מדורי תוכן

מודעות דרך האהבה

בכל אחד מאיתנו קיימות רמות תודעה רבות שלא את כולן אנחנו מכירים או שלא התחברנו אליהן. באותן רמות תודעה קיים ידע רב, כוח, יצירתיות, שפע ואהבה גדולה. אנחנו יכולים להתחבר לאותו כוח בתוכנו בדרכים רבות. לפניכם מספר דרכים אפשריות שיסייעו לכם להתחבר לכוח הפנימי

מאת
מודעות דרך האהבה מודעות דרך האהבה
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כולנו מדברים בשנים האחרונות על מודעות, על שיפור איכות חיים, צמיחה והתפתחות. בכל אחד מאיתנו קיימות רמות תודעה רבות שלא את כולן אנחנו מכירים או שלא התחברנו אליהן. באותן רמות תודעה קיים ידע רב, כוח, יצירתיות, שפע ואהבהגדולה. אנחנו יכולים להתחבר לאותו כוח בתוכנו בדרכים רבות. לפניכם מספר דרכים אפשריות שיסייעו לכם להתחבר לכוח הפנימי.

הרפיה
משמעות הרפיה הוא ללמוד לשחרר, להרפות ולא להיאחז - להרפות שרירי גוף כדי להיפרד מחסימות כמו כתפיים תפוסות, לשלוט בשרירי הגוף עד שהם ישמעו לנו ואז להחליט מתי לכווץ ומתי להרפות.

תרגיל 1 - יש לשכב על המיטה ברגליים ישרות וידיים לצידי הגוף. עיניים עצומות. לתת לגוף לשקוע עד שמרגישים נקודות התחברות בין הגוף למיטה, מכפות הרגליים עד הראש. יש לנשום נשימות רגילות ועם כל שאיפה ונשיפה לתת לגוף לשקוע יותר ויותר, עד לתחושת רפיון ושקט. לפקוח עיניים להישאר לשכב עוד מספר דקות ולקום מחוזקים ליום מלא אור ואהבה.

תרגיל 2 - יש לקחת שלוש נשימות איטיות אל הבטן ולשחרר באיטיות את כל האוויר, להתבונן בנשימה במקום בו האוויר נכנס לגוף, בין השפה העליונה לנחיריים. להתרכז אך ורק בתהליך הנשימה.

להרפות מחשבות
כל החיים לימדו אותנו לחשוב: "אתה חושב משמע אתה קיים" וחכם, עד שהפכנו עבד למחשבות. הראש בפטפטת תמידית שאינה מאפשרת התמקדות וריכוז. אנו חושבים על דברים רבים בו זמנית - ילדים, עבודה, בית ומשכנתא, מה קרה ומי אמר מה. אם נתבונן במחשבות נראה שרובן לא שלנו, לא שייכות לאותו רגע נתון והן ואינן משרתות את העשייה העכשווית. חשיבה כזו מונעת מאיתנו להתפתח ולהתחבר לרמות תודעה גבוהות שקיימות בתוכנו.

תרגילים פשוטים יאפשרו לנו לנקות את הפטפטת המיותרת בראש ולהיות יותר ממוקדים ומרוכזים:
תרגיל 1 - לשבת עם גב זקוף, עיניים עצומות, לקחת מספר נשימות אטיות אל הבטן ולשחרר באטיות את האוויר. להתבונן במחשבות שבראשינו.

תרגיל 2 - לדמות כל מחשבה ישובה על ענן רך, ששט החוצה מהראש. יש לתרגל זאת מחשבה אחר מחשבה, עד שהראש נשאר נקי וריק.

לשחרר אחיזה במובן הפיזי
במקורות כתוב - "ישן מפני חדש תוציא". מומלץ לפנות דברים ולהכניס דברים חדשים, להוציא מהבית דברים מיותרים שלא השתמשנו בהם זמן רב, ואינם מביאים תועלת, ולמסור אותם לאחרים שיוכלו ליהנות מהם. 
לדוגמה: להוציא דברים ישנים מהארון ולהחזיר לארון רק את הדברים שאנו באמת לובשים. אין טעם לשמור בגדים שכבר קטנים עלינו, במחשבה שכשנרזה הם ישמשו אותנו. אם נרזה, נקנה חדשים. כך תגלו שחצי ארון התפנה. אותו הדבר מומלץ לעשות לגבי מגירות נעליים, ארונות מטבח, ספרים וכו'. השחרור הוא אמנם פיזי, אך יגרום לתחושות הקלה בכל הרבדים - פינינו אנרגיה מיותרת ואפשרנו לאנרגיה חדשה להיכנס.

לשחרר אחיזה ברגשות
כדאי לבדוק איזה רגשות אנחנו סוחבים מהעבר כמו פחדים, כעסים, אהבות ישנות, אהבות נכזבות ועוד. אם בעבר חווינו חוויה קשה, טראומה או אירוע שהשפיע עלינו ולא טיפלנו בו, זה יכול ליצור פחד מדברים דומים שלא יאפשרו לנו להתפתח, או ישמשו כתירוץ לא לפעול או לקחת אחריות כי אנו פוחדים. זה לגיטימי, עברנו חוויה קשה, אלא שזה משאיר אותנו בעבר ולא מאפשר להתפתח ולגדול למקום המיועד לנו.

