם. אל תהססו לפנות אל שותפויות ועבודת צוות.

בחציה השני של התקופה, כוכבכם מארס חוזר אל גזרת מזלכם ומקדם אנרגיות כלפי כוכב המקוריות ששמו אוראנוס אשר אחראי על שינויים בגוף ובנפש, מה שאומר כי דברים שקשורים במראה ובהופעה יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. נראה כי תצטרכו להתאימם לתדמית החיצונית שברצונכם לשדר.

אפריל – מאי – יוני: זו תחילתה של שנה אסטרולוגית וגזרת מזלכם מבשרת על חגיגות האביב הודות לקרני השמש המשקיפות דרכה על כדור הארץ. אלה ימים בהם אנשים חכמים רומזים לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה סבוכה שאתם גוררים עימכם. במקביל, נראה כי תצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון.

בחציה השני של התקופה, הכוכב שלכם שהוא מארס מוצא את דרכו בהיבטים סבוכים אל עבר גזרת שמיים המיוצגת על ידי מזל תאומים, מה שאומר כי מפגשים שהיו אמורים להיות קלילים ושוטפים, הופכים לפתע לקטעים בעל אופי רציני ומשמעותי. נראה כי יש מי שמנסים להעביר אליכם מסר חשוב, למרות שאיש לא רוצה לתת פומביות לנאמר.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב מארס, שליטכם, בגזרת מזל סרטן המרעיפה עליו אנרגיה חמימה, ביתית ומשפחתית. התופעה רומזת על יקיריכם המרגשים אתכם בבשורות משמחות. צהלתם של חביביכם נושאת עבורכם אושר וסיפוק. חיק המשפחה צופן רגעי נחת והתרוממות רוח. מגיעות אליכם ידיעות שהשתוקקתם לקבלן. אווירה טובה מסייעת לחידושם של קשרים שהסתבכו. צפויים יחסים מרתקים עם אנשים שנהגתם להעריץ ולכבד מרחוק.

בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכבכם מארס כשהוא משוטט בגזרת מזל אריה ושואב נחת מאנרגיות המומטרות עליו מן הכוכבים מרקורי ואוראנוס. התופעה הקוסמית יונקת מעוצמתו וממנהיגותו של מזל אריה ומשגרת אליכם טיפ רוחני המעודד אתכם לגלות נחישות ואסרטיביות כלפי אנשים הכפופים לכם, מבלי לחשוש פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם. אם תתמידו בנחישותכם הרי שהסובבים אתכם יישרו קו עימכם.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי כוכבכם מארס 'מתנדנד' על הגבול שבין המזלות אריה ובתולה, מה שאומר כי גם השתקנים שביניכם עומדים לצאת למסע של פטפוטים ושיחות. נראה כי התקשורת המילולית תככב בחייכם הרומנטיים. הצורך להתבטא מאפיל על הצורך להתנסות. אתם צפויים למטר של קשרי ידידות, בילויים, נסיעות ופגישות. האווירה תהיה תזזית, הפכפכה, קלילה ומאוד לא רשמית.

בחציה השני של התקופה אתם גולשים על האנרגיות של כוכבכם מארס החודר עתה אל תוככי יסוד האוויר ואל תוך גזרת מזל מאזניים המביאה עימה ניחוחות מן העבר, ומעוררת היבט רוחני הקובע כי אדם נאור אינו שוקע בהרהורים נוסטלגיים.

אופק רוחני: שנת 2013 עומדת להנחיל לכם ברכה והצלחה ככל שתשכילו להפנים את הכלל הרוחני הקובע כי אדם נאור אינו שוקע בהרהורים נוסטלגיים. אמנם יש נחמה בהתרפקות על זיכרונות ומשברי העבר, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להסתגר בתוך דלת אמותיכם. להיפך, ככל שההיסטוריה שלכם גדושה מכאובים ומשברים כך עליכם להציף את ההווה בריגושים ובילויים, ואף לזכות בייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה אנשים חכמים ירמזו לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה סבוכה שאתם גוררים עימכם. במקביל, נראה כי תצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, אסטרולוגיה מזל טלה, אסטרולוגיה שנתית מזל טלה, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ מזל טלה, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, אסטרולוגיה מזל טלה, אסטרולוגיה שנתית מזל טלה, תחזית אסטרולוגית 2013, הורוסקופ מזל טלה, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013

דרג תוכן עמוד זה

0