מזל שור והצבע שעושה לו טוב: הצבע הירוק.
מזל שור הוא השני בגלגל המזלות והוא ממוקם בין שתי עונות – האביב והקיץ. בשלב שבו מתגבשת ונוצרת תשתית יציבה, בטוחה ומעשית התואמת לנטיותינו הייחודיות. השור הוא מזל אדמה – סמלו האסטרולוגי הוא ראש שור, המייצג את כוח היצירה של החיים, את העוצמה והדחף שאין לעמוד בפניהם. מזל שור חופף לגילאים 7-14, גיל הצמיחה והתעוררות היכולת לקלוט ולהרגיש דברים באמצעות החושים. לשור היכולת לבנות מערכת יחסים פשוטה וישירה עם עולם החומר, וחפצים הסובבים אותו.

השור מחונן ביכולת מנהיגות ובכוח רצון חזק. כאשר הוא מציב לעצמו מטרה, יש בו היכולת לדבוק ברעיון עד סופו, ללא לאות, בסבלנות ובהתמדה מופלאה עד השגת היעד שקבע לעצמו.

יש בשור שני היבטים, מצד אחד- חברתי ונעים הליכות ומאידך- יש בו את הצורך להתבודד ולהיות מרוכז בעצמו. יש בשור רגישות מיוחדת לסובב אותו, לאנשים ולאווירה מסביבו וחשוב לו לשמור על הרמוניה. חשוב לשור השקט, השלווה והביטחון ולהיות שמח בחלקו. השור אוהב לכבוש מטרות, ואולי השאלות שרצוי לשור לשאול עצמו וגם את עצמנו הם: מהו אותו היעד שאני רוצה לכבוש ? האם אני מציב מטרות לעצמי ? מהו היחס שלי לחומר ? האם אני חומרני, רכושני ? האם אני חוסך ובמה ? האם אני נחוש ברצונותיי ? האם יש בי הסבלנות לקבל את עצמי ואת האחרים ? האם אני חזק בגופי ובנשמתי ?

שליטה של שור היא כוכב הלכת ונוס, אלת האהבה, הפריון והנשיות. ונוס רוויה בכוח חיים המתגשם בעולם הפיזי, בכאן ועכשיו. השור הוא כוח אינסטינקטיבי השומר על הקיים. הוא אימא אדמה המזינה כל חי. לחיות בעולמו של שור פירושו: לטעום, למשש, לראות, לשמוע, לספוג, לגמוע ולהשתעבד לתשוקות הגוף והחומר. תשוקתו לחיים בא לידי ביטוי בחיוניות, נדיבות ויציבות הגוף וחוזקתו.

סמליות הצבע הירוק:
סמליות הצבע הירוק בהרבה מסורות ותרבויות נחשב לצבע התקווה, ההתחדשות, האיזון וההרמוניה. הירוק הוא צבע הצמחים, צבעה של אימא אדמה. הירוק מחייה, מחדש, עוזר לצמיחה ומעניק עוצמה, ואין זה מקרה שצבעו של הטבע הוא ירוק. יופיו של הירוק בטבע, בצמחייה הרבגונית המשתנה בהתאם לעונות השנה: מירוק עדין, לירוק חי, כהה, זית, צהבהב ועד לירוק חום.

הירוק הוא גם צבע הנעורים והוא מבטא את שמחת החיים במלוא הדרה. ירוק הוא צבעה של אנרגיית הריפוי לנשמה בגלל יכולתו ליצור איזון. הכחול והצהוב מהם מורכב , מעניקים לו רטט אנרגטי עשיר ואת היכולת לבנות מחדש את תאי הגוף, את הנשמה ואת הרוח. הוא מחזק את האהבה לטבע, ליופי ולהרמוניה, משקם ומרגיע את מערכת העצבים, את כלי הדם והלב, ומעניק שקט, שלווה ורגיעה. ירוק מגן על עולם הרגש ומעניק יכולת מופלאה ביצירת קשרים. ירוק הוא – איזון, יושר, הרמוניה, מרחב וכיוון, יכולת לקחת אחריות ולקבל החלטות מתוך פתיחות של תודעת הלב, מאפשר את היכולת לראות בכל מצב את כל האספקטים. הירוק מבקש מאיתנו את מציאת האמת הפנימית, זוהי התקווה הנצחית.

הירוק מאפשר להתחבר לרוחניות ולתודעת העל הבאה מן הלב ואל הלב. הדמייה בצבע ירוק וחשיבה חיובית יכולים להביא מרפא לעצמנו ולהעצים את כוחות הריפוי בגופנו. הירוק הוא פתיחות הלב ורוחב הלב, יש קשר הדוק לחיבור לב-ראות ולכן פעולת האיזון בין הנתינה והקבלה.
פעולת איזון זו מקבילה לפעולת הנשימה: שאיפה ונשיפה, לקיחה ונתינה, האיזון בין ההיגיון הצרוף ללהט הגוף והחושים. כאשר אנו גורעים מאזור אחד – יש צורך מידי לאזן את החסר שנותר.

מה היית רוצה לדעת? שיחת יעוץ עם יועצים בכירים להצלחה, מתקשרים ומיסטיקנים, לחץ/צי כאן