אם ניתן לפחד כוח, הוא יהפוך אותנו לעבד שלו וישלוט בנו ביד רמה. במקרים רבים, לאחר שנבדק את הפחד נראה ונבין שהוא לא כל כך חזק ומשמעותי, אלא שאנחנו הפכנו אותו לכזה ובאותה מידה אנחנו יכולים לקחת ממנו את הכוח בעצם ההבנה שאנחנו נתנו לו את הכוח. אפשר להסתכל לפחד בעיניים, להגיד לו תודה על השירות שהוא עשה לנו עד היום, לשחרר אותו ולתת לו ללכת.

לשחרר כעסים
אנחנו סוחבים שק של כעסים מן העבר: על ההורים, המורים, הצבא ועל מה לא. אנרגיות כעס הופכת אותנו לאנשים שיפוטיים וביקורתיים, ולא מאפשרת לנו התחברות לשמחה, לאהבה, לאושר ולשפע. אנו כועסים כשדברים לא מסתדרים כפי שרצינו, או כפי ש"ציפינו". במצב כזה, כדאי לעצור ולבדוק האם יתכן שהדברים שלא הסתדרו, עבדו לטובתנו בטווח הארוך. צפיות יש רק לכריות ובכל פעם שנפתח צפיות אנו צפויים לנחול אכזבות. אפשר להמיר את הצפיות בעשייה ולהגשים את הדבר שאנו רוצים.

אנחנו כועסים כשלא מסכימים איתנו - תזכרו שאף אחד לא חייב להסכים עם רצונותנו או דעתנו, לכל אדם יש דעה ודרך משלו והם לא תמיד יקבילו לשלנו. כאשר אנחנו עסוקים בלהיות צודקים אנחנו מאבדים שליטה. אין להלחם על הצדק – יש להבין אותו ולתת לצדק של כל אחד להיות צודק בשבילו. כאשר גם הצדק משנה את פניו ובחיי היום יום אנחנו מגיעים להבנה של מה נכון ברובד שלנו. אנחנו יכולים להתנהג, לחיות ולדבר נכון, כאשר ברור שהנכון של היום אינו הנכון של מחר, וכאשר ברור שהנכון של האחד אינו הנכון של השני. אם נבין זאת ונוכל לחיות עם הנכון לנו, נוכל להתרחק משליטה, ביקורת והסקת מסקנות, נוכל לקבל את האחר מבלי לחשוב שהוא שונה, מבלי שננסה לכפות את הנכון שלנו על מישהו אחר ומבלי שנחיה בתחושה שהנכון שלנו הוא הנכון היחידי לכולם. גם הנכון שלנו מתאים לנו רק לתקופה מסוימת והוא ישתנה עם ההתפתחות שלנו, עם הרחבת אופקינו. עם השינוי שחל בנו, יחול גם שינוי בנכון שלנו. הפסיקו להיות צודקים, היכנסו להתבוננות ולהקשבה. האפשרות היחידה להינצל מתוך המבוך של "צודקים" ו"נכון" הוא להגיע למצב של התבוננות פסיבית מוחלטת ".

לפעמים אנו כועסים על התנהגות או דברים שמישהו אומר לנו. בדרך כלל זה נוגע לנו בָּנקודות שלא פתרנו או אִיזָנו - נעצור נבדוק ונתקן. בכל אדם עליו אנו כועסים יש משהו טוב, ולוּ אחד. כדאי להתמקד בזה ולקיים השפעה כפולה – גם להתחבר לראייה חיובית של אותו אדם וגם לאפשר לו לשים דגש על החיובי שקיים בו, ולהביא לשינוי ללא ביקורת.

כדאי לזכור שכל מה שאנו מוציאים חוזר אלינו: נוציא טוב נקבל טוב, נקשיב, נעזור, נברך וניתן, זו אנרגיה שאנו מוציאים מתוכנו וזה מה שיוחזר לנו מהיקום. בכל פעם שתמירו כעס בהקשבה, בראיה חיובית ובאהבה, תאפשרו לעצמכם להסיר אנרגיות עודפות, להתחבר יותר לשמחה ולהמשיך ולטפס במדרגות התודעה.

אהבה זה כל הסיפור
סאי באבא אומר LOVE ALL SERV ALL - האהבה היא אנרגיה בתדר אלוהי שאין בו תנאים. כשמתחברים לתדר של אהבה ללא תנאי, הכל הופך להיות יותר פשוט. אין יותר שונוּת או מוזרוּת - אוהבים את הכל ואת כולם. יש תחושה של התרוממות רוח, תחושת השלום והאחדות בתוכנו מתגברות ומתעצמות, הצבעים יותר זוהרים, השמיים יותר כחולים, כולם מחייכים ואוהבים.

בעזרת אנרגיות של אהבה ללא תנאי, אנו עוברים תהליך של ריפוי – טרנספורמציה, מתחברים לחמלה ולנתינה ללא תנאי. הקשר שלנו עם עצמנו ועם אחרים משתנה, הוא מקבל תפנית, יש יותר סבלנות, יותר יכולת להקשיב, לא לשמוע אלא ממש להקשיב בלי להתערב או לשפוט.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אהבה, רוחניות, מודעות עצמית, מודעות, מודעות דרך האהבה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אהבה, רוחניות, מודעות עצמית, מודעות, מודעות דרך האהבה

דרג תוכן עמוד זה

